3204 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op danijelle1989

Ga de huisarts bellen! Dat is het enige wat ik je kan aanbevelen! We beginn ...
Echt he... iedereen hier zit nu al wel bij de HA..

3 jaar geleden

Reactie op danijelle1989

Ga de huisarts bellen! Dat is het enige wat ik je kan aanbevelen! We beginn ...
🙈🙈

3 jaar geleden

Echt he... iedereen hier zit nu al wel bij de HA..
Ikke niet, maar ben graag de uitzondering hoor 😉 Waarom eigenlijk kans 35%??

3 jaar geleden

Echt he... iedereen hier zit nu al wel bij de HA..
Ik ook nog niet🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op chellaaa

Welkom terug, ik was al benieuwd hoe het met je ging! Balen dat je weer ong ...
Helaas ja.. 🤷🏼‍♀️😞 Aahh nee, pff wat rot ook weer zeg. Fijn dat we bij elkaar terecht kunnen ❤️

3 jaar geleden

Ahh roosje!! Daar ben je weer ❤️ ik mistte je al 😭😀 wat vreselijk KUT! Ma ...
Lotte!! ❤️ Pfff helaas allebei nóg niet raak. Maar wat fijn dat alle onderzoeken goed waren! Geeft het je geruststelling? Ik hoop dat november niet nodig is en het daarvoor al raak is. Wij hebben de Spermcount besteld vandaag. Goede recensies en we wilden nog niet naar de dokter, dus dit is een soort tussenoplossing eventjes ofzo haha. We zijn gewoon benieuwd wat eruit komt.. en verder wil ik deze ronde even wat meer seks hebben in de vruchtbare week. Doe het eigenlijk vaak maar 2/3 keer voor de eisprong in die week maar heb wel aan mn vriend aangegeven dat ik het deze ronde in ieder geval om de dag en de dagen van de eisprong iedere dag wil. Wellicht dat dat werkt.. ik weet het ook allemaal niet meer 🤷🏼‍♀️ Je gaat maar proberen he haha. Heb je het met de arts nog over tarwekiemolie gehad toevallig?

3 jaar geleden

Reactie op Roosje 🍀

Lotte!! ❤️ Pfff helaas allebei nóg niet raak. Maar wat fijn dat alle onderz ...
En hoe staat je vriend daar tegenover? Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde. Denk dat we het meer moeten doen maar agendaseks staat hem zo ontzettend tegen. Waardoor ik niet om de dag durf te beginnen 🙈 En omdat ik een beetje onregelmatig ben, maakt het helemaal lastig. 2 weken om de dag is helemaal niet haalbaar ben ik bang 😝

3 jaar geleden

Reactie op IlonaTBM3

Ikke niet, maar ben graag de uitzondering hoor 😉 Waarom eigenlijk kans 35% ...
Die 35% was gebaseerd op de kwaliteit van onze uitslagen, hoe oud we zijn, en hoelang we bezig zijn. Puur voor ons is dat dus als stel.

3 jaar geleden

Reactie op IlonaTBM3

En hoe staat je vriend daar tegenover? Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfd ...
Haha nee dat snap ik ook wel.. naja we balen er allebei gewoon iedere maand weer van en nu heb ik gewoon lief voorgesteld om het over twee weken de hele week wat gezelliger te maken zodat de kansen wat vergroot worden dat er sowieso iets aanwezig is als mn eisprong is. Verder hou ik het voor hem gewoon wat verder af hoor. Ik trek die dagen wat leuks aan en dan weet die wat hem te doen staat haha 😅 Ik heb ook geen vriend die het iedere dag wilt hoor. Het was eigenlijk altijd 1 keer per week en soms 2, maarja nu de ene week dus even iets meer haha. Had ook echt niet gewild dat het zo moet maarja we zijn het er beide over eens dat we alles willen proberen dus die belangrijke week maar iets meer ons best doen. Mogen we daarna weer uitrusten 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Roosje 🍀

