Hoi allemaal,
Ik heb 1 december en 2 december een ultra vroege zwangerschapstest gedaan van clear bleu.
Na de tijd kwam er een tweede blauw lijntje in beeld.
Op de tweede dag was dit duidelijker te zien.
Zijn dit in droog lijnen of kan ik er stiekem vanuit gaan dat ik zwanger ben ?