437 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Toevallig! Ik werk ook in de kinderopvang. En heb ook nooit de griepprik ge ...
Ik werk met 0-2 jaar en over twee maanden de inval poule in dus dan alle leeftijden

3 jaar geleden

Ik zit nu op 3dpo en ik heb sinds de ovulatie echt last van een opgeblazen gevoel en lastige darmen. Voor de rest voel ik me helemaal goed. Voorlopig kan ik het wachten nog aan, maar die laatste week voor mijn NOD vind ik altijd verschrikkelijk. Hoe is het met jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Pi90

Ik zit nu op 3dpo en ik heb sinds de ovulatie echt last van een opgeblazen ...
Ik zit nu ook op 3dpi vanmirgen onwijze krampen in buik waardoor lopen echt zeer deed. Heeft twee uur geduurd en is nu helemaal weg

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Ik zit nu ook op 3dpi vanmirgen onwijze krampen in buik waardoor lopen echt ...
Ik ook 3DPO en ook krampen, soort menstruatie pijn.. komt en gaat. Verder gaat het prima

3 jaar geleden

Hier ook op 3DPO, heb vooral sinds 2 dagen onwijze hoofdpijn. Maar durf hier niks voor in te nemen, wat zou wel mogen om in te nemen? Ben er op dit moment wel bewust mee bezig wat je qua pijnstillers enzo in mag nemen en hierdoor probeer ik het ook zolang mogelijk uit te stellen. En een hele gespannen onderbuik sinds de eisprong, maar dit komt en gaat. Voel me opzich niet anders, maar heb voor mezelf een datum vast gezet, wanneer ik van mezelf mag testen. Want anders blijf ik testen en steeds de teleurstelling als het negatief blijft. Dus ik hoop dat dit helpt🙈

3 jaar geleden

Reactie op Sharonn_95

Hier ook op 3DPO, heb vooral sinds 2 dagen onwijze hoofdpijn. Maar durf hie ...
Dafalgan mag je volgens mij ook nemen tijdens zwangerschap. En ik ken het. Ik mag van mezelf ten vroegste testen op 23/1.

3 jaar geleden

Reactie op Pi90

Dafalgan mag je volgens mij ook nemen tijdens zwangerschap. En ik ken het. ...
Oh dat ken ik niet, is dat ook een soort pijnstiller? Ohh die datum heb ik ook, mocht van me zelf in het weekend van 23 jan pas testen.

3 jaar geleden

Reactie op Sharonn_95

Oh dat ken ik niet, is dat ook een soort pijnstiller? Ohh die datum heb ik ...
Ik woon in België dus ik weet niet of je dat in Nederland ook hebt. Maar mijn gynaecoloog zei dat dit mocht.

3 jaar geleden

Reactie op Pi90

Ik woon in België dus ik weet niet of je dat in Nederland ook hebt. Maar mi ...
Is eigenlijk pcm, 100mg?

3 jaar geleden

Reactie op Sharonn_95

Is eigenlijk pcm, 100mg?
Ja idd

3 jaar geleden

Reactie op Pi90

Ja idd
Okay, dus je mag wel gewoon pcm innemen? Ook als je zwanger bent?

3 jaar geleden

https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/paracetamol-pijnstillers-zwanger/#:~:text=Er%20is%20veel%20onderzoek%20gedaan,mg%20per%20dag%20te%20nemen. Mijn gynaecoloog zegt van wel. Via de link hierboven zie je het ook. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt natuurlijk he.

3 jaar geleden

Dankjewel! Ja doe ik ook, maar heb met regelmaat wel eens een migraine aanval dan is het best prettig om wat in te kunnen nemen🙈 al is het maar een paracetamol

3 jaar geleden

Reactie op Sharonn_95

Dankjewel! Ja doe ik ook, maar heb met regelmaat wel eens een migraine aanv ...
Ja dat snap ik!

3 jaar geleden

Jullie verder nog gekke dingen? En de hoeveelste ronde is het bij jullie

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Jullie verder nog gekke dingen? En de hoeveelste ronde is het bij jullie
2e ronde hier, geen gekke dingen, op de hoofdpijn en gespannend onderbuik. En jij?

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Jullie verder nog gekke dingen? En de hoeveelste ronde is het bij jullie
Gisteravond heel duidelijk mijn eisprong ook gevoeld! Het is voor ons de eerste ronde pas. Merk dat ik er wel veel mee bezig ben!

3 jaar geleden

Reactie op Pippy6

Gisteravond heel duidelijk mijn eisprong ook gevoeld! Het is voor ons de ee ...
Ik ken het gevoel, dat had ik ook de 1ste ronde. Nu valt het op zich wel mee, heb echt een datum vast gezet vanaf wanneer ik van mezelf mag testen (weekend van 23 jan)🙈. Dus ik hoop dat ik het volhou

3 jaar geleden

Reactie op Sharonn_95

Ik ken het gevoel, dat had ik ook de 1ste ronde. Nu valt het op zich wel me ...
Ik wil ook echt niet te vroeg testen. Eigenlijk pas woensdag 27 januari op zn vroegst. Nu nog kijken of ik dat vol kan houden 😅

3 jaar geleden

Reactie op Sharonn_95

Dankjewel! Ja doe ik ook, maar heb met regelmaat wel eens een migraine aanv ...
Ik had vorige zwangerschap (was maar 8 weken zwanger) ook mega veel migraine hoofdpijn. In 't begin wist ik niet dat ik zwanger was dus nam gewoon m'n sumatriptan. Daarna paracetamol. Maar de verloskundige raadde dit aan. Misschien heb je er wat aan. https://felicious.nl/olie-1#intro