18 Reacties

2 dagen geleden

Ik sluit me aan.. ik heb mijn menstruatie net achter de rug. Wij zijn na 2.5 jaar proberen voor een kindje een traject in gegaan. 😊 ik duim voor iedereen die hier aansluit voor positieve testen in februari. 🍀

2 dagen geleden

Ik doe mee. 3e ronde, eerste kindje. Mijn NOD is ook 4-2. 🍀🤞

2 dagen geleden

Hier ook weer aansluiten, mijn nod is 1 februari ❤️ Als mijn cyclus nu wel weer gaat kloppen. Zo duimen 🍀

2 dagen geleden

Mijn NOD is 3-2. Maar mijn cyclus was afgelopen keer maar 25 dagen terwijl het altijd langer is. Of ja altijd, ben pas sinds augustus weer regelmatig ongesteld. Deze maand ga ik voor het eerst proberen ovulatietesten te doen.

2 dagen geleden

Deze cyclus gaat de arts dilateren (baarmoederhals en onderste deel van de mond openzetten) in m’n strijd tegen verklevingen. Donderdag moet ik langs 🤞🏽

2 dagen geleden

Ohja en ik heb mezelf voorgenomen niet meer te testen tot mn NOD. Wat een teleurstelling is dat zeg. Benieuwd of ik het ga volhouden hahaha

2 dagen geleden

Reactie op Tory_Rose

Mijn NOD is 3-2. Maar mijn cyclus was afgelopen keer maar 25 dagen terwijl ...
Ohja gek is dat he?! Ik had het juist andersom. Sinds sept 25/26 dagen cyclus en nu weer ‘keurig’ mn eigen cyclus van 28 dagen

één dag geleden

Reactie op Louuuu89

Deze cyclus gaat de arts dilateren (baarmoederhals en onderste deel van de ...
Ik zal donderdag voor je duimen. 🤞 ik herken je opmerking over het testen vpor de NOD ook hahaha🤣🤣dan lees je hier al die verhalen van iedereen die supervroeg positief testen en dan laat je je erdoor mee slepen..😜 ik moet nu elke avond hormonen spuiten en krijg zondag ochtend een echo.

één dag geleden

Reactie op Vr0lijkemevr0uw

Ik zal donderdag voor je duimen. 🤞 ik herken je opmerking over het testen ...
Dank je!! Ja verschrikkelijk, ben zo teleurgesteld dan. Iedere cyclus denk ik ook allerlei symptomen te voelen, erg vermoeiend. Maar dat herken jij vast ook in dit (lange) traject. Benieuwd hoe het gaat met de hormonen en hopen op een goede echo zondag

één dag geleden

Reactie op Louuuu89

Ohja en ik heb mezelf voorgenomen niet meer te testen tot mn NOD. Wat een t ...
Herkenbaar heb ik me ook voorgenomen 😅😅. Zal soms wel lastig worden, soms voel je dingen en denk je zou het?

één dag geleden

Reactie op Louuuu89

Dank je!! Ja verschrikkelijk, ben zo teleurgesteld dan. Iedere cyclus denk ...
Ja die teleurstelling is zo verschrikkelijk elke keer maar weer. Ja klopt, zovaak gedacht nu heb ik symptomen en dan weer die klap, of dat het een maand geen symptomen waren en dan denken zou het dsn toch en dan ook weer niet. Het spuiten zelf gaat prima , maar de bijwerkingen die ik er nu al na 2x spuiten al van heb zijn irritant. Heb vanmorgen met het sporten ook maar rustiger aan gedaan dan normaal . 🤣 kijk ook weer erg op tegen die wachtweken...

één dag geleden

Reactie op CherryBlossom

Herkenbaar heb ik me ook voorgenomen 😅😅. Zal soms wel lastig worden, soms ...
Ja heeel herkenbaar haha😂. En dan toch die klap weer achteraf.🫣

één dag geleden

Reactie op CherryBlossom

Herkenbaar heb ik me ook voorgenomen 😅😅. Zal soms wel lastig worden, soms ...
Ja de afgelopen paar maanden lijkt het ook of ik meer PMS klachten heb. Enorm opgezette buik paar dagen van tevoren, moodswings en ook 2x al gehad dat ik alle geuren intenser rook. Je kan dan zo in de war raken van.. zou dit een zwangerschapssymptoom zijn? At the moment ben ik ongesteld en voel ik me helemaal top 😅

één dag geleden

Ik sluit ook aan met NOD 2-2. Alhoewel ik er nu al een hard hoofd in heb want vriend is EXACT de hele vruchtbare week op wintersport pfff 🫠. Misschien moet ik maar gelijk door naar wachtbankje maart…

één dag geleden

Helaas door naar ronde 11 voor een tweede. Regelmatige cyclus, ook mijn piek is elke cyclus op cd 20. Toch is het nog niet gelukt. NOD 9 februari

één dag geleden

Jaaa en weer door😵‍💫. Mijn nod is weer 4 feb!! Maar ik krijg de 20e rond mijn eisprong een controle echo in het ziekenhuis dus ben heel benieuwd 🤞🏻🤞🏻.

één dag geleden

Reactie op Romyy_

Helaas door naar ronde 11 voor een tweede. Regelmatige cyclus, ook mijn pie ...
Bizar hè… dan denk je alles klopt nu moet het toch raak zijn… en dan is het weer mis…

één dag geleden

Reactie op Lemonchilis_993782

Ik sluit ook aan met NOD 2-2. Alhoewel ik er nu al een hard hoofd in heb wa ...
Dat is flink balsn.