Morgen moet ik dus op restaurant. Waar we veel gaan en het is met mijn schoonouders. Niemand weet het van de familie dat ik zwanger ben. Er is dus een dessert dat ik altijd eet en das met bolletje ijs en een beetje chocomousse. Zou ik het eten en zo niet hoe kan ik opeens verklaren dat ik niet meer eet. Met alle info op internet moet ik geloven dat ik niets meer kan eten
Kies eens een ander toetje onder het mom van "ik doe eens gek". Of zeg inderdaad dat je vol zit. Of op dieet, neem je iets van fruit...
De app Zwangerhap is heel fijn. Daar staat precies in wat je wel en niet mag of op wat voor manier het wel zou mogen.
Bel je ze toch even van tevoren met de vraag of de chocomouse met rauwe producten is gemaakt. Zo niet dan mag je het gewoon. ZwangerHap is inderdaad een ideale app!
Ik heb in een restaurant stage gelopen jaren terug.. Ze mogen daar niet met rauwe eieren werken, als ze deze niet doorverhitten Ze gebruiken gepasteuriseerde eieren uit pak maar voor zekerheid zal ik even bellen
Je kan van te vooren even het restaurant bellen om te checken of er rauwe ei in de chocolademousse zit. Zo niet dan kan je het gewoon eten.
Misschien hoef je je er helemaal geen zorgen om te maken馃槈