34 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Mkgo
Hoi! Ik heb 4 rondes gehad met Otrivelle. Ik wachte altijd 14/15 dagen af. ...
Dank je wel! Is letrozol hetzelfde? Of werkt dat anders? Zit nu op ronde tweeet GonalF en Otrivelle alleen vorige x was de Otrivelle niet meer nodig. Mijn eisprong was al geweest en gemist.. 😕

4 jaar geleden
Reactie op Sharon1208
Dank je wel! Is letrozol hetzelfde? Of werkt dat anders? Zit nu op ronde tw ...
Letrozol zijn weer tabletten. Die slik je vanaf dag 3 van je menstruatie voor maar 5 dagen. Bij GonalF zat ik op een gegeven moment op een te hoge dosering zat uiteindelijk op 125 eh per dag en soms dan 30 dagen prikken😖 vervelend dat je de eerste eisprong hebt gemist toen! Hopelijk krijg je met deze ronde resultaat 😊😘

4 jaar geleden
Reactie op Mkgo
Letrozol zijn weer tabletten. Die slik je vanaf dag 3 van je menstruatie vo ...
Is dat vergelijkbaar met Clomifeen? Dat heb ik hiervoor gehad maar reageerde ik uiteindelijk niet meer op. Ja dat is flink zeg! Dat is ook niet goed voor je hele mentale huishouden zoveel. Ik heb er net twee weken prikken + Otrivelle opzitten dus duurt nog even maar had een mooie follikel en alles eromheen was perfect. Dus nu maar duimen! 🤞🏻 En bij jou nu wel succesvol of nog steeds bezig?

4 jaar geleden
Reactie op Sharon1208
Is dat vergelijkbaar met Clomifeen? Dat heb ik hiervoor gehad maar reageerd ...
Op clomid reageerde ik totaal niet😅 je kan letrozol ermee vergelijken alleen had ik hierbij veel minder last van de bijwerkingen en had ik in de eerste ronde al een goed resultaat, een mooi eitje van 16.5 mm. Ben vandaag precies 5 weken zwanger. Nog steeds raar om te geloven af en toe🤭🤭

4 jaar geleden
Reactie op Mkgo
Op clomid reageerde ik totaal niet😅 je kan letrozol ermee vergelijken alle ...
Wow gefeliciteerd! 🥳 Wat fijn zeg! Hoe voel je je? Ik had mega veel bijwerkingen van de clomid vandaar iets eerder naar GonalF gegaan. Ik reageerde er wel heel goed op overigens, eitjes van 20-25mm was standaard. Maar was ook 3 weken van de maand beroerd. Nu met GonalF alleen 1 migraine aanval per maand. Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen hè.. 😉

4 jaar geleden
Reactie op Sharon1208
Wow gefeliciteerd! 🥳 Wat fijn zeg! Hoe voel je je? Ik had mega veel bijwer ...
Dankje, gister is de misselijkheid begonnen🤢maar inderdaad alles voor een goed doel! Afschuwelijk waren die bijwerkingen van clomid, hier was het huilen, opvliegers in de nacht en was niet bepaald de vrolijkste😅 met gonalf had ik ook vrij weinig bijwerkingen alleen deed het prikken op een gegeven moment pijn

4 jaar geleden
Pregnyl is na 10 dagen uit je systeem. Maar ovitrelle staat ook in de bijsluiter 14 dagen dacht ik. Ik zou echt wachten om jezelf de teleurstelling te besparen.
Je kan ook elke dag testen en kijken of hij oploopt. Maar dat geeft (vind ik zelf) zo intens veel stress.

4 jaar geleden
Ik mocht op dag 15 na terugplaatsing testen.
Terugplaatsing was 4 dagen na zetten ovitrelle. Dus de test heb ik 19 dagen na ovitrelle gedaan.

VRIEND
4 jaar geleden
10 dagen later is de ovitrelle uit je lichaam.
Toch zou ik aanhouden wat het ziekenhuis adviseert. Dat advies is er niet voor niks.

