16 Reacties
5 jaar geleden
Dat zou kunnen, maar hoeft niet. Elke zwangerschap is ander. Sowieso is je werkgever verplicht om andere werkzaamheden voor je te zoeken wanneer het niet gaat. Je zou dan bijv. wel medicijnen kunnen delen of in de huiskamer kunnen helpen. Hou jezelf in de gaten hierin. Groetjes van een andere zuster鉂わ笍
5 jaar geleden
Reactie op HvdG
Dat zou kunnen, maar hoeft niet. Elke zwangerschap is ander. Sowieso is je ...
Aaah lief berichtje ! Groetjes terug. Ja ze weten het nog niet omdat het nog heel pril is en ik pas 14 januari mijn echo heb. Ik ben er best bang voor omdat het echt intensief is. Het is een zorgcentrum waar je echt moet rennen. Dus een huiskamer dienst lukt niet .... 馃槥
5 jaar geleden
Ik werk als vpk in de ouderenzorg. Zware afdeling, sta alleen op 11 passieve bewoners. Rond de 20 weken van 32 uur naar 24 uur gegaan, dus 25% ziek, en sinds 28 weken 50%. Werk nu 16%. Ga vooral op je gevoel af. Ik kreeg veel last van bandenpijn, harde buiken en het werk begon me erg zwaar te vallen. Geef het aan bij je manager, ze krijgen geld voor je van het uwv.
5 jaar geleden
Reactie op mamavanleon
Ik werk als vpk in de ouderenzorg. Zware afdeling, sta alleen op 11 passiev ...
Bedankt voor je reactie ! Ik krijg vaak steken rechts onderin mijn buik .... weet niet of het door het werk komt?? Ook vind het zo wat om nu (in mijn ogen) te gaan klagen erover omdat ik sommige collega鈥檚 wel eens hoor zeggen , zwanger zijn is geen ziekte 馃槹
5 jaar geleden
Reactie op Babygirlaug
Bedankt voor je reactie ! Ik krijg vaak steken rechts onderin mijn buik ... ...
Niet waar ik nu sta maar hoorde dit op mijn vorige werk wel eens omdat een collega minder ging werken
5 jaar geleden
Reactie op Babygirlaug
Niet waar ik nu sta maar hoorde dit op mijn vorige werk wel eens omdat een ...