10 Reacties

5 jaar geleden

Begrijpelijk wel. Ik heb nooit een zwangerschapstest gedaan terwijl ik er echt voor bezig was, Dat is nu pas. Ik zit op 7 DPO! Heb je al wat klachten? https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php Misschien een handige site. Daar kan je per DPO zien hoeveel kans je hebt dat de test positief is of negatief. 11 DPO of 12 DPO is het beste. Of uiteraard erna.

5 jaar geleden

Reactie op Faabgx

Begrijpelijk wel. Ik heb nooit een zwangerschapstest gedaan terwijl ik er e ...
Heel handig, dankjewel 🥰

5 jaar geleden

O ik ken dat gevoel super goed maar het heeft eeeeecht geen zin.... enige wat helpt is toch geduldig zijn helaas 😞 ik zou echt pas rond je NOD testen en het toch proberen een beetje los te laten. Makkelijk gezegd, I know! Ken de struggle onwijs goed natuurlijk maar ik werd helemaal gek van mezelf en al dat getest vooraf 😂 streng zijn voor mezelf hielp het beste. Succes en hopelijk snel een positieve test!! ♥️♥️♥️

5 jaar geleden

Ik testte zelf op mijn NOD (voor t eerst die ronde) en die was positief. 😊

5 jaar geleden

Reactie op New kid on the block

Ik testte zelf op mijn NOD (voor t eerst die ronde) en die was positief. 😊 ...
Gefeliciteerd ❤️🥰!! Wat ontzettend fijn. Is het je eerste? En hoe ver ben je al? En je hebt helemaal gelijk haha, ik ga me proberen in te houden 😅

5 jaar geleden

Reactie op New kid on the block

Ik testte zelf op mijn NOD (voor t eerst die ronde) en die was positief. 😊 ...
Woooow lucky you! Ik ben ook bezig met de eerste ronde maar zou verbaasd zijn als het nu al mag lukken!

5 jaar geleden

Ik testte gewoon lekker elke dag omdat ik daar behoefte aan had....en wat een ander daarvan vond kon me niets schelen was mijn eigen geheimpje eigenlijk en vond het super spannend en leuk om te doen.....nu 26 weken

5 jaar geleden

Reactie op XxmomXx

Ik testte gewoon lekker elke dag omdat ik daar behoefte aan had....en wat e ...
Gefeliciteerd 🥰🥰

5 jaar geleden

Gefeliciteerd ❤️🥰!! Wat ontzettend fijn. Is het je eerste? En hoe ver ben ...
Dankje! Wel de eerste ‘goede’ zwangerschap. In juli helaas geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke! Nu bijna 29 weken van een heel lief meisje. ♥️

5 jaar geleden

Reactie op Faabgx

Woooow lucky you! Ik ben ook bezig met de eerste ronde maar zou verbaasd zi ...
Oh ik schreef het een beetje onduidelijk! Ik had eerdere rondes ook steeds vanaf heel vroeg getest hihi, maar dit was de eerste ronde dat ik dat niet deed en pas op NOD testte. En toen was ‘t dus raak. ☺️