Hoi dames, ik heb een kindje van 1 die ik nog steeds borstvoeding geef. Sinds een paar maanden is mijn cyclus terug, maar nog wel heel onregelmatig (heel lange cyclus). Omdat wij voor een tweede zouden willen gaan ben ik ovulatietesten gaan gebruiken. Nu heb ik al een week de ene dag een superpositieve ovutest, dag erna weer stuk minder, en dan opeens weer heel positief… wat zou dit betekenen? Is m’n eisprong nog niet geweest, of al wel na die eerste piek? Niemand kan dit natuurlijk echt beantwoorden maar misschien hebben meer mensen hier ervaring mee?