38 Reacties

6 jaar geleden

Zou best eens kunnen.. idd klussen en morgen en overmorgen ook nog ff kijken wat testen dan aangeven + voor zekerheid klussen (overmorgen). Good luck!

6 jaar geleden

Ik heb de cb ovu testen gekocht vanavond even doen

6 jaar geleden

Ja daar lijkt het wel op! Inderdaad komende dagen lekker aan de slag gaan 😉 Succes!

6 jaar geleden

Yessss het klopt

6 jaar geleden

Reactie op samanthagivano

Yessss het klopt
Succes ;-)

6 jaar geleden

Dankjewel, ik ga vanavond aan de slag.. maar morgen dan ook of alleen nog overmorgen wat denk jij? Ik duim alleen maar dat t lukt deze keer...

6 jaar geleden

Dankjewel, ik ga vanavond aan de slag.. maar morgen dan ook of alleen nog o ...
Bij een positieve ovulatietest, wat jij dus hebt, komt je eisprong binnen 24-48u. Je kunt het beste ervoor sex hebben, want na die 48u ben je niet meer vruchtbaar. Dus zou vanavond en morgen doen 😊

6 jaar geleden

Reactie op Viola89

Bij een positieve ovulatietest, wat jij dus hebt, komt je eisprong binnen 2 ...
Super dankjewel!! We gaan er weer voor! Wel heel fijn om te zien dat ik toch een ei sprong heb. Want dat cervix slijm heb ik niks aan 😩

6 jaar geleden

Gister en vandaag positief.. vanavond dan nog maar een keer aan de klus... is het alleen niet te snel op elkaar? 2dagen achter een klussen? Of maakt dat niet uit.. door alle verhalen dat je leest word je zo onzeker😩

6 jaar geleden

Gister en vandaag positief.. vanavond dan nog maar een keer aan de klus... ...
Volgens mij maakt dat niet uit hoor, ik deed de ovu testen van de action en die waren 2 dagen achter elkaar toevallig heel donker dus vond t moeilijk inschatten... dus 2 dagen achter elkaar en ik was zwanger!

6 jaar geleden

Volgens mij maakt dat niet uit hoor, ik deed de ovu testen van de action en ...
Wauw! Ik hoop dat ik dat ook mag mee maken... vorige keren op de app geklust 1x vm .. maar met 4 dagen overtijd... dus ik hoop dat met behulp van deze ‘pisstokjes’- hoe mijn man ze noemt.. het nu raak mag zijn 🤰🏽 zo stom he al die tegenstrijdige verhalen.. ik houd jullie op de hoogte over 2 weken❤️ thanks voor de tips! En ervaringen

6 jaar geleden

Gister en vandaag positief.. vanavond dan nog maar een keer aan de klus... ...
Ik heb ook altijd 2 dagen positieve ovulatietesten, daarna worden ze lichter. Dus hij zit er echt aan te komen meid, zou inderdaad vanavond ook even extra gezellig maken 😉 als je nu 2 dagen achter elkaar doet maakt niks uit, sommige mensen doen het hele week dat ze vruchtbaar zijn elke dag. Zoiets kan alleen minder goed zijn als de man bijvoorbeeld minder goede zaadproductie heeft, dan zitten er per zaadlozing minder, als je dan om de dag doet kan 't lichaam er iets meer aanmaken ofzo.

6 jaar geleden

Reactie op Viola89

Ik heb ook altijd 2 dagen positieve ovulatietesten, daarna worden ze lichte ...
Ja zijn kwaliteit geen idee... hij sport is gezond eet gezind dus ga er niet vanuit nu dat t slecht is.. en ronde 3 dus nog laaaang niet aan een jaar. Het komt zo als het komt alleen het is zeer gewenst. Geduld geduld geduld.. ik ga vanavond nog maar eens de kaarsjes aan doen haha. We gaan het zien. En inderdaad 2 dagen positief dus morgen zou t wel lichter zijn. Ik ga gewoon relaxed afwachten. Ben er wel minder hyper onder dan vorige maand misschien is het wel een goed teken😂😂 xx

6 jaar geleden

Ja zijn kwaliteit geen idee... hij sport is gezond eet gezind dus ga er nie ...
Inderdaad, gewoon positief blijven! Wij zitten ook in ronde 3 haha, pas over 2 weken eisprong (ben net ongesteld geworden 😢). Dat afwachten is rot he, maar gelukkig kan je hier af en toe ff je verhaal doen! Dat is wel fijn. Veel succes, hou je ons op de hoogte? 😁

6 jaar geleden

Reactie op Viola89

Inderdaad, gewoon positief blijven! Wij zitten ook in ronde 3 haha, pas ove ...
Oh bah.. we blijven altijd positief.. 3x is scheepsrecht toch?😂. Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! En ja heel fijn om zo nu en dan hier letterlijk je ei kwijt te kunnen🥰. Ik zit ook op het topic nod september misschien ook wat voor jou? Als je dat nog red? Ik ben ook benieuwd naar jou blijf je volgen en hopelijk mogen we beide straks genieten! Anders op naar ronde 4

6 jaar geleden

Oh bah.. we blijven altijd positief.. 3x is scheepsrecht toch?😂. Tuurlijk ...
Zeker! Ik word nu begin oktober pas weer ongesteld, dus helaas 😋 Misschien komt er daar ook weer een topic van.

6 jaar geleden

Reactie op Viola89

Zeker! Ik word nu begin oktober pas weer ongesteld, dus helaas 😋 Misschien ...
Is er al! Toevallig van week gezien. Ik zie het eerlijk gezegd niet zo goed op de foto?

6 jaar geleden

Reactie op BLOEM90

Is er al! Toevallig van week gezien. Ik zie het eerlijk gezegd niet zo go ...
Duidelijker kan niet toch? Gister ook een smiley

6 jaar geleden

Duidelijker kan niet toch? Gister ook een smiley
Ik zag inderdaad daarna de 2e foto. Duidelijker kan niet nee. Hoop voor je mee 🙏

6 jaar geleden

ik had die van clearblue gebruikt... toen ik een knipperende smiley had die dag gelijk geklust.... die dag erna weer een knipperende smiley eb de volgende dag een continu smiley...dus dat was mijn piek... helaas die dag niet kunnen klussen vanwege dat mijn man een week weg moest voor zaken... maar dus 2 dagen ong voor mijn eisprong wel kunnen klussen... d8 dat mijn kans verkeken was die maand...maar neehoor... nu toch echt 30 weken zwanger😊 ze zeggen zodra je eisprong eraan begint te komen... dan niet iedere dag gezellig maken... maar om de dag... hoop dat je snel zwanger mag zijn😊