Hey dames,
Ik had gisterenmiddag een positieve ovulatietest en had gisterenavond ook wel wat pijn ervan. Zo lage drukkende pijn in mijn onderbuik. Nu hebben we gisteren uiteraard gevree毛n en bij het stoten deed het echt pijn. Het leek alsof hij er niet zo diep in kon. Herkennen jullie dit? En tis misschien een domme vraag, maar kan het dan geen kwaad als het pijn doet?
Nee hoor kan geen kwaad. Ik had dit ook altijd dat tijdens de ovulatie er steken kwamen en dat dit ook niet prettig was.
Maar bij mij was 2x succes gegarandeerd!
Ja ik heb maar gewoon even tanden gebeten want je wilt de enige kans op een maand ook niet vergooien en af en toe was het ook wel fijn. Maar dacht heel de tijd straks doen we iets mis door toch te vrijen terwijl het pijn doet..
Ja ik heb maar gewoon even tanden gebeten want je wilt de enige kans op een ...
Klopt, zo denk ik ook soms. Maar ookal zijn we bezig voor een baby, de seks moet wel fijn zijn/blijven. En dat is alles behalve fijn 馃槓 We hebben dus vaker seks voor de ovulatie. Seks tijdens ovulatie maakt voor ons ook geen drol uit op zwangerschap, dus we hebben nu vooral weer seks wanneer wij dit willen zonder "gezette" dagen hahahaha.