3648 Reacties

3 jaar geleden

Net de huisarts gebeld omdat ik al meer dan een jaar bezig ben om zwanger te worden. Morgen heb ik de afspraak. Ben helemaal zenuwachtig. Hoop dat ze me doorverwijst.

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Test is van 1-2 naar 2-3 gegaan dus ik ben heel blij 💝💝💝
Wat fijn!!! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op 90mama

Wat fijn!!! 🥰
Jaaa echt wel. Nog steeds wel erg spannend hoor, denk dat iedereen dat wel heeft. Wil gewoon graag die echo met het hartje zien kloppen voor dat het echt is.. maar dit is een goed begin

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Jaaa echt wel. Nog steeds wel erg spannend hoor, denk dat iedereen dat wel ...
Ja dat snap ik! Zo spannend! Hou je ons hier een beetje op de hoogte? Heb je de vk al gebeld voor een afspraak?

3 jaar geleden

Morgen ben ik 7 dagen overtijd... Als het zi blijft doe ik vrijdag een test, ik vind het allemaal best spannend.

3 jaar geleden

Dames. Ik ben 4 dagen overtijd. Echter had ik net bij afvegen echt licht roze “bloed” ik weet niet of dit wat betekend en of mensen dit vaker hadden en toch zwanger waren. Heb de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld word. Pijnlijke borsten, koppijn en af en toe last van me benen. Soms opeens vlagen misselijkheid en ook erg emotioneel. Ik heb schrik gekregen door dit dus vandaar

3 jaar geleden

Reactie op 90mama

Ja dat snap ik! Zo spannend! Hou je ons hier een beetje op de hoogte? Heb j ...
Ja ik had ze vandaag gebeld, en word morgen terug gebeld voor een afspraak

3 jaar geleden

Herkennen jullie deze pijn? Vanaf je navel naar rechts en dan helemaal naar ...
Klinkt meer als appendicitis.. als de pijn toeneemt of als je koorts krijgt misschien even bellen met de huisarts.

3 jaar geleden

Reactie op Pluis

Klinkt meer als appendicitis.. als de pijn toeneemt of als je koorts krijgt ...
Appendicitis? Nog nooit van gehoord. Pijn neemt niet toe, blijft hetzelfde en tot heden nog geen koorts.

3 jaar geleden

Appendicitis? Nog nooit van gehoord. Pijn neemt niet toe, blijft hetzelfde ...
Blinde darm.

3 jaar geleden

Ik ben sinds maandag begonnen met ovulatie testen van clearblue, de paarse. Vanmorgen had ik een knipperende smiley.

3 jaar geleden

Reactie op Nayra1990

Blinde darm.
Oh blindedarmontsteking ofz? Ik hou het in de gaten. Bedankt voor de tip.

3 jaar geleden

Oh blindedarmontsteking ofz? Ik hou het in de gaten. Bedankt voor de tip.
Ja klopt.

3 jaar geleden

Hallo iedereen🤗 Een vraag vergroot je de kans om zwanger te worden dmv ovulatietest te doen elke dag? Is iemand door middel van dit metgode zwanger geworden? Iemand ervaring? Gr Amber

3 jaar geleden

Reactie op 4mber

Hallo iedereen🤗 Een vraag vergroot je de kans om zwanger te worden dmv ovu ...
Ik gebruik een app voor kalender heet ie.. Daar geeft ie wanneer je meest vruchtbare tijd hebt.

3 jaar geleden

Reactie op Lealens

Ik gebruik een app voor kalender heet ie.. Daar geeft ie wanneer je meest v ...
Alleen weet ik me cysclus niet echt🙄

3 jaar geleden

Ik ben nu een maand gestopt met de pil normaal zou ik nu mijn maandstonden moeten door krijgen (2dagen geleden) maar die komen er maar niet door wel had ik gedurende maand paar keer bloed verlies wat echt niet fijn is moet ik me zorgen maken?

3 jaar geleden

Reactie op Lealens

Ik gebruik een app voor kalender heet ie.. Daar geeft ie wanneer je meest v ...
Hoelang gebruik je die al? Ik heb hem ook maar vraag me af of die wel klopt

3 jaar geleden

Reactie op RenskeM

Hoelang gebruik je die al? Ik heb hem ook maar vraag me af of die wel klopt ...
Net een maand. En ben nu 7 dagen overtijd. Je kunt aangeven wanneer je sex hebt gehad..

3 jaar geleden

Reactie op Lealens

Ik gebruik een app voor kalender heet ie.. Daar geeft ie wanneer je meest v ...
Ik heb die gister ook gedownload. Ik gebruim nu ook voor het eerst ovulatietesten. Die app geeft aan over 4 dagen vruchtbare periode en over 9 dagen me ovulatie. Maar dat is van me cyclus voor me miskraam dus ik ben benieuwd of die appt klopt met me testen 😋