19 Reacties
9 maanden geleden
Check de website van De Groene Vrouw. Zij is darmflora expert. Dat schijnt veel verband te hebben met andere lichamelijke ongemakken.
Ik heb toevallig ook BV op dit moment. Hoop dat het wel binnenkort over gaat... Maar zo niet, dan is dit mijn eerste oplossingsrichting.
9 maanden geleden
Reactie op Nikki123
Je partner geeft het door aan jou. Is hij behandelt?
Ik dacht dit ook maar op internet staat dat je het niet aan elkaar kan overdragen.
9 maanden geleden
Evagynal werkt bij mij erg goed en snel! Heb ook Normaflor gebruikt. Werkt ook goed, echter is dit een vrije lange behandeling.
9 maanden geleden
Reactie op Mineola
Normaflor tabletten! Dit zijn hooggedoseerde vitamine C tabletten speciaal ...
Deze!! Normaflor tabletten waren bij mij de oplossing + sterke probiotica (ik nam ferring VSL3). Al jaren geen BV meer gehad. En je mag het gebruiken tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Lees even de bijsluiter.
6 maanden geleden
Ik herken dit en heb precies hetzelfde. Doordat ik een bepaalde bacterie niet heb met mijn bv werkt het antibioticum niet goed. Loop er ook al jaren mee en ben zelfs al bij verschillende gynaecologen geweest. Die geven inderdaad allemaal aan dat bv geen invloed heeft, maar ben van mening dat dat het wel heeft. Ik heb in januari, februari/ maart en in mei 2024 miskramen gehad. Ik was zwanger maar inderdaad de innesteling niet goed kon gaan. Uit wanhoop omdat niks hielp ben ik naar een di毛tiste geweest die een kijk heeft op zwangerschap. (Op advies van mijn verloskundige) En gelijk de volgende zwangerschap (de volgende maand) bleef het vruchtje ook echt zitten. Ik was niet op dieet gegaan, maar had wel m鈥檔 voedingspatroon een beetje gewijzigd waardoor m鈥檔 bv stukken minder werd. En ik denk dat daardoor mijn zwangerschap zich kon voortzetten.
5 maanden geleden
En misschien een stomme vraag, je weet 100%zeker dat je de bacteri毛le variant hebt? Stel dat het namelijk toch de schimmel is, voed je hem met ab.
De schimmel en bacteri毛le lijken erg veel op elkaar qua klachten namelijk.
Mocht je toch twijfelen, hier hielp een 3 dagen kuur (vaginale pillen) van de huisarts, daarna was het eindelijk echt over. 1 pil of zalf deed alleen tijdelijk iets maar kwam steeds weer terug.
3 maanden geleden
Hai iedereen,
Ik ben weer via de huisarts naar de gyno geweest en zij hadden me weer getest op bv want 'het leek er niet op dat ik het had'. Nou dus wel.
Ik heb Clindamycine gekregen en mijn partner meebehandeld met metronidazol en clindamycinecreme want uit recent onderzoek blijkt overdraagbaar te zijn 馃檭 (tijdje terug mijn huisarts me bijna uitlachen omdat ik dit vermoeden had).
Bijgehouden met Canesten Gyno en probiotica speciaal voor vaginale bacterien. Tot nu toe niet teruggekomen, 茅n gelijk de volgende terugplaatsing bleef het zitten!!!
Nu 8 weken zwanger..馃ス