54 Reacties

3 jaar geleden

Je antwoord staat in de tekst, het kan vanaf 15 dpo

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Je antwoord staat in de tekst, het kan vanaf 15 dpo
Ah ja sorry, klopt. Was vooral aan het zoeken of die tweede spuit nog invloed zou hebben… heb alleszins wel ff getest… heeft ovitrelle na 14 dagen (of tweede spuit 7 dagen) nog zo een felle streep?😬

3 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Ah ja sorry, klopt. Was vooral aan het zoeken of die tweede spuit nog invlo ...
Zo fel dus

3 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Ah ja sorry, klopt. Was vooral aan het zoeken of die tweede spuit nog invlo ...
Dat staat toch ook in de tekst?😬 Heb je geen informatie gekregen of kunnen vragen bij het ziekenhuis?

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Dat staat toch ook in de tekst?😬 Heb je geen informatie gekregen of kunnen ...
Dat ik de tweede spuit moest zetten om de innesteling te bevorderen. Maar niet of die ook invloed heeft op een test, daar zeiden ze idd niks van.

3 jaar geleden

Ik weet uit eigen ervaring dat ovitrelle wel effect heeft.op je test omdat je een zwangerschapshormoon in spuit. Alleen heb ik maar 1 gezet en geen 2de🤭.wellicht is de werking dan anders

3 jaar geleden

Reactie op Marjan

Ik weet uit eigen ervaring dat ovitrelle wel effect heeft.op je test omdat ...
Ja idd, vraag me dus af hoeveel invloed een tweede spuit heeft. Maar vooral of na 7 dagen de streep echt nog zo fel kan zijn als deze… had wel nog een lichte streep verwacht van de ovitrelle, en dan kon ik mss kijken of hij morgen zou oplopen of aflopen, maar had hem nu niet zo fel verwacht.

3 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Ja idd, vraag me dus af hoeveel invloed een tweede spuit heeft. Maar vooral ...
Ik mocht pas 14 dagen na het zetten van de ovitrelle testen. Als hij dan positief zou zijn wist je na genoeg zeker dat je zwanger was. Daarvoor kon hij vals positief zijn

3 jaar geleden

Reactie op Marjan

Ik mocht pas 14 dagen na het zetten van de ovitrelle testen. Als hij dan po ...
Dat lijkt me dus idd logisch en zou ik dus ook vanuit gaan. Maar als vrijdag mijn bloedtest is dan is dat dus 10 dagen na de tweede spuit. Dus dan klopt die theorie ook weer niet. Ga er volgende keer (indien nodig) wat meer uitleg over vragen, en voorlopig maar mijn bloedtest afwachten.🤷‍♀️ ben wel benieuwd of mijn urinetestje morgen/overmorgen nog donkerder of lichter is. Blijf het wel een enorme streep vinden voor nog van de ovitrelle te zijn.

3 jaar geleden

Ovitrelle blijft tot 10 dagen in je lichaam zitten. Dat is waarschijnlijk de reden dat je 10 dagen na je 2e spuit een bloedtest krijgt. Als je eerder test dan die 10 dagen krijgt je zoiezo een vals positieve test. Of dat na zoveel dagen nog zo’n duidelijke streep geeft durf ik niet te zeggen🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ovitrelle blijft tot 10 dagen in je lichaam zitten. Dat is waarschijnlijk d ...
Ok bedankt!

3 jaar geleden

Kleine update, dit is mijn test van vandaag… lijkt op te lopen? Zou toch niet kunnen als het van de ovitrelle is?

3 jaar geleden

Nog een foto…

3 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Kleine update, dit is mijn test van vandaag… lijkt op te lopen? Zou toch ni ...
Wanneer het alleen van de ovitrelle is zou het moeten aflopen, omdat je lichaam dit langzaam afbreekt. Omdat bij jou de test oploopt zou je er denk ik wel vanuit kunnen gaan dat je zwanger bent. Maar ik ben natuurlijk geen arts🙈

3 jaar geleden

Wanneer het alleen van de ovitrelle is zou het moeten aflopen, omdat je lic ...
Zo dacht ik dus ook… tweede test was bijna 24u later. Test streep is nu zo goed als zelfde als controle streep. Die van gisteren was iets minder nog, zo lijkt het althans. Is zeker niet afgenomen..

3 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Nog een foto…
Persoonlijk vind ik deze even fel als de test van (eer)gister. Ik durfde zelf 14 dagen na ovitrelle pas te testen. Vanaf 12 dagen zou ik overwegen, daarvoor blijft het echt te onzeker imo. Hopelijk blijf je een 2e lijn zien! Ik duim mee!

3 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Nog een foto…
Aangezien ik nog nooit een positieve test had gezien in 2 jaar tijd heb ik na mijn ovitrelle spuit getest. Ik wou gewoon weten hoe zo'n test eruit zou zijn als ik zwanger zou zijn. Twee dagen na de spuit deed ik een test en deze was lang niet zo duidelijk als deze. Na een week deed ik weer een test en deze was helemaal wit. Jouw test ziet er dus wel erg spannend uit. Elk lichaam is anders, dus ik durf niet te zeggen of je nou echt zwanger bent. Ik mocht pas na 14 dagen gaan van het ziekenhuis.

3 jaar geleden

Reactie op BryceQuinlan

Aangezien ik nog nooit een positieve test had gezien in 2 jaar tijd heb ik ...
Bedankt voor je reactie, dit geeft hoop🙏 proficiat trouwens met je zwangerschap!

3 jaar geleden

Naar mijn weten blijft ovitrelle 10 dagen zichtbaar, ik zou er zelf vanuit gaan dat dat bij een tweede spuit net zo werkt. Het is en blijft hcg wat je inspuit. Hopelijk lopen je testen op, want is zeker wel een duidelijke lijn die je hebt! Bij mij lopen ze na 7 dagen altijd af, maar dat verschilt denk ik per persoon. Ik ga voor je duimen!!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanMilan86

Naar mijn weten blijft ovitrelle 10 dagen zichtbaar, ik zou er zelf vanuit ...
En had je wel eens zo een duidelijke test in handen door de ovitrelle? Dankjewel !