21 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben 1 en 2 dagen voor ovulatie seks gehad en op de dag zelf. Was in 1x raak bij ons 馃榿

5 jaar geleden
Reactie op evelienjj
Zondag en maandagavond sex gehad
Maandag 2x positieve test gehad
( voelde m ...
Ah谩, goed om te lezen. Ik voel het nu linksonder ook al wel een paar uur steken dus ik denk dat mijn ei op het punt staat te springen. Had jij dat gevoel ook op dinsdagochtend? Dan hebben we precies dezelfde situatie haha. Alleen heb ik enkel gisteren seks gehad en niet zondagavond!
Hoop dat het net zo als bij jou zal verlopen.. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

5 jaar geleden
ik had 2 dagen voor mijn positieve ovulatietest gezellig gemaakt.. maar op de dagen wanneer het eigenlijk positief was en dag van eisprong kon het niet vanwege dat mijn man in china zat voor zaken.
maar toch werd ik niet ongesteld en toch zie je hier het resultaat haha馃槏 obs meisje nu bijna 11 weken馃檲

5 jaar geleden
Het kan in 1x raak zijn maar het kan zeker geen kwaad vanavond of anders morgenvroeg nog even tijd voor elkaar te maken ;-)

5 jaar geleden
Reactie op Roosje 馃崁
Aahh sterk goedje van je partner haha.
Wat een prachtig kindje! Blijf het ...
nou zeg dat wel... had het ook echt niet verwacht en had me er bij neergelegt dat we maar naar de volgende ronde gingen馃檮
dankjewel馃槝... mijn man en ik zeggen het af en toe nog wel eens .... dat we samen zoiets moois gemaakt hebben.. dat het zo kan he haha馃檲

5 jaar geleden
Reactie op Mka61
Omg how cute 馃槏
dankjewel馃槝.... de tijd gaat zo snel nu... ze word nu al echt groot

5 jaar geleden
Reactie op Roosje 馃崁
Nee snap ik haha. Nou fijn hoor! Had jij ook echt al een beetje kwaaltjes v ...
ja zeg dat wil... af en toe mis ik dat zwanger zijn wel hahah...maar voorlopig hou ik het nog bij 1ntje馃檮
ik merkte de eerste 2 zwangerschappen niks ....( helaas allebei geeindigt in mk)
maar bij de 3e zwangerschap wist ik precies wanneer ik mijn eisprong had en wanneer ik ongesteld moest worden.... en 4 dagen voor menstruatie merkte ik dat ik steekjes kreeg op de plek waar me eierstokken zitten..en had erg veel afscheiding.. en dat heb ik normaal alleen als ik mijn eisprong heb馃檮
dus toen giing er al een belletje ringelen...en had gelukkig nog goedkope testen liggen.... en ook gelijk getest...gewoon midde op de dag.... en meteen wassie ook echt positief馃榿
ik ga voor je duimen..en hopen dat je ook snel een positieve test in handen hebt馃榿馃崁