24 Reacties

3 jaar geleden

Ik had ook getest met sensitest (de ‘early’ variant) en bij mij was ook het ene streepje donkerder dan de andere maar geen vals positief! Ik heb toen nog een clearblue gekocht om het zeker te weten en het was meer dan raak 😂

3 jaar geleden

Ik heb nooit een valspositief met Sensitest gehad. Zou kunnen dat je tweede urine wat verdunder was, dus minder HCG en negatieve test.

3 jaar geleden

Die ene test is iig hartstikke positief.

3 jaar geleden

Was het met dezelfde urine? Vindt die eerste wel echt positief

3 jaar geleden

Reactie op Lace

Die ene test is iig hartstikke positief.
Nee het was denk ik 20 min later (met nieuwe urine)

3 jaar geleden

Zou morgenochtend nog is testen, heb zelf weleens een valse gehad maar niet zoals die van jou. Die was stukken lichter.

3 jaar geleden

Reactie op def246

Nee het was denk ik 20 min later (met nieuwe urine)
Nou dat klinkt dan logisch dat die 2de niks aangeeft, ik zeg toch gefeliciteerd dan👍🍀

3 jaar geleden

Kan inderdaad zijn dat de urine veel minder geconcentreerd is dan de urine waarmee je de eerste test gedaan heb en daarom nu negatief test

3 jaar geleden

Dank voor het meedenken dames! Ik ga morgenochtend nog eens testen.. wat spannend!!

3 jaar geleden

Ik heb met sensitest nooit een vals positief gehad. Als je zo snel een volgende test hebt gedaan dan zat er waarschijnlijk nog niet voldoende hcg in je urine. Voorzichtig gefeliciteerd! 🥳

3 jaar geleden

Aaah zo spannend dit! Zo irritant dat wachten 😩

3 jaar geleden

Reactie op def246

Dank voor het meedenken dames! Ik ga morgenochtend nog eens testen.. wat sp ...
Hoop voor je🤞🏻 komt vast goed❤️ laat je weten hoe t af is gelopen?

3 jaar geleden

Helaas helemaal wit ☹️ nog maar even een paar dagen wachten!

3 jaar geleden

Reactie op def246

Helaas helemaal wit ☹️ nog maar even een paar dagen wachten!
Uhm.. dat is jammer. Dan ben ik toch bang dat het een vals positieve is geweest. Sensitest is de laatste tijd niet meer wat het was. Ik gebruikt die dingen als vanaf 2016, bij de eerste 3 jaar bezig geweest. Uiteindelijk via icsi zwanger geworden en daarna even een stop gehad en nu de laatste jaar weer maar heb ook weleens een streepje gehad, niet zoals die van jou en de test erna was ook negatief. Vroeger gebeurde dit in ieder geval niet met sensitesten.

3 jaar geleden

Uhm.. dat is jammer. Dan ben ik toch bang dat het een vals positieve is gew ...
Nee, dat is mijn ervaring ook met Sensitest! Heb namelijk zelf een tijd terug ook een keer een vals positieve gehad, terwijl ik bij mijn eerste kindje echt geen problemen had met Sensitest

3 jaar geleden

Volgens mij zie ik op de rechter ook een streepje, ik heb nog wel goede hoop

3 jaar geleden

Zwanger!!

3 jaar geleden

Een test is nooit vals positief en al zeker niet met een roze lijntje!! Van harte gefeliciteerd 🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op def246

Zwanger!!
Gefeliciteerd 🥳

3 jaar geleden

Yessss