19 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb 400 mg per dag. Dit is nu de tweede ronde met Utrogestan. Bij mij lijken de bijwerkingen op zwangerschap. Pijnlijke borsten, soms misselijk en steken/kramp in mn onderbuik. Daarnaast ben ik snel boos en verdrietig. Meestal om niks. Behoorlijke mindf*ck om eerlijk te zijn.
Ik vind het geen fijn spul, maar goed als het helpt…
Welke bijwerkingen heb je?
4 jaar geleden
Oohhhh wat vervelend zeg.
Sinds ik utrogestan gebruik val ik als een roos in slaap, plus winderigheid heel apart...
Maar ga er makkelijk van naar de wc wat voorheen best moeilijk ging sorry voor de details gebruik het sinds 22 december omdat ik 23ste terugplaatsing heb gehad. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het er allemaal bij hoort.
En sinds vandaag misselijkheid wat ik gister en afgelopen dagen niet had zeg maar
4 jaar geleden
Reactie op Nis24
Ik gebruik utrogrstan 20g 2x per dag om vroeggeboorte te voorkomen wegens v ...
Dat heb ik ook heel erg dat het op me humeur werkt niet normaal.
Ben zo een bitch tegenover me man zo niet leuk, maar ook erg winderig wist niet dat je er zoveel bijwerkingen van kon hebben maar ook erg moe pfff
4 jaar geleden
Reactie op rxnn
Ik werd echt kneiterziek van Utrogestan… Diarree, kotsen, extreme buikkramp ...
Kotsen heb ik nog niet meegemaakt maar per vandaag wel licht misselijk.
En inderdaad diarree maar niet aanhoudend ofz... buikkrampen ervaar ik ook ja acht jeetje en ik maar denken misschien zwangerschap symptomen 😶😶😶
4 jaar geleden
Reactie op Nezz
Kotsen heb ik nog niet meegemaakt maar per vandaag wel licht misselijk.
En ...
Hopelijk is dat het ook. Ik duim voor je dat het symptomen zijn van een zwangerschap 🤞🏻
4 jaar geleden
Reactie op Nezz
Wrm moest jij het gebruiken als k mag vragen?
Ooohhh dat hoop ik ook zo😇 ...
Om de dagen tussen mijn eisprong en menstruatie te verlengen. Die periode was iets aan de korte kant. Ik had wel goede progesteron waarden, maar toch Utrogestan om het iets te rekken.
Jij?
4 jaar geleden
Om de dagen tussen mijn eisprong en menstruatie te verlengen. Die periode w ...
Hmmm bijzonder dat het daar invloed op heeft...
Omdat ik een ivf behandeling heb gehad moet nog ff 2 dagen wachten en dan kan ik testen tenminste als ik niet ongesteld word...
Maar wat een bijwerkingen heb ik ervan zeg
4 jaar geleden
Ik heb dat nog vaginaal moeten gebruiken. Vervelendste was het witverlies, dus een inlegkruisje of maandverband was wel een must. Vaginaal heb je minder bijwerkingen dan als je het oraal zou nemen. De slaperigheid waarover ze veel spreken, heb je dan minder (hoewel ik sowieso vermoeid was door de zwangerschap). Heb eigenlijk geen bijwerkingen ervaren dus.
4 jaar geleden
Reactie op fleetwoodmam
Ik heb dat nog vaginaal moeten gebruiken. Vervelendste was het witverlies, ...
Ooohhhh ik wel.juist erg.
Die vaginale afscheiding is zowiezo bahhh mijn man zegt nee geen gemeenschap is vies hahaha...
Slaperig wordt ik er zeker van nie normaal k had altijd moeite met in slaapvallen en ook winderig vind het geen fijn spul maar ach het moet...