25 Reacties

4 jaar geleden
Ik dacht dat ik ongesteld moest worden door de steken/kramp in mijn buik. Nu ervaar ik wel meer symptomen na 2 weken zoals misselijkheid en zere borsten maar in het begin buiten dat, helemaal niks. 😘 Sowieso is het bij iedereen anders maar je hoeft niks te merken zover ik weet.

4 jaar geleden
Reactie op roxannevp
Ik dacht dat ik ongesteld moest worden door de steken/kramp in mijn buik. N ...
Dankjewel! Geeft toch hoop 🥰🍀

4 jaar geleden
Volgens mij kan je het prima "missen" dat je zwanger bent. Vriendin van mij bleek al 3 mnd zwanger toen ze erachter kwam.
Ik had het zelf onmiddellijk in de gaten. Voelde het aan mijn lijf en mijn gemoed. Heb heel doelbewust getest de dag erop. Was ook de eerste test die ik deed in 7 mnd proberen zwanger te worden.

4 jaar geleden
Reactie op Ama Ryllis
Volgens mij kan je het prima "missen" dat je zwanger bent. Vriendin van mij ...
Dankjewel voor je reactie 🍀 we houden goede hoop

4 jaar geleden
Reactie op sjapie
Ik voelde het van te voren aan, ik had 2 dagen voor m’n nod licht positief ...
Dankjewel voor je reactie 🍀

4 jaar geleden
Spannend! Ik wist het meteen dat het raak was, ik laat normaal nooit boeren en ik liep -dus al na een dag- te boeren als ik weet niet wat, ook last van vage rugpijn terwijl ik dat normaal nooit heb en toen ik (een aantal dagen voordat ik ongesteld had moeten worden) bukte voelde ik mijn baarmoeder floppen, heel raar gevoel en moeilijk uit te leggen. Daarnaast was ik ook heel snel buiten adem/moe tijdens het sporten (conditie was echt heel goed toen, dus dat vond ik ook al opmerkelijk en mogelijk een aanwijzing). Dat was bij mijn eerste kindje en bij mijn tweede kindje precies hetzelfde. Maar iedereen is anders en reageert anders. Heel veel succes en geluk!

4 jaar geleden
Ik had totaal geen klachten, na 6 weken zwangerschap kwamen de klachten wel 2x zo hard aan.

4 jaar geleden
Voor mijn test had ik alleen gevoelige borsten, maar linkte dat niet meteen aan zwanger zijn.
Vanaf week 6/7 begon bij mij het hele erge misselijk zijn en overgeven, dit hield ik tot week 18.
Was toen ook bijna 10 kg afgevallen.

4 jaar geleden
Had niet echt ergens last van. Alleen de zijkanten van mijn borsten voelde wat beurs aan. Toen ik niet ongesteld werd heb ik een dag na mijn NOD positief getest 🥰! Was wel typisch, want alle rondes daarvoor had ik vreselijke klachten voor ik ongesteld werd hah. Dit was de enige ronde dat ik vrijwel geen klachten had.

4 jaar geleden
Dankjewel allemaal zo ver voor de reacties! Wij zitten nu in ronde 5 voor ons eerste kindje en het is zo spannend allemaal dat afwachten 🍀 vandaar mijn vraag ook want soms kan je jezelf zo gek maken 🙈

4 jaar geleden
Ik voelde mij gewoon anders, mijn stemming sloeg snel op en ik was al heel snel misselijk

4 jaar geleden
Hi meiden, herkennen jullie ook een soort katerig gevoel in je buik? Ik zit nu op het wachtbankje. En ik heb zaterdag 2 wijntjes gedronken laat naar bed en vroeg eruit maar ik had gewoon een flinke kater? Dat misselijke gekke gevoel in je buik weet je wel? En nu vandaag naar het ontbijt kwam het zo weer opzetten 😭

4 jaar geleden
Reactie op Joanne1234
Hi meiden, herkennen jullie ook een soort katerig gevoel in je buik? Ik zit ...
Bij mijn eerste miskraam had ik juist die maand totaal geen klachten terwijl ik altijd zere borsten heb de laatste paar dagen voor nod en bij mijn 2e miskraam had ik echt alles wat je kunt bedenken dat erbij hoorde. Ook misselijk en tanden poetsen ging niet zonder kokhalzen 🙈 kan alle kanten op geloof ik bij iedereen. En bij mij verschilde het ook de ene met de 2e keer. Nu wachtende, wanneer is jou nod? Mijne 27e als ik een lf van 13 dagen heb zoals laatste tijd. Hoop t zo na ruim 1,5 jaar proberen 🤞

4 jaar geleden
Reactie op 89vk
Bij mijn eerste miskraam had ik juist die maand totaal geen klachten terwij ...
O echt haha! Wanneer precies mijn nod is geen idee ik slik deze ronde voor het eerst letrozol ipv pcos. Ergens tussen 4-10 oktober heb ik mijn eisprong gehad! Ik hoop het ook zo voor jou!! 1,5 jaar joh... 1ste kindje?