17 Reacties

9 maanden geleden

Duidelijk toch?!

9 maanden geleden

Wat denk je zelf?

9 maanden geleden

Is dit serieus? Lees ff de bijsluiter

9 maanden geleden

Ik zie natuurlijk dat het positief is. Maar het is een vroege test en misschien is het eigenlijk een misleidend resultaat. En na ongeveer anderhalf jaar proberen zwanger te worden, is het echt moeilijk te geloven, zelfs als je een positieve test ziet. 🥺

9 maanden geleden

Twijfelgeval hoor. Komt ook door de kwaliteit hier natuurlijk 😂😂

9 maanden geleden

Heel duidelijk positief hoor, gefeliciteerd! 🥳

9 maanden geleden

Reactie op BourgondischeReiger164742

Ik zie natuurlijk dat het positief is. Maar het is een vroege test en missc ...
Als je het hebt gedaan zoals het hoort kan het niet missen. En zo’n knaltest heb ik nog nooit gedaan!

9 maanden geleden

Reactie op annonniemm

Als je het hebt gedaan zoals het hoort kan het niet missen. En zo’n knaltes ...
*Gehad

9 maanden geleden

Wat denk je zelf??? Gefeliciteerd!

9 maanden geleden

Overduidelijk! Gefeliciteerd!!

9 maanden geleden

Even off topic ... Maar ik wil even op je reageren dat ik zie dat je iets gedaan hebt met het kritiek wat je kreeg over je manier van reageren. Goed gedaan ! 😉👍 #magookgezegdworden

9 maanden geleden

Omg, ik reageer echt nooit op je, maar ik zie dat je letterlijk bijna op elk topic reageert met echt een misselijkmakende toon. Kan je hier niet gewoon mee stoppen? Waarom voel je de need om overal zo denigrerend te reageren. Misschien wordt het tijd om je account te verwijderen als je niet op een normale manier met mensen om kunt gaan.

9 maanden geleden

Reactie op Hollands welvaren

Even off topic ... Maar ik wil even op je reageren dat ik zie dat je iets ...
Ik sluit me hier ook bij aan. Tuurlijk, het zou nog liever kunnen, maar ik merk wel dat je de toon hebt afgezwakt en vaker ook een positief complimentje geeft. Het kan natuurlijk alsnog verkeerd vallen (en logisch, als er hier wat wordt geplaatst dan is het gevoelig en heel kwetsbaar) maar je toon is minder bar en boos.

9 maanden geleden

Hoe dan ook, bedankt voor alle reacties. Ik ben echt in shock ☺️ Toen ik de test kocht dacht ik nog: je wordt over een paar dagen ongesteld, waarom koop je dit eigenlijk? Hopelijk mag iedereen die net als ik zo graag die twee streepjes wil zien, ze ook heel snel zien!

Reactie op annonniemm

Als je het hebt gedaan zoals het hoort kan het niet missen. En zo’n knaltes ...
😅 ik had dit wel.. een “knaltest”

Reactie op BourgondischeReiger164742

Hoe dan ook, bedankt voor alle reacties. Ik ben echt in shock ☺️ Toen ik de ...
Gekkig hè… om zo test zo duidelijk en fel te zien! Gefeliciteerd 🥳

9 maanden geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Gekkig hè… om zo test zo duidelijk en fel te zien! Gefeliciteerd 🥳
☺️☺️dankjewel