437 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Waar komen jullie vandaan? 🤗
Aalsmeer

3 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Waar komen jullie vandaan? 🤗
Alphen😇

3 jaar geleden

Westland!

3 jaar geleden

Ik had vorige ronde dat ik mijzelf echt wen beetje kwaaltjes aanprate, ik voelde alles zelfs de kleinste dingen en bleek niet zwanger. Deze maand er veel minder mee bezig geweest. We hebben het gedaan wanneer wij zin hadden dus ben benieuwd of dat heeft geholpen. Slikken jullie al pillen om zwanger te worden?

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Ik had vorige ronde dat ik mijzelf echt wen beetje kwaaltjes aanprate, ik v ...
Ik had dat ook de eerste twee maanden. Nu minder... ik slik een multi vitamine voor vrouwen met kinderwens ja. Vergeet m nog weleens maar probeer t elke dag te nemen...

3 jaar geleden

Ik had dat ook de eerste twee maanden. Nu minder... ik slik een multi vitam ...
Okee, ben dus niet de enigste hahah😂 ik slik alleen foliumzuur en als ik zwanger blijk de yummygumms-mommy, zijn kauwtabletten ik kan echt geen pillen slikken

3 jaar geleden

Hoi, mijn NOD is ook 25/1. 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik had net een inimini beetje bloed bij het afvegen. Hoeft niks te betekenen maar dat heb ik normaal nooit 🙈🙊.

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Okee, ben dus niet de enigste hahah😂 ik slik alleen foliumzuur en als ik z ...
Herkenbaar, ik hou er ook echt niet van. Ik slik ze van Orthica, zit zo’n omhulsel omheen. En alleen foliumzuur is ook prima ja die zijn gelukkig klein. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Ik had net een inimini beetje bloed bij het afvegen. Hoeft niks te betekene ...
Goed teken hoop ik! 🍀

3 jaar geleden

Ik heb mijn nod tussen 24-26 januari 🤞 Spannend 🍀 (Al gaat ik de wachtweken )

3 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Ik had net een inimini beetje bloed bij het afvegen. Hoeft niks te betekene ...
Jeetje dat is spannend en misschien wel eem goed teken. Ik hoop zo dat we allemaal positief gaan testen deze maand. Ik heb de hele dag al zere benen, voelt als groeipijn en kleine steekjes in mijn buik. Heb dit normaal nooit na ovulatie dus miss nu tocb wat aan het rommelen.

3 jaar geleden

Oohjaah en mijn tepels doen onwijs zeer, meestal trekt dit na twee dagen weg. Als ik zwanger ben blijft het meestal of wordt het erger. Heb in april 2020 een miskraam gehad met 6+4 dagen

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Oohjaah en mijn tepels doen onwijs zeer, meestal trekt dit na twee dagen we ...
Spannend!! Vervelend van je miskraam. Hopelijk snel een goede zwangerschap 🤞 Ik heb in september ook een miskraam gehad.

3 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Spannend!! Vervelend van je miskraam. Hopelijk snel een goede zwangerschap ...
Ooh jeetje, met hoeveel weken heb je een miskraam gehad? En ik hoor dus dat als je zwanger wilt worden je beter niet kan laten vaccineren omdat dat niet goed is. Gaan jullie je laten vaccineren?

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Ooh jeetje, met hoeveel weken heb je een miskraam gehad? En ik hoor dus dat ...
Ik had met ongv 7 weken een echo en die was niet goed, dag erna begon het bloeden van de miskraam. Klopt ja. Ik wil het niet, alleen ergens ben ik bang dat ik dan corona krijg als ik zwanger ben als soort van karma 🤣🙈. En jij?

3 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Ik had met ongv 7 weken een echo en die was niet goed, dag erna begon het b ...
Ooh heftig zeg, gelukkig wel vanzelf op gang gekomen. Hopen dat het snel raak is. Ik werk in de kinderopvang maar wil eigenlijk helemaal niet.😬 ik ben nog jong en haal de griepprik ook nooit, ben ook nooit ziek dus vind het niet nodig. Maar er zal een tijd komen dat ik hem moet halen, hopen dat ik dan zwanger ben dan hoeft het niet hahah

3 jaar geleden

Verwacht nod rond 26e 😁

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Ooh heftig zeg, gelukkig wel vanzelf op gang gekomen. Hopen dat het snel ra ...
Toevallig! Ik werk ook in de kinderopvang. En heb ook nooit de griepprik gehaald maar ook nooit echt griep gehad.. Met welke leeftijd werk je 😊