54 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Marjan
Ik weet uit eigen ervaring dat ovitrelle wel effect heeft.op je test omdat ...
Ja idd, vraag me dus af hoeveel invloed een tweede spuit heeft. Maar vooral of na 7 dagen de streep echt nog zo fel kan zijn als deze… had wel nog een lichte streep verwacht van de ovitrelle, en dan kon ik mss kijken of hij morgen zou oplopen of aflopen, maar had hem nu niet zo fel verwacht.
3 jaar geleden
Reactie op Marjan
Ik mocht pas 14 dagen na het zetten van de ovitrelle testen. Als hij dan po ...
Dat lijkt me dus idd logisch en zou ik dus ook vanuit gaan. Maar als vrijdag mijn bloedtest is dan is dat dus 10 dagen na de tweede spuit. Dus dan klopt die theorie ook weer niet. Ga er volgende keer (indien nodig) wat meer uitleg over vragen, en voorlopig maar mijn bloedtest afwachten.🤷♀️ ben wel benieuwd of mijn urinetestje morgen/overmorgen nog donkerder of lichter is. Blijf het wel een enorme streep vinden voor nog van de ovitrelle te zijn.
3 jaar geleden
Ovitrelle blijft tot 10 dagen in je lichaam zitten. Dat is waarschijnlijk de reden dat je 10 dagen na je 2e spuit een bloedtest krijgt.
Als je eerder test dan die 10 dagen krijgt je zoiezo een vals positieve test.
Of dat na zoveel dagen nog zo’n duidelijke streep geeft durf ik niet te zeggen🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Iris_x
Kleine update, dit is mijn test van vandaag… lijkt op te lopen? Zou toch ni ...

Wanneer het alleen van de ovitrelle is zou het moeten aflopen, omdat je lichaam dit langzaam afbreekt.
Omdat bij jou de test oploopt zou je er denk ik wel vanuit kunnen gaan dat je zwanger bent. Maar ik ben natuurlijk geen arts🙈
3 jaar geleden
Reactie op Iris_x
Nog een foto…

Aangezien ik nog nooit een positieve test had gezien in 2 jaar tijd heb ik na mijn ovitrelle spuit getest. Ik wou gewoon weten hoe zo'n test eruit zou zijn als ik zwanger zou zijn. Twee dagen na de spuit deed ik een test en deze was lang niet zo duidelijk als deze. Na een week deed ik weer een test en deze was helemaal wit.
Jouw test ziet er dus wel erg spannend uit. Elk lichaam is anders, dus ik durf niet te zeggen of je nou echt zwanger bent. Ik mocht pas na 14 dagen gaan van het ziekenhuis.
3 jaar geleden
Naar mijn weten blijft ovitrelle 10 dagen zichtbaar, ik zou er zelf vanuit gaan dat dat bij een tweede spuit net zo werkt. Het is en blijft hcg wat je inspuit. Hopelijk lopen je testen op, want is zeker wel een duidelijke lijn die je hebt! Bij mij lopen ze na 7 dagen altijd af, maar dat verschilt denk ik per persoon.
Ik ga voor je duimen!!