34 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Die kans lijkt mij erg klein. Wanneer is dit gebeurd? Misschien heb je gewoon een griepje..

5 jaar geleden

Reactie op RomyKc

Die kans lijkt mij erg klein. Wanneer is dit gebeurd? Misschien heb je gewo ...
Het is ongeveer 2 weken geleden gebeurt

VRIEND

5 jaar geleden

Heb je al een vroege test gedaan? Ben je helemaal niet ongesteld geworden?

5 jaar geleden

Reactie op RomyKc

Heb je al een vroege test gedaan? Ben je helemaal niet ongesteld geworden? ...
Ik 1 dag klein beetjw gebloed nog geen test gedaan

5 jaar geleden

Ben je 1x je pil vergeten? Of een hele maand? De kans dat je zwanger bent is heel klein. Misschien slaat je menstruatie een keer over. Dat gebeurt wel eens

5 jaar geleden

Nee.. die kans is zeer klein tot onbestaande. Eén keer uw pil vergeten kan echt niet zoveel kwaad. Zeker niet vlak voor de menstruatie. Je hebt per maand max 7 dagen dat je vruchtbaar bent. 5 dagen voor je eisprong, de dag van de eisprong en de 12 uur na de eisprong. Wist je trouwens dat wanneer je je ook vergeten bent, je er binnen de 24 uur gewoon nog een kan nemen? Zelfs twee tegelijk? Dan ben je alsnog beschermd. Vlak voor de stopweek je ook vergeten wil zeggen dat je gewoon één dag vroeger in de stopweek komt.

5 jaar geleden

Kan is indd erg klein als je sex heb gehad op de dag dat je ongesteld moest worden. Je eisprong komt pas 2 weken na je menstruatie en zolang kan zaadcellen niet leven in de baarmoeder. Deze leven Max 7 dagen in de baarmoeder. Dus zal niet angstig worden, je menstruatie zal wel doorzetten een deze dagen.

5 jaar geleden

Reactie op Lori

Nee.. die kans is zeer klein tot onbestaande. Eén keer uw pil vergeten kan ...
Ook moet dus PIL zijn. Mijn gsm veranderde het blijkbaar in ook...

5 jaar geleden

Er is een paar dagen na me ongesteldheid ook weer pil vergeten en dat was tijdens me ovulatie tijd
Testje enige manier om erachter te komen ... ik ben zwanger geraakt door de pil heen ( weliswaar een te lichte gekregen na de bevalling ) dus vergelijkbaar is het niet “denk ik “ Test kan je uitsluitsel geven .

5 jaar geleden

Reactie op Itzchels

Er is een paar dagen na me ongesteldheid ook weer pil vergeten en dat was t ...
Afwachten is de enige optie. Maar denk dat de kans klein is, pil zorgt ervoor dat er geen eisprong plaats vind dus van een keer vergeten zijn niet gelijk alle hormonen uit je lichaam. Het ontpilleren duurt sowieos paar weken. Hoe kan je de pil vergeten als ik vragen mag? Neem je het niet op een standaard tijdstip?

5 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Testje enige manier om erachter te komen ... ik ben zwanger geraakt door d ...
Ik heb ook ligt pil, leuk dat je zwnager raaktw

5 jaar geleden

Afwachten is de enige optie. Maar denk dat de kans klein is, pil zorgt ervo ...
Ik slik het elke ochtend maar soms vergeet ik het door haast

5 jaar geleden

Afwachten is de enige optie. Maar denk dat de kans klein is, pil zorgt ervo ...
Ik voel altijs een soort kramp als ik me eisprong moet hebben dus denk wel dat er een ei sprong is

5 jaar geleden

Reactie op Itzchels

Ik voel altijs een soort kramp als ik me eisprong moet hebben dus denk wel ...
Oh vreemd. Hoort niet, zou dan is aan de dokter vragen want misschien is de pil wel te licht voor je. Wanneer moet je ongesteld worden? Ik zou op een ander tijdstip de pil nemen zodat je hem niet vergeet, bijv voor het slapen gaan of na het avondeten. Tenzij je zwanger wilt worden natuurlijk dan zou ik er mee stoppen maar neem aan als je aan de pil zit dat je dat niet wilt?

5 jaar geleden

Oh vreemd. Hoort niet, zou dan is aan de dokter vragen want misschien is de ...
Moet 18 mei ongesteld worden, zit aan de pil omdat het van me ouders moest. Wil graag zwanger worden maar bwn ook nog best jong. Ik heb dat soort kram altijd al gevoeld ook toen ik een zwaardere pil had

Reactie op Itzchels

Ik heb ook ligt pil, leuk dat je zwnager raaktw
Dank je 😊 het is wel de 4 de 🙊 Maar o zo welkom 🙏🏼 Ik wist het niet dat ik een te lichte pil gekregen had ( nam al 9 jaar geen pil meer ... ) als je weet dat je een te lichte pil hebt ! Zou ik toch veranderen ...

5 jaar geleden

Reactie op Itzchels

Moet 18 mei ongesteld worden, zit aan de pil omdat het van me ouders moest. ...
Het hoort niet omdat je hormonen in de pil een eisprong tegen gaat. Ik zou afwachten tot de 18e en anders testen. Wil jou vriend ook een kind of alleen jij? En hoe jong ben je als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Dank je 😊 het is wel de 4 de 🙊 Maar o zo welkom 🙏🏼 Ik wist het niet da ...
Ik zelfheb aan me huisarts gevraagd coor lichtere pil omdat ik nog meer pijn had bij ongesteld worden dan daarvoor toen ik begon. Zozo leuk 4 kids

5 jaar geleden

Het hoort niet omdat je hormonen in de pil een eisprong tegen gaat. Ik zou ...
We willen bijden kinderen ik ben 18 jaar oud en ben er al sinds me 17 klaarvoor