103 Reacties

6 jaar geleden

Hoi , Ja online is ie juist verkrijgbaar ... ik had hem bij online drogist van dr A vogel . Was met 2 dagen binnen.

6 jaar geleden

Dank voor de informatie.

6 jaar geleden

Ik heb ze gekocht bij de G&W gezondheidswinkel!

6 jaar geleden

Dank voor de tip

6 jaar geleden

Ik heb het bij de plaatselijke da drogist gehaald 馃槉 van a vogel

6 jaar geleden

Wat is tarwekiemolie? En waar is het goed voor 馃檴

6 jaar geleden

Er wordt beweerd dat tarwekiemolie kan helpen bij de innesteling in het baarmoederslijmvlies van een bevrucht eitje. Daarom kiezen veel vrouwen ervoor de olie te slikken tijdens een IVF-traject! Het positieve effect op de vruchtbaarheid zou komen door het hoge vitamine E gehalte. De meningen hierover zijn verdeeld.

6 jaar geleden

Ik heb het gekocht bij de Holland & Barret, maar dan geen capsule maar gewoon olie in een fles. Ik doe het 2x(theelepel) per dag door mijn drinken!

6 jaar geleden

Reactie op Ove92

Ik heb het gekocht bij de Holland & Barret, maar dan geen capsule maar ...
Mag dat ook eventueel door de yoghurt?

6 jaar geleden

Van A Vogel bij bol.com. Er bestaat geen makkelijkere en snellere online website dus zeker een aanrader!

6 jaar geleden

Reactie op Roosje 馃崁

Van A Vogel bij bol.com. Er bestaat geen makkelijkere en snellere online we ...
Hoe bevalt het eigenlijk? Gebruik je naast tarwekiemolie ook nog iets anders?

6 jaar geleden

Hoe bevalt het eigenlijk? Gebruik je naast tarwekiemolie ook nog iets ander ...
Ik had het 1 ronde gebruikt na de eisprong maar toen geen geluk. Wel wat rozeverlies vooraf aan de menstruatie, dat had ik normaal niet. Daarna paar maanden niet gebruikt omdat ik er minder mee bezig wilde zijn.. deze ronde ga ik multi zwanger worden van de etos tot de eisprong slikken en weer tarwekiemolie na de eisprong. Dus je hoort ervan. Hopelijk is het een goede combi en heb ik over 3,5 week een positieve test in handen 馃馃徏

6 jaar geleden

Ik gebruik al maanden multi zwanger. Was wel gelijk binnen een half jaar zwanger. Helaas beide keren een miskraam. Ik duim voor je!

6 jaar geleden

Reactie op Roosje 馃崁

Ik had het 1 ronde gebruikt na de eisprong maar toen geen geluk. Wel wat ro ...
Ik gebruik al maanden multi zwanger. Was wel gelijk binnen een half jaar zwanger. Helaas beide keren een miskraam. Ik duim voor je!

6 jaar geleden

Ik gebruik al maanden multi zwanger. Was wel gelijk binnen een half jaar zw ...
Ah zonde.. deed je het ook tot de eisprong?

6 jaar geleden

Reactie op Roosje 馃崁

Ah zonde.. deed je het ook tot de eisprong?
Ik gebruikte de Multi zwanger de hele periode voor mijn zwangerschap en ook na de bevalling. Ik ook goed voor borstvoeding.

6 jaar geleden

Mag dat ook eventueel door de yoghurt?
Jazeker!! Volgens mij maakt het niet uit hoe je het binnen krijgt! Ik vind het wel fijn om door mn drinken te doen, maar kan idd ook door de yoghurt!

6 jaar geleden

Reactie op Ove92

Jazeker!! Volgens mij maakt het niet uit hoe je het binnen krijgt! Ik vind ...
Dank voor de info!

6 jaar geleden

Reactie op Roosje 馃崁

Van A Vogel bij bol.com. Er bestaat geen makkelijkere en snellere online we ...
Ja ik ook via bol van a. Vogel!

6 jaar geleden

Reactie op Roosje 馃崁

Ik had het 1 ronde gebruikt na de eisprong maar toen geen geluk. Wel wat ro ...
Ik had ook roze verlies voor de menstruatie sinds ik tarwekiem ben gaan slikken, normaal heb ik dat ook niet... 馃