Lotte!! ❤️ Pfff helaas allebei nóg niet raak. Maar wat fijn dat alle onderz ...
Ja, dat kan geen kwaad. De fertiliteitsarts zei dat om de dag het beste is ivm de kwaliteit van het zaad. Elke dag raadde ze ons af.. dus doe ermee wat je wilt 😇. Bij mij is er een echt gemaakt en daar kon ze zijn of mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is voor een innesteling en hij was mega dik! En tarwekiem slikken we om het baarmoederslijmvlies dikker te maken dus bij mij is dat niet nodig. Bij jou kan ik daar niets over zeggen!! Ik slik die dingen dus allemaal niet meer. Ben benieuwd wat er uit die sperma test komt.. ik hoop echt dat t snel raak is bij ons beide.. ik doe ook even een stapje terug op het forum, ik lees af en toe nog wel mee maar ik probeer even wat minder op mijn telefoon te zitten in zijn geheel. Ontspannen is heel erg belangrijk zei de arts. geen stress proberen te hebben, voor mij is dat echt een uitdaging ik ben vaak druk enzo maarja, ken ook zat mensen die dat zijn en wel zwanger zijn geworden dus zegt misschien ook niet alles.. achja... we gaan er weer voor deze maand 🍀

3 jaar geleden

Reactie op danijelle1989

Laat het einde van die onzekerheid maar komen ja!
Je gelooft het nooit.. maar er is nog steeds geen bloed. En vanaf 15uur al geen klachten meer 😅 Misschien ben ik me toch onbewust druk aan het maken en moet ik mezelf ook maar even terug trekken van dit forum🤔🤔

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Je gelooft het nooit.. maar er is nog steeds geen bloed. En vanaf 15uur al ...
Door stress kan het ook uitblijven

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Je gelooft het nooit.. maar er is nog steeds geen bloed. En vanaf 15uur al ...
Jeetje mina... dat lijf van jou maakt het heel spannend... maak het kan inderdaad goed zijn dat je je onbewust teveel ermee bezig houdt. En ik kan het weten😅

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Je gelooft het nooit.. maar er is nog steeds geen bloed. En vanaf 15uur al ...
Wat spannend manouk... je bent nu wel lang over tijd 😱

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Je gelooft het nooit.. maar er is nog steeds geen bloed. En vanaf 15uur al ...
Jeetje het duurt nu wel erg lang allemaal 🤔...

3 jaar geleden

Ik ben nu toch echt ongesteld, op naar de volgende ronde. Het weekend wat feestjes, dus kan met een gerust hart de alcohol laten vloeien 😅

3 jaar geleden

En daar was de te verwachten huilbui. Weer een aankondiging op facebook en dan in de comments lezen ‘dat het zo snel ging’. Twee weken geleden is een goede vriendin van me bevallen en ik krijg het maar niet voor elkaar om op kraamvisite te gaan. Het staat nu gepland voor volgende week, maar oh wat vind ik het lastig. Manlief vindt het ook erg lastig (slechte prater, maar we zijn negen jaar samen😉) en ik merk dat het ook lastig is om hier samen over te praten. Soms vraag ik me ook af of ik me bepaalde symptomen niet inbeeld....

3 jaar geleden

Ja, dat kan geen kwaad. De fertiliteitsarts zei dat om de dag het beste is ...
Aahh goed om te weten. Dan houd ik gewoon om de dag aan. Houd het ook wat leuker haha! Ja vind ik ook lastig met die tarwekiem. Laat het ook gewoon maar even doen denk ik. Ik zit ook echt max nog maar 1/2x per dag op het forum en dan alleen in deze groep. Vorige weken sloeg ik soms zelfs een paar dagen over en gaf me echt wel rust dus kan dat zeker aanraden. Ik geloof oprecht niet dat je er niet mee bezig kan zijn want je wilt het nu eenmaal graag en alles doet je eraan denken, maar denk dat iets minder hierop zitten wel iets meer rust geeft ofzo. 🍀🍀🍀 😘

3 jaar geleden

Reactie op chellaaa

Ik ben nu toch echt ongesteld, op naar de volgende ronde. Het weekend wat f ...
Hoe stom het ook klinkt, maar ‘gelukkig’ dat het duidelijk is. Geniet van je weekend en drink er maar goed op!

3 jaar geleden

Reactie op chellaaa

Ik ben nu toch echt ongesteld, op naar de volgende ronde. Het weekend wat f ...
Pff neem t ervan meis... hoe kut ook 😘😘 onze tijd komt nog wel