8 Reacties

5 maanden geleden

Wat spannend! Hoe oud ben je? Wij zijn zelf ook nog jong (21&26). Ik dacht altijd, op mijn 18e wil ik trouwen en op mijn 19e een kindje. Dat eerste is gelukt, dat tweede niet. Wij zitten nu in ronde 20, dus al richting de 2 jaar, zonder geluk. Toen we net begonnen was ik ook wel erg na茂f hoor. Ik las overal van vrouwen waarbij het maar enkele maanden duurde. En ik dacht, wij zijn jong, gezond, fit etc etc, dus dat duurt hooguit 3 maanden. Toen die 3 maanden voorbij waren heb ik die tijd verzet naar "zoieso binnen de 6 maanden". En zo door. Nu heb ik dat maar laten gaan haha. We hebben trouwens al onderzoeken gehad. Het vervolg onderzoek is binnekort. Dit is overigens de eerste maand dat wij geen ovulatietesten gebruiken. omdat mijn lichaam daarin helemaal precies was geworden (dag 14 ovu, dag 28 menstruatie). Maar na de EMDR die ik sinds kort krijg is mijn cyclus helemaal raar. Dus ik had mijn ovulatie 4 dagen geleden verwacht, maar aan mijn borsten te voelen is er nog geen eisprong geweest. Dus ik ga zometeen toch voor t mooie testen (ovu testen). Maargoed dat was even kort mijn verhaal!

5 maanden geleden

Reactie op babynest

Wat spannend! Hoe oud ben je? Wij zijn zelf ook nog jong (21&26). Ik d ...
Wij zijn 22 en 27, Ik heb dat juist helemaal niet dat ik denk van ach het fuurt maar kort voordat het lukt, wellicht is dit omdat we in onze omgeving ook mensen hebben bij wie het niet is gelukt of via ivf een heel lang traject en ook het verliezen van kinderen is bij ons niet onbekend in de omgeving... dus wij hebben sws in onze achterhoofden dat het ook een mogelijkheid is dat het niet lukt of langer duurt. Haha ook spannend dan de vervolgonderzoeken Ik hoop dat het jullie ook binnenkort word gegund om een kindje te mogen krijgen馃

5 maanden geleden

Oh wat grappig, dezelfde leeftijden zegmaar! Oh goed dat je die insteek hebt. Dat verwachtte ik idd ook al toen ik je topic las. Het komt niet echt over alsof je in stress bent waarom het niet sneller lukt zegmaar. Ik hoop wel echt dat jullie snel in verwachting zijn!鉂わ笍

5 maanden geleden

Agh wat leuk! Jullie eerste kindje 馃槏 zo spannend allemaal. Ons eerste kindje is nu 10 maanden en richting het einde van het jaar willen wij ook weer gaan proberen, ze is dan 14 maanden. Wij zijn bijna allemaal septemberkindjes, dus de maand december slaan we deze keer over met proberen馃ぃ

5 maanden geleden

Wij willen ergens tussen nov-25 en jan-26 gaan proberen voor mijn 3e kindje, zijn 2e kindje. In november-25 wordt onze dochter 1. Een 1e kindje krijgen en alles wat erbij komt kijken is onwijs spannend en leuk! 鉂わ笍

5 maanden geleden

Agh wat leuk! Jullie eerste kindje 馃槏 zo spannend allemaal. Ons eerste kind ...
Hahahah, ahh wat leuk ook voor een 2e kindje gaan馃槉

5 maanden geleden

Reactie op LittleStar16

Wij willen ergens tussen nov-25 en jan-26 gaan proberen voor mijn 3e kindje ...
Aah ook leuk een 3e kindje erbij馃グ