41 Reacties
2 jaar geleden
Zou het niet uitmaken welk soort eendenbek? Zo'n ijzeren is voor niemand fijn.
2 jaar geleden
Hey, wat naar dat je dat als zo vervelend ervaart. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar werk als operatie assistente op de ok. Wij verwijderen heel vaak spiraaltjes bij vrouwen bij wie het om wat voor reden ook, niet lukt bij de huisarts. Je gaat dan onder sedatie, je gaat dan diep slapen, niet volledig onder narcose, en dan is het zo gebeurt!
Schaam je er niet voor! Misschien fijn te weten dat er een andere optie bestaat. Vraag een verwijzing naar de gynaecoloog aan je huisarts dan hoef je het niet nog een keer mee te maken.
Sterkte en succes ermee!
2 jaar geleden
Reactie op Knuffeltjeee
Zou het niet uitmaken welk soort eendenbek? Zo'n ijzeren is voor niemand fi ...
Het was geen ijzeren.. het was zo’n kleine plastic achtige 😫
2 jaar geleden
Reactie op Jolanda 2501
Hey, wat naar dat je dat als zo vervelend ervaart. Ik heb er zelf geen erva ...
Oh Jolanda, ik ben gewoon aan het huilen door jouw reactie. Ik wist niet eens dat dit kon.. ik heb een bevalling meegemaakt en dit heeft me niet eens zo laten voelen 😅. Ik zal het inderdaad na vragen aan de huisarts over deze optie… heel erg bedankt je stelt me zo gerust!!!
2 jaar geleden
Reactie op Jolanda 2501
Jeetje wat goed dat dit mogelijk is! Als je er zo tegenop ziet zou ik wellicht geen poging meer wagen en hier naar vragen, voordat je echt nog vaginisme ontwikkeld!
Zelf heb ik een verleden met vaginisme en was echt een hel. Voor als je het toch wilt proberen, er bestaat glijmiddel met lidocaïne en evt zelf de eendenbek diep genoeg inbrengen dat de huisarts die kan overpakken.
2 jaar geleden
Reactie op februari2022mama
Oh Jolanda, ik ben gewoon aan het huilen door jouw reactie. Ik wist niet ee ...
Ode aan Jolanda ❤️❤️ ik wist ook niet dat het kon. Zo fijn dat je gerustgesteld bent (ik zou hier meteen om vragen eerlijk gezegd).