24 Reacties

4 jaar geleden

Ondanks dat we nu proberen zwanger te worden gaan we in juni met het vliegtuig naar cran canaria. Geen idee of het verstandig is... maar om alles nu te laten....

4 jaar geleden

Ondanks dat we nu proberen zwanger te worden gaan we in juni met het vliegt ...
De eerste 20 weken mag je niet vliegen toch?

4 jaar geleden

Ondanks dat we nu proberen zwanger te worden gaan we in juni met het vliegt ...
Lekker gaan hoor, tot 28 weken mag je gewoon vliegen, daarna ook maar wordt er gevraagd om een fit en fly bewijs ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Farah_Dj

De eerste 20 weken mag je niet vliegen toch?
Je mag heel de zwangerschap gewoon vliegen. Alleen de meeste luchtvaartmaatschappijen weigeren je als je 35+ weken zwanger bent, omdat ze het niet willen riskeren dat je in het vliegtuig zou bevallen.

4 jaar geleden

Wij gaan gezien ik in juni ben uitgerekend waarschijnlijk niet op vakantie deze zomer. Eind deze maand gaan we nog wel een weekje naar Valencia. Gezien mijn dochter 11 is en we haar toch wel mee willen nemen ieder jaar ergens naartoe gaan we dit jaar in het voorjaar en het najaar nog een weekje weg ☺️

4 jaar geleden

Ja ik had wel gelezen dat het in principe kan: zwanger zijn en vliegen. Maar wie weet ben ik dan net zwanger of in mn 1e trimester en dan schijnt het weer een risico te zijn las ik. Of ik ben dan mega misselijk, moe, enzzz :p Anyway, wij denken zoiets van: we zien het wel ;)

4 jaar geleden

Reactie op steffm

Lekker gaan hoor, tot 28 weken mag je gewoon vliegen, daarna ook maar wordt ...
Fit and fly? Dat klinkt wel grappig, hihi!

4 jaar geleden

Reactie op steffm

Wij gaan gezien ik in juni ben uitgerekend waarschijnlijk niet op vakantie ...
Dat klinkt ook fijn, ervoor en erna. Heb je ook wat om naar uit te kijken

4 jaar geleden

Een waddeneiland? Niet ver weg maar echt even eruit. Heerlijk daar!
Turkeye op 30 weken met de wagen terug op 35 weken 🙈

4 jaar geleden

Wij gaan dit jaar voor het eerst vakantie vieren met onze kleine man 💙 en dochter van mijn vriend (bonus dochter voor mij) 15 jaar in een vakantiepark in Nederland (Limburg gewoon omdat het daar mooi is), België (ardennen) of Duitsland (eifel) wil nog niet al te ver. Dus we moeten nog even puzzelen dat het voor ons allemaal leuk is 😁 vooral met een pubber erbij 👶

4 jaar geleden

Wij gaan eind mei-begin juni 2 weken naar het binnenland van Spanje. We hebben 2 huisjes en een huurauto geboekt. Ik zal dan zo rond de 23 weken ver zijn. We hadden al geboekt toen we nog niet wisten dat ik zwanger was, maar hebben wel een annulatieverzekering bij geboekt voor de zekerheid.

4 jaar geleden

Bij hebben er vorig jaar wel rekening mee gehouden; omdat we bezig waren met zwanger worden zijn we binnen Europa gebleven. Wel gevlogen maar iig niet te ver en zika vrij :-) dit jaar wordt t onze eerste vakantie met de kleine en dat zal nog in mijn verlof zijn. Die kleine is dan dus een week of 10 als we weggaan. Nu kiezen we bewust voor een autovakantie naar Zwitserland/Italië. Wel lekker weg voor ons maar zekerheid van goede zorgvoorzieningen en altijd melkpoeder te koop ;-) verre reizen gaan we pas weer doen als die kleine vast voedsel kan eten. In zekere zin houden we er dus wel rekening mee. Wel proberen we ervoor te zorgen dat t niet teveel belemmert :-)

4 jaar geleden

Dat klinkt ook fijn, ervoor en erna. Heb je ook wat om naar uit te kijken
Ja idd, we gaan eind deze maand, dan ben ik 25 weken.. en dan als het lukt in de herfstvakantie nog een weekje of midweek.. maar zien hoe alles loopt erna ☺️

4 jaar geleden

Heb gelezen dat er in portugal, spanje, frankrijk, italie en kroatie muggen voorkomen die het dengue virus en nog wat anders over kunnen brengen. In frankrijk ook 3 zika gevallen afgelopen jaar. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Ik wil het liefst naar de zon op vakantie maar zit er over te denken richting Scandinavië te gaan.

4 jaar geleden

Afgelopen zomer hebben we de vakantie in eerste instantie afgezegd, vanwege ivf behandelingen. Echter net voor de start van het ivf traject zwanger geraakt (alle medicatie lag al klaar). Toen last-minute naar zweden/noorwegen gegaan op vakantie en dat ging prima! Succes met de behandelingen en hopelijk kunnen jullie zwanger op vakantie.

VRIEND

4 jaar geleden

Een waddeneiland? Niet ver weg maar echt even eruit. Heerlijk daar!
Wat een leuke tip! Wij zijn aan het kijken voor een weekje weg met zn tweetjes voordat de baby er is. Hoeven niet perse te vliegen. Met de auto weg is prima. Ik ga de wadden eens onderzoeken:)

4 jaar geleden

Reactie op Maria123

Wat een leuke tip! Wij zijn aan het kijken voor een weekje weg met zn tweet ...
Jaa doen! Wij gaan dit jaar ook weer. Vond Terschelling echt fantastisch. Zowel duinen als bos, leuke kleine dorpjes. Ameland ook leuk, eigenlijk zijn ze allemaal leuk 😄 Kan me nu al weer verheugen erop😍

VRIEND

4 jaar geleden

Jaa doen! Wij gaan dit jaar ook weer. Vond Terschelling echt fantastisch. Z ...
Leuk! Ik ben enkel nog maar op Texel geweest! Nog genoeg te ontdekken dus als ik het zo hoor! Terschelling en Ameland lijkt me ook leuk. Laat je de auto bij de boot staan? Alleen op Texel mag je met de auto dacht ik...

4 jaar geleden

Reactie op Maria123

Leuk! Ik ben enkel nog maar op Texel geweest! Nog genoeg te ontdekken dus a ...
Hebben wij wel gedaan. Daar met de bus gegaan en fietsen gehuurd (elektrische fiets gezien ik zwanger zijn en tegen de wind in fietsen niet nodig vond 😊). Je kunt de auto wel meenemen, maar dan moet je wel best wat bijbetalen. En ik vond het eigenlijk ook wel bijdragen aan vakantiegevoel zonder de auto.