18 Reacties

2 weken geleden

Hi, veel succes! Hopelijk mag je snel een gezonde zwangerschap hebben. Ik heb dit afgelopen jaar doorlopen. Uiteindelijk duurde het al met al 1.5 jaar en een miskraam tussendoor. Morgen 18 weken geleden zwanger van onze tweede dochter 🩷 ik ga voor je duimen dat alles voorspoedig loopt!

2 weken geleden

Je hebt een groep fertiliteitstraject op het forum. Heb je die al gezien? Denk dat je daar meer gelijkgestemde en reacties vindt dan in het algemene deel. Succes! Hier bezig met injecties met hetzelfde doel.

2 weken geleden

Hoi hoi, Wij zijn ook gestart met de Letrozol. Helaas was er vrijdag nog niet veel te zien op de follikelmeting (dit was dag 9) en moet ik maandagochtend terugkomen. Erg spannend allemaal! 🍀 Mei’24 een prachtige zoon mogen krijgen, zonder fertiliteit behandeling 🤍 Heel veel succes de komende tijd 😊

2 weken geleden

Reactie op Yilllll

Hi, veel succes! Hopelijk mag je snel een gezonde zwangerschap hebben. Ik h ...
Ahh, dank voor je berichtje! Pittig dat 1.5 jaar, je weet dus ook hoe het is om het te verliezen! Maar ook goed afgelopen voor jou! Gefeliciteerd met de zwangerschap van je 2e dochtertje 🌈🥰

2 weken geleden

Reactie op Zinin

Je hebt een groep fertiliteitstraject op het forum. Heb je die al gezien? D ...
Hi! Heb je een specifieke groep welke je aanraadt of de link ervan? Dank je wel voor de tip & heel veel succes! 🍀

2 weken geleden

Reactie op chelchea

Hoi hoi, Wij zijn ook gestart met de Letrozol. Helaas was er vrijdag nog n ...
Hi Chelchea! Ah, dan lopen wij dus echt zo goed als gelijk op met de Letrozol! Succes straks bij de echo, ik hoop dat je straks goed nieuws hebt. Is toch spannend of je lichaam wel reageert, maar kan ook nu zo zijn dat je wel ineens een goede follikel hebt (of meerdere). Duim voor je 🍀

2 weken geleden

Reactie op chelchea

Hoi hoi, Wij zijn ook gestart met de Letrozol. Helaas was er vrijdag nog n ...
Hoe is het gegaan? 🙏🏻

2 weken geleden

Reactie op i.elisa

Hoe is het gegaan? 🙏🏻
Ze hebben mij al op 5 mg Letrozol gezet. Helaas was er nu nog niks boven de 1cm. Wel 2 eitjes op 9,8mm. Niet gegroeid sinds de laatste meeting. (Ik zit vandaag op dag 15.) Donderdag een nieuwe meting en daarna maandag weer. Als ik dan geen eisprong heb gehad. Krijg ik een hogere dosering. 🍀 Hoe is het bij jouw??

2 weken geleden

Reactie op i.elisa

Hi! Heb je een specifieke groep welke je aanraadt of de link ervan? Dank je ...
Zit je via de app of via de site op 24baby? Via de app heb je links boven in meerdere tabjes. "Mijn groepen", "mijn topics" en iets als "forum" Bij "mijn groepen" kan je meerdere groepen toevoegen waaronder dus fertiliteitstraject. Via de app kan ik geen link vinden/plaatsen.

4 dagen geleden

Reactie op Zinin

Zit je via de app of via de site op 24baby? Via de app heb je links boven ...
Ik zit op de app, maar thanks in ieder geval voor je reactie! 😘

4 dagen geleden

Reactie op chelchea

Ze hebben mij al op 5 mg Letrozol gezet. Helaas was er nu nog niks boven de ...
Ze hebben bij mij nu weer 2.5 mg voorgeschreven, en misschien weer echo’s om te monitoren! Ik had vorige week vrijdag mijn laatste echo op CD 16 en toen was het dominante eitje eindelijk goed gegroeid! Straks blloedprikken op progesteron. Moet jij ook nog bloedprikken? Wat balen dat je lichaam er nu nog niet helemaal op reageerde, hopelijk straks wel 💓
Hallo! Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum omdat ik wat steun en toeverlaat zoek in dit proces. Bij mij is PCOS vastgesteld en ben inmiddels ook net begonnen met Letrozol. Aangezien ik me hier behoorlijk alleen in voel, omdat niemand in mijn omgeving hier ervaring mee heeft, hoop ik dat het me misschien wat meer geruststeld door ervaringen te delen. Maandag 17 maart was mijn cyclusdag 1, heb dag 3 t/m 7 letrozol 2.5 ingenomen. Woensdag 26 maart cyclusdag 10 mijn eerste meting gehad. Het klonk niet echt hoopvol, heel veel blaasjes en niet een dominante te zien. Ze waren allemaal zo rond de 6 a 8mm. Aanstaande zondag weer terug, cyclusdag 14 om te kijken of er groei waarneembaar is.

3 dagen geleden

Reactie op DoelgerichteTopaas019694

Hallo! Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum omdat ik wat steun en toev ...
Dan is dit sowieso een fijn forum! En heel herkenbaar die eenzaamheid hierin. Het kan wel hard gaan laatste gedeelte met de groei, dus geef de hoop niet op! Ik had mijn 1e meting wel al een dominante, maar er kan nog veel gebeuren! 🤍🤞🏻

3 dagen geleden

Ik net bloeduitslag binnen van progesteron prikken & mijn waarde was 85?! Best hoog volgens mij 🧐

2 dagen geleden

Reactie op Zinin

Zit je via de app of via de site op 24baby? Via de app heb je links boven ...
Ik weet het al… Ik zat nog in de Geboortegroep Februari 2025, maar dat is een MK geworden, nu begrijp ik het… Heb het inmiddels aangepast!
Vandaag dag 14 en weer een controle echo gehad. Sinds vrijdagavond pijnlijke steken aan de linkereierstok. Dus had gehoopt dat daar iets gebeurde. Maar helaas nog geen dominante follikel aanwezig. Allemaal onder de 10mm en dus tellen ze niet mee. Woensdag weer terug op controle. Vandaag ook nog steeds pijn aan de linkerzijde, iemand hier nog meer ervaring mee? Het leidt me behoorlijk af want de pijn is best aanwezig.

Reactie op i.elisa

Ik net bloeduitslag binnen van progesteron prikken & mijn waarde was 85 ...
Ik weet nog maar weinig van dit proces omdat het bij mij nog niet vordert, maar waarvoor heb je je progesteron moeten laten meten? Om te kijken of je ei al gesprongen is? Hadden ze al voorspeld dat ie zou springen, of is dit juist een meting van te voren en moet je binnenkort weer? Al duidelijkheid gekregen over de uitslag intussen?
Ik ben ook in maart gestart met 2,5 mg letrozol. Morgen mijn NOD, testen zijn helaas negatief, dus menstruatie afwachten en ronde twee in met letrozol 2,5 mg. Hopelijk werkt het weer net zo goed als in ronde 1 🍀! Hoe is het bij jou?