18 Reacties
2 jaar geleden
Bel een dokter voor overleg als je je zorgen maakt. Hier op een forum gaan zitten gissen lijkt me niet verstandig.
2 jaar geleden
Ik zou zeker hiermee naar de arts gaan want dit ziet er niet goed uit en je tampon gekoeld bewaren en mee nemen ?
2 jaar geleden
Heb je verder ook klachten, naast menstruatie klachten? Of is naast het verliezen van dit stuk weefsel je menstruatie anders dan anders? Een decidual cast is de binnenbekleding van je vagina, met pilgebruik kan die soms in een stuk loslaten waardoor je grote stukken weefsel kan verliezen ipv in kleinere deeltjes. Google er maar eens op. Mocht je je er zorgen om maken zou ik je huisarts morgen bellen en dit voorleggen.
2 jaar geleden
Wat schrikken! Sowieso geen tampon meer indoen nu, ben je vast ook niet van plan, maar even voor de zekerheid.
Waarom deed je 2 weken geleden een zwangerschapstest? Had je een vermoeden dat een zwangerschap mogelijk zou zijn? Je zou nog eens kunnen testen, vaak test je langer positief na een miskraam. Maar als je hieromheen niet hebt gebloed denk ik zelf niet meteen dat het een miskraam is.
Goed dat je je huisarts zal bellen!
2 jaar geleden
Reactie op Ikigai
Wat schrikken! Sowieso geen tampon meer indoen nu, ben je vast ook niet van ...
Ik deed een test omdat ik erg vermoeid was en een opgezette buik had. Ik leek wel een paar weken zwanger. Na dat deze negatief was, dacht ik het zal vast wel door de pil komen, daar zit ik namelijk pas weer een maand of 2/3 aan.
Mijn menstruatie nu zou ook pas over 1,5 week moeten komen en buiten dit heb ik ook geen helderrood bloed verlies inderdaad. Ik denk ook dat het wat anders zal zijn
2 jaar geleden
Heb je het stuk weefsel bewaard? De huisarts of gynaecoloog zou dit naar het lab kunnen sturen om te kijken wat het is.