30 Reacties

5 jaar geleden

Zou positief kunnen worden.... Maar lekker sushi gaan eten meid. Ik heb 3 dagen voor mijn positieve test nog uitgebreid carpaccio gegeten en wijn gedronken. Kan echt nog geen kwaad. Had mijn positieve test nog echt niet verwacht toen 🤭

5 jaar geleden

Zou positief kunnen worden.... Maar lekker sushi gaan eten meid. Ik heb 3 d ...
Dank voor je snelle reactie! Ik had hem ook totaal niet verwacht (zitten pas in ronde 3 en heel relaxed, zonder bewust te ‘mikken’). Was daarom ook heel verbaasd toen ik toch iets zag. En misschien heb je wel gelijk inderdaad! Ga ik gewoon wat dagen ‘normaal doen’ en volgende week nog eens testen. Nogmaals dank!

5 jaar geleden

Door je titel dacht ik dat je een streepje hebt door het eten van sushi 😂😂 Het lijkt idd positief! Voorzichtig gefeliciteerd, enjoy the sushi. Ik heb ook nog redbull gedronken in het begin, had geen idee dat ik zwanger was.

5 jaar geleden

Ziet er goed uit! En sushi kan best als je meer met groenten of vlees neemt en minder of geen (rauwe) vis.

5 jaar geleden

Als je het echt zeker wil weten kun je nog een early test van bijv action proberen. (Kruidvat early niet doen! Waardeloze testen) maar ook bij een early test is het niet altijd garantie dat je dan ook early een streepje ziet. Weet die vriendin van jullie kinderwens af? Anders kun je altijd nog voorstellen iets amders te gaan eten als je je er niet fijn bij voelt. Of je gaat alleen voor de krab, komkommer, garnalen en warme hapjes.🙂

5 jaar geleden

Als je het echt zeker wil weten kun je nog een early test van bijv action p ...
Ja dat weet ze! Dus dat scheelt inderdaad. Denk dat ik het zo ga aanpakken. Dankjewel!

5 jaar geleden

Ja dat weet ze! Dus dat scheelt inderdaad. Denk dat ik het zo ga aanpakken. ...
Eetse vanavond! Krijg meteen trek 🤣

5 jaar geleden

Door je titel dacht ik dat je een streepje hebt door het eten van sushi 😂� ...
Hahah dat zou leuk zijn! Iedereen elke dag sushi eten 😁 En dankjewel, die ik!

5 jaar geleden

Ik vind hem positief hoor! Zou vooral nog lekker sushi gaan eten vanavond, zeker als je een beetje rekening houd met wat je eet 😊

5 jaar geleden

Sorry maar ik zie niets🙁

5 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Sorry maar ik zie niets🙁
Nee ik twijfel ook hoor! Foto bij daglicht was wel beter (eerste was in de badkamer zonder ramen), maar die is dus net buiten de afleestijd. Ik doe rustig aan en zie over een paar dagen weer verder. Bedankt wel voor je eerlijke mening!

5 jaar geleden

Nee ik twijfel ook hoor! Foto bij daglicht was wel beter (eerste was in de ...
Hier is ie duidelijk hoor! Rauwe vis en tonijn laten staan vanavond! Voorzichtig gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Reactie op runbabyrun

Hier is ie duidelijk hoor! Rauwe vis en tonijn laten staan vanavond! Voorz ...
Dankjewel!

5 jaar geleden

Zo was mijn eerste ook... een streepje, hoe licht ook, betekent zwanger!

5 jaar geleden

Oooh maar hier zie ik wel een duidelijk streepje🥳

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!!!! 🎉🥰

5 jaar geleden

Duidelijk een streep, hoef niet turen 😉

5 jaar geleden

Ondanks de adviezen hierboven om gewoon sushi te gaan eten zou ik wel overwegen of als het wel zo is (ik zie een licht streepje) en het gaat mis je jezelf niet blijft afvragen of als je die sushi niet had gegeten het niet anders was gelopen. Fijne avond en succes komende spannende dagen 🍀

5 jaar geleden

Ik zou geen sushi eten 🥳

5 jaar geleden

Ik zie hem ook! Wat mega spannend! Lekker sushi gaan eten en er even nog 1x keihard van genieten. Pas op week 6 is er een verbinding, dus van die sushi merkt die embryo nog helemaal niets 😊