3648 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Ik heb die gister ook gedownload. Ik gebruim nu ook voor het eerst ovulatie ...
Een vriendin kwam er mee omdat het eerst niet lukt Met die testen bij haar. Toen ze app ging gebruiken lukt het wel om zwanger raken.

3 jaar geleden

Ik ben sinds maandag begonnen met ovulatie testen van clearblue, de paarse. ...
Dat is wel goed nieuws maar je echte piek komt als het goed is over 2 dagen.

3 jaar geleden

Reactie op 4mber

Hallo iedereen🤗 Een vraag vergroot je de kans om zwanger te worden dmv ovu ...
Ik ben met mijn jongste zoon zanger geworden met gebruik van ovu testen. In de ochtend een smiley gehad en in Henin avond sex gehad toen der tijd.

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore29

Ik ben nu een maand gestopt met de pil normaal zou ik nu mijn maandstonden ...
Ik ben na het stoppen met de pil pas na 2 maanden weer normaal ongesteld geworden. Wel af en toe in die maanden bij afvegen licht roze maar dat was het ook.

3 jaar geleden

Reactie op Lealens

Net een maand. En ben nu 7 dagen overtijd. Je kunt aangeven wanneer je sex ...
Woow spannend en super snel mocht het meteen raak zijn!!

3 jaar geleden

Mensen die nog meer last hebben van winderigheid 😯! My gosh! Lijkt wel een vent .. ik zit ongeveer 1 week voor NOD. Niet dat ik dit als kwaaltje zoek ofz, misschien hoort nog bij het ontpillen of ovelatie 🤷🏼‍♀️😂! Maar normaal nooit zoveel last van.

3 jaar geleden

Reactie op Lealens

Morgen ben ik 7 dagen overtijd... Als het zi blijft doe ik vrijdag een test ...
En???

3 jaar geleden

En???
Helaas Negatief 😩 op naar de volgende ronden.

3 jaar geleden

Mensen die nog meer last hebben van winderigheid 😯! My gosh! Lijkt wel een ...
Ik heb dit ook !! En erg ruikend ook 😂 juist zoals mijn stoelgang

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Wij zitten nu in ronde 2, eerste ronde een domme fout gemaakt met glijmiddel 🤣. Begin augustus gestopt met de pil, na 2 weken knallende ovulatie test en 2 weken erna ongesteld, dus cyclus van 28 dagen. Nu weer na 2 weken een knallende ovulatie test gehad (dit keer met speciaal glijmiddel ipv zaaddodend 😅) en nu dus op het wachtbankje. Sinds afgelopen weken allerlei klachten, dat de huisarts zelf zei dat zij denkt dat ik zwanger ben. Maargoed, we proberen het heeeeel (kuch) rustig af te wachten. Donderdag mijn NOD!

3 jaar geleden

Mensen die nog meer last hebben van winderigheid 😯! My gosh! Lijkt wel een ...
Ja ook enorm veel last van.. stinken joh. Ik zit 2 weken voor NOD

3 jaar geleden

Reactie op NourM

Hoi allemaal! Wij zitten nu in ronde 2, eerste ronde een domme fout gemaakt ...
Zal voor je duimen! ☺️

3 jaar geleden

Cyclus dag 23, menstruatie krampen nog geen menstruatie. 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Aan het wachten😂 zit nu op 6 dagen na iui en moest vandaag pregnyl zetten. ...
Hey, hoe is het met jou???

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Spannend hoor... Wat is pregnyl?. Voel je je verder goed?. Nog geen gekke s ...
Pregnyl is een spuitje met hcg in, ter ondersteuning van een eventuele innesteling. Dus ik weet nu niet goed of het van het spuitje komt of mss toch symptomen. Ik heb wel wat gerommel in m’n buik, wat steekjes hier en daar en gevoelige borsten. Maar ik moet het toch even afwachten! En ik ga er nu ook niet vanuit dat het sowieso van de eerste keer raak zou zijn. Maar we zien wel! Spannend voor jou ook! Goed dat je test wel is opgelopen! Hopelijk heb je snel je eerste echo met een mooi kloppend hartje🤞🥰

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Pregnyl is een spuitje met hcg in, ter ondersteuning van een eventuele inne ...
Oh oké, spannend hoor. En wanneer zou je nou eventueel kunnen testen?. Nee je weet het toch nooit met die sympthomen kan 2 kanten op gaan. Ik duim voor jou dat het gewoon wel na af raak is, dat verdien je ❤ Ja heel spannend hoor, moet zeggen ben nou wel wat gewend en maak me niet meer zo druk.. kan nu verder toch niks dan afwachten. Heb 8 okt de eerste echo

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Oh oké, spannend hoor. En wanneer zou je nou eventueel kunnen testen?. Nee ...
Normaal woensdag, maar ik vrees dat het niet raak is deze maand! Heb sinds deze middag heeeeel minibeetje bruinverlies, maar zo start het meestal bij lij😁 op naar volgende maand! Hoe gaan de kwaaltjes bij jou?

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Normaal woensdag, maar ik vrees dat het niet raak is deze maand! Heb sinds ...
Ohhnoo jammer zeg, maar goed even afwachten nog. Hier gaat het eigenlijk wel goed, ik ben wat moeier dan normaal en heb wat gevoelige borsten maar verder eigenlijk nergens last van... maar goed ik ben nu zo een beetje 5+2 Dus dat zegt nog vrij weinig haha. Kan zomaar opeen volgende week anders zijn. Maar voor nu mag ik niet klagen

3 jaar geleden

Cyclus 26 dagen, ronde 18, afgelopen woensdag HSG gehad en vandaag of morgen eisprong. We hebben donderdag-vanochtend (en misschien vanavond) gezellig geknuffeld... Bij beide zit alles goed, nog geen zwangerschap te bekennen.

3 jaar geleden

He dames! Ik heb afgelopen week mijn eisprong en vruchtbare week gehad (van maandag tot zaterdag een smiley cb roze en vandaag rondje) hebben jullie ook last van jullie borsten? Ik kan er amper aankomen zon pijn🤷🏽‍♀️🥴