4 jaar geleden
Reactie op Mkgo
Dankje, gister is de misselijkheid begonnen🤢maar inderdaad alles voor een ...
Haha ja je gaat van de ene “bijwerking” over naar de volgende maar denk dat deze minder erg is 😉 Ik haatte clomid ook echt onder de allergie en pukkels + mega moodswings. GonalF doet op een gegeven moment zeer inderdaad maar alles voor het goede doel.. Ik hoop dat de misselijkheid snel zakt vóór je!

4 jaar geleden
Reactie op MrsFlamingo
Pregnyl is na 10 dagen uit je systeem. Maar ovitrelle staat ook in de bijsl ...
Heb de “wekker” inderdaad op twee weken staan wil mezelf niet weer voor de gek houden en wellicht vals positief testen. Elke dag testen vind ik vreselijk. Nooit gedaan en niet van plan ook. Geduld is het enige dat werkt ben ik bang..

4 jaar geleden
Ik mocht op dag 15 na terugplaatsing testen.
Terugplaatsing was 4 dagen na ...
Oké ja heb afgelopen maandag de Otrivelle gezet en hou het nu op minimaal 14 dagen. Gezien ik ook een hele regelmatige cyclus heb met alle medicatie ervoor en eromheen.

4 jaar geleden
Reactie op MamavanVera2022
10 dagen later is de ovitrelle uit je lichaam.
Toch zou ik aanhouden wat he ...
Ik zou nooit eerder testen, eerder later 🙈 Iets met bang vóór het resultaat denk. Hou gewoon 14 dagen aan en dan moet het altijd goed zijn. Thanks

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Sharon1208
Ik zou nooit eerder testen, eerder later 🙈 Iets met bang vóór het resultaa ...
Ik mocht van het ziekenhuis pas 16 dagen na ovitrelle testen, en testten 11 dagen erna positief.
Nu 8.5week zwanger 😜

4 jaar geleden
Ik mocht van het ziekenhuis pas 16 dagen na ovitrelle testen, en testten 11 ...
Hahah toch nieuwsgierig? Wat leuk gefeliciteerd! 💗 Heb je een lang traject gehad?

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Sharon1208
Hahah toch nieuwsgierig? Wat leuk gefeliciteerd! 💗 Heb je een lang traject ...
Heb nooit echt moeite gehad om te wachten met testen maar deze keer had ik echt ineens een enorme test drang. Ik moest hoe dan ook ineen keer testen om 18.30uur savonds... echt zo raar 😅
Dankjewel!
Ik ben 2 jaar bezig geweest, waarvan de laatste 3 maanden met IUI.
Jij dan?

4 jaar geleden
Hier 14 dagen na Ovitrelle getest, advies vanuit ziekenhuis. En.. positieve test, 2e IUI poging. Dag 15 opnieuw getest omdat ik het nog niet kon geloven. Vandaag, dag 16 na Ovitrelle niet meer getest en ook niet ongesteld geworden, dus begin het nu pas echt te realiseren. Succes met de wachtweken Sharon, duim met je mee!

4 jaar geleden
Ik heb 7rondes achter de rug gehad. Dit jaar wonder boven wonder puur natuur zwanger geworden. Ik heb tijdens mijn hormoontraject nog een keer op dag 17 en 19 valt positief test gehad. Ziekenhuis was er ook verbaasd over. Ter info: mijn eisprong was vaak wat laat tussen 19-21e dag

4 jaar geleden
Heb nooit echt moeite gehad om te wachten met testen maar deze keer had ik ...
Haha dan heb je het gewoon geweten dat het zo zou zijn denk ik 🙈 Dat is ook een flink lang traject dan.. Wij zijn nu 2,5 jaar bezig waarvan 1 jaar medisch. Eerst de clomid en nu GonalF nog zonder insemineren dat gaan ze na 3 rondes doen. Dan eerst een HSG en dan IUI. Ben blij als ik overal vanaf ben.. 😖 Nooit verwacht dat een kindje maken zo plastisch kon zijn..