5 Reacties
3 dagen geleden
Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar wilde toch even reageren.
Ik was namelijk bij de 2e wel gelijk zwanger! En bij de 1e duurde het 3 maanden. Dus het kan snel gaan!
3 dagen geleden
Hoi hoi, mijn vriend en ik (25&29jaar) gaan ook vanaf 2026 starten met onze kinderwens. Zelf ben ik nog aan het twijfelen over wanneer precies ivm een nieuwe baan vanaf januari. Mijn vriend zou graag vanaf feb starten ivm het uitstellen van onze wens na mijn hernia operatie. Zelf ben ik nog in twijfel uit angst voor het niet verlengen van mijn contract. Mijn vriend verdient genoeg om dit op te vangen, maar zelf vind ik dit toch lastig uit angst voor de mening van anderen. Kortom ik denk vooral in wat als en wat er mis kan gaan rondom werk haha. Stel dat het toch in 1 keer raak is, maar anderzijds ook bedenken wat het zou doen als het nog een jaar duurt en ik misschien toch gewoon had willen starten vanaf feb 26. Fijn dat je dit groepje start aangezien ik ook vooral verhalen las waarbij mensen al gestart waren met hun kinderwens!
3 dagen geleden
Reactie op Charelleeline
Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar wilde toch even reageren.
Ik was n ...
Jaa zeker kan het snel gaan vandaar dat we ook vanaf maart pas willen gaan proberen omdat het nu gewoon net even niet lekker uit zou komen als het nu meteen zou lukken馃槉
3 dagen geleden
Reactie op SprankelendeLelie291107
Hoi hoi, mijn vriend en ik (25&29jaar) gaan ook vanaf 2026 starten met ...
Dat kan ik wel begrijpen indd dat je dat lastig vind maar aan de andere kant wat kan jou het schelen wat andere mensen denken, het gaat erom wat jij en je vriend samen willen馃お馃槉.
Ja ik zie heel weinig voorbij komen van mensen die nog niet zijn begonnen dus ik vind het ook wel fijn om dan weer te horen van mensen die ook nog moeten starten馃槉