33 Reacties

6 jaar geleden

Hee!😊 Ik heb een innestelingsbloeding gehad. Inderdaad zoals jij beschrijft. Dat was op donderdag, maandags mijn NOD en dinsdags positief getest. Inmiddels bevallen van een meisje☺️ dus het zou zomaar kunnen, ik hoop met je mee😊

6 jaar geleden

Reactie op Laura&Diede

Hee!😊 Ik heb een innestelingsbloeding gehad. Inderdaad zoals jij beschrijf ...
Oh ben ik eens benieuwd 😯 hopelijk zet t niet door in menstruatie .. heb altijd wel beetje spotting van tevoren maar dat is meestal 2 dagen van tevoren .. 5 dagen nooit gehad dus kon t me al niet voorstellen .. wachten maar af 🙈

6 jaar geleden

Ik heb op dag 11 bruine afscheiding gehad, dit was zondag daarna woensdag getest (nod), dit was het resultaat.😊❤️

6 jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Ik heb op dag 11 bruine afscheiding gehad, dit was zondag daarna woensdag g ...
Oh gefeliciteerd 😍 !!! ben benieuwd 😯

6 jaar geleden

Reactie op stph1!

Oh gefeliciteerd 😍 !!! ben benieuwd 😯
Dankjewel dat was op 1 januari 🙈😅. Ik ook voor jouw laten we hopen 🤞 ❤️toen ik het die zondag zag dacht ik echt dat het weer niets ging zijn omdat ik ervan uitging das het meestal 6-9 dagen na eisprong was.

6 jaar geleden

Ik heb niks gehad, nu bijna 12 weken en niets roze of bruins. Voor de gene die daar onzeker van worden; het kan dus ook zonder gebeuren!

6 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Ik heb niks gehad, nu bijna 12 weken en niets roze of bruins. Voor de gene ...
Ja dat klopt dat is voor iedereen anders 👍🏻

6 jaar geleden

Ik had afgelopen dinsdag bruinige afscheiding met een paar druppels bloed, 2 dagen maar wel met tussenpozen (dus niet elke keer dat ik.naar de wc ging) en donderdag de eerste licht positieve test!

6 jaar geleden

Niks gehad ben nu 18 weken

6 jaar geleden

Reactie op Lisett91

Ik had afgelopen dinsdag bruinige afscheiding met een paar druppels bloed, ...
Ah gefeliciteerd 😃😃 !!!

6 jaar geleden

Hoi, ik heb ook innestelingsbloeding gehad, bruine afscheiding voor me nod. Ik wist snel dat het raak was want had nooit bruine afscheiding voor me menstruatie altijd de laatste dag van me menstruatie. Ik hoop voor je dat het raak is 🥰

6 jaar geleden

Reactie op Roos29

Hoi, ik heb ook innestelingsbloeding gehad, bruine afscheiding voor me nod. ...
Ah dankjewel hoop het ook🙏🏻

6 jaar geleden

Ik ook ! Ook 4 a 5 dagen voor de nod Een beetje rose afscheiding bij t afvegen Ik dacht okee dit is vast de ongesteldheid die me laats weten dat ie er aankomt😂. Maar het was de baby die vertelde dat ie eraan kwam haha. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet hd gedacht dat het 4 dagen van te voren nog raak kon zijn. Ik dacht altijd dat gebeurt 2 weken voor je menstruatie maar ben nu echt zwanger

6 jaar geleden

Ik heb deze maand ook een innestelingsbloedinkje gehad. Niet veel. Maar viel meteen op. Bij mij was het een klein bloedsliertje en iets oud bloed. Meteen een test gedaan omdat ik het herkende. Licht streepje! Nu bijna 5 weken. Was inderdaad op 10 dpo.

6 jaar geleden

Reactie op Like it

Ik ook ! Ook 4 a 5 dagen voor de nod Een beetje rose afscheiding bij t afv ...
Ooh het klinkt een beetje hoopvol 🙏🏻 ik heb t wel eens een dag of 2 dagen voor menstruatie begint maar 5 dagen kan ik me haast niet voorstellen .. en aangezien ik ovulatietesten doe weet ik ook waneer ik mijn menstruatie moet verwachten maar hoop natuurlijk dat ik zwanger ben 🙏🏻

6 jaar geleden

Ik heb zelfs 4 dagen lang innestelingsbloed gehad. Inmiddels 14 weken zwanger :)

6 jaar geleden

Nope. Helemaal niks, noppes

6 jaar geleden

Reactie op stph1!

Ooh het klinkt een beetje hoopvol 🙏🏻 ik heb t wel eens een dag of 2 dagen ...
Ik duim voor je !! Laat je het weten als je getest hebt

6 jaar geleden

Ik! 7 dagen na terugplaatsing had ik een innestelingsbloeding. Hele lichtroze afscheiding en dat was het ook

6 jaar geleden

Reactie op Like it

Ik duim voor je !! Laat je het weten als je getest hebt
Yes ik laat wat weten !! Thanks