Zwanger??? Ik zit vandaag op mijn

Teuwoe2017
één jaar geleden
Volgen
Hoi Meiden, Ik zit vandaag op mijn menstruatie dag...maar het blijft tot nu toe uit. Normaal gesproken had ik het Gisteravond/afgelopen nacht “moeten” worden. Heb zojuist een testje gewaagd en twijfel iets vaags te zien. Wat denken jullie? 🤔
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
26 reacties
kimberllley
één jaar geleden
Ik zie niks 🤷🏻‍♀️ sorry
  • Rapporteren
kimvandenheuvel
één jaar geleden
Ik zie ook niks morgen ochtend opnieuw testen
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
Ik zie een hele lichte schaduw streepje.
  • Rapporteren
konijnvm
één jaar geleden
Ik zie ook een heeeele lichte schaduw. Kan ook een indrooglijn zijn. Idd morgen of overmorgen nog een meer proberen!
  • Rapporteren
Teuwoe2017
één jaar geleden
Reactie op konijnvm
Ik zie ook een heeeele lichte schaduw. Kan ook een indrooglijn zijn. Idd morgen of overmorgen nog een meer proberen!
Deze foto was binnen 5min gemaakt. Dus indrooglijntje kan dan toch niet of wel?🙈 het is echt heel lastig om op camera te zetten met kunst licht 😥
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
Ik persoonlijk zie niks😅
  • Rapporteren
Saff
één jaar geleden
Ik zie ook heel vaag een streepje, heel vaag. Dagelijks blijven testen en kijken of het duidelijker zal zijn. Spannend maar je zal even geduld moeten hebben :)
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
Ik zie niets. Deze test is helaas niet positief. Probeer het morgenvroeg met ochtendurine en met een test die speciaal is voor vroeg testen dus die weinig hcg nodig heeft.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
Probeer met deze app: femometer. Je kan alles bijhouden zoals ovulatie testen en zwangerschap testen, menstruatie en zo verder. En bij zwangerschap test heb je de optie van foto te nemen en de lamp aanzetten ☺️ probeer dat eens. Die kan ook herkennen of de test positief is of negatief
  • Rapporteren
Teuwoe2017
één jaar geleden
Reactie op verwijderd lid
Probeer met deze app: femometer. Je kan alles bijhouden zoals ovulatie testen en zwangerschap testen, menstruatie en zo verder. En bij zwangerschap test heb je de optie van foto te nemen en de lamp aanzetten ☺️ probeer dat eens. Die kan ook herkennen of de test positief is of negatief
Oh goede tip. Ga m gelijk even downloaden. Dankjewel☺️
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
Ik zie heeeel vaag een streepje Morgen of overmorgen nog eens testen 🤞🏻
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
Reactie op Teuwoe2017
Oh goede tip. Ga m gelijk even downloaden. Dankjewel☺️
Kan helpen want zonder deftige licht kan je heel moeilijk zien de streep ☺️
  • Rapporteren
rsb91
één jaar geleden
Ik zie ook een heel erg licht streepje. Ik zou om de dag een test doen en kijken of het streepje donkerder wordt.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
En heb je al nieuwe test gedaan? 😘🍀
  • Rapporteren
Teuwoe2017
één jaar geleden
Reactie op verwijderd lid
En heb je al nieuwe test gedaan? 😘🍀
Jep 🙈..
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één jaar geleden
Reactie op Teuwoe2017
Jep 🙈..
Hmm wel erg licht misschien binnen 2 dagen dat iets duidelijker is 😁 Welke test heb je gebruikt?
  • Rapporteren