12 Reacties

5 jaar geleden

Veel eten tijdens het hoofdgerecht en dan geen ruimte meer hebben voor een dessert?

5 jaar geleden

Download de app zwangerhap, daar staat alles en ook met uitleg

5 jaar geleden

Reactie op Veertj

Download de app zwangerhap, daar staat alles en ook met uitleg
Heb ik gedaan en heel dingen die ik intyp herkent hij niet

5 jaar geleden

Reactie op Ils_

Veel eten tijdens het hoofdgerecht en dan geen ruimte meer hebben voor een ...
Haha ze kennen mij wel hoor ;) geloven ze nooit

5 jaar geleden

Kies eens een ander toetje onder het mom van "ik doe eens gek". Of zeg inderdaad dat je vol zit. Of op dieet, neem je iets van fruit... De app Zwangerhap is heel fijn. Daar staat precies in wat je wel en niet mag of op wat voor manier het wel zou mogen.

5 jaar geleden

Bel je ze toch even van tevoren met de vraag of de chocomouse met rauwe producten is gemaakt. Zo niet dan mag je het gewoon. ZwangerHap is inderdaad een ideale app!

5 jaar geleden

Ik heb in een restaurant stage gelopen jaren terug.. Ze mogen daar niet met rauwe eieren werken, als ze deze niet doorverhitten Ze gebruiken gepasteuriseerde eieren uit pak maar voor zekerheid zal ik even bellen

5 jaar geleden

Ik heb ook al chocomousse gegeten in een restaurant en ze vertelden mij daar precies wat Oemmi zegt

5 jaar geleden

Ik heb ook al chocomousse gegeten in een restaurant en ze vertelden mij daa ...
Ja klop, om zeker te zijn dat er geen besmettingen zijn maar ik weet uit ervaring dat het wel per restaurant verschilt

5 jaar geleden

Je kan van te vooren even het restaurant bellen om te checken of er rauwe ei in de chocolademousse zit. Zo niet dan kan je het gewoon eten. Misschien hoef je je er helemaal geen zorgen om te maken馃槈