3648 Reacties

3 jaar geleden

He dames! Ik heb afgelopen week mijn eisprong en vruchtbare week gehad (va ...
Wel nog steeds last van me tepels maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld en ben nu 11 dagen over tijd.. (nu een maand gestopt met de pil)

3 jaar geleden

Reactie op Lealens

Wel nog steeds last van me tepels maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld ...
Hier het zelfde! Ofja 24 juli ontrekkingsbloeding gehad. En sinds dien geen menstruatie gehad.....🥴 heb een echo gehad om pcos uit te sluiten. Alles zag er van binnen prima uit. Wilde vandaag de huisarts terug bellen om toch te beginnen met tabletten voor menstruatie op te wekken. Vorige week maandag gestart met ovulatietesten en de hele week smiley gehad tot vandaag. 🙄

3 jaar geleden

Hier het zelfde! Ofja 24 juli ontrekkingsbloeding gehad. En sinds dien geen ...
Pijn heb ik ook gehad of iedere moment ongesteld moes worden. Kijk het nog 1 week aan dan maak ik 1 afspraak bij de huisarts. Maar ik hoorde ook dat ik gestopt ben met de pil dat meestal 1 tot 2 maanden kan duren voor je weer ongesteld word

3 jaar geleden

Reactie op NourM

Hoi allemaal! Wij zitten nu in ronde 2, eerste ronde een domme fout gemaakt ...
Wat was de domme fout met glijmiddel? Kan je me hier wat meer over vertellen😱 Nog nooit van gehoord....

3 jaar geleden

Reactie op Liefmeisje

Wat was de domme fout met glijmiddel? Kan je me hier wat meer over vertelle ...
Je heb zaaddodend glijmiddel

3 jaar geleden

Reactie op Liefmeisje

Wat was de domme fout met glijmiddel? Kan je me hier wat meer over vertelle ...
Als je sperma vriendelijk glijmiddel wilt dan raad ik Conceive plus aan en neutraliseren de ph waarde van jouw vagina, aangezien er een aanzienlijk verschil zit tussen jouw vaginale slijmvlies en zaad. Normaal glijmiddel zorgt ervoor dat “jouw eigen glijmiddel” de spermacellen niet verder kunnen komen en daardoor afsterven. Vooral de applicators zijn erg prettig in gebruik 👌🏽

3 jaar geleden

Reactie op Liefmeisje

Wat was de domme fout met glijmiddel? Kan je me hier wat meer over vertelle ...
Ja dat was inderdaad met glijmiddel 😅 Ik wist dit dus ook niet, dat het sowieso een barrière geeft en zelfs zaaddodend kan zijn. Deze ronde dus Conceive plus gebruikt! 😁🤞🏼

3 jaar geleden

Eind van de middag heel licht (tuurlijntje) positieve test, 5 dagen voor NOD!

3 jaar geleden

Reactie op NourM

Eind van de middag heel licht (tuurlijntje) positieve test, 5 dagen voor NO ...
Ik zie een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd🥳🍀🙏

3 jaar geleden

Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest op t forum. Na een miskraam eind juli was t lang wachten op mijn eerste menstruatie (7,5 week). En die duurde ook nog eens bijna twee weken. Maar... nu over, dus kunnen t gezellig maken. Maar geen idee wanneer ik eisprong kan verwachten. We gaan ervoor!

3 jaar geleden

Reactie op Sandrave32

Ik zie een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd🥳🍀🙏
🥰🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op NourM

🥰🥰🥰🥰
Yes! Gefeliciteerd !

3 jaar geleden

Reactie op NourM

🥰🥰🥰🥰
Yesssss gefeliciteerd🥳🍀🙏

3 jaar geleden

Dames herkennen jullie je ovulatie? En wat voelen jullie?

3 jaar geleden

Reactie op RenskeM

Dames herkennen jullie je ovulatie? En wat voelen jullie?
Krampen onderin je buik. Soms rechts soms links.

3 jaar geleden

Krampen onderin je buik. Soms rechts soms links.
Dan gok ik daarop idd heb nu last en rugpijn alsof ik ongesteld zou moeten worden

3 jaar geleden

Ben nu 7dagen overtijd maar elke test die ik doe is negatief 😒 maar ben wel nu 1maand en 7dagen gestopt met de pil zou het hier door komen dat ze..nog.. niet door komen

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore29

Ben nu 7dagen overtijd maar elke test die ik doe is negatief 😒 maar ben we ...
Ik ben nu 12 dagen overtijd. En ben ook 1 maand gestopt met de pil. Ik denk dat bij mij door het stoppen van de pil dat ie niet door komt

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore29

Ben nu 7dagen overtijd maar elke test die ik doe is negatief 😒 maar ben we ...
Komt idd doordat je nog maar net gestopt bent met de pil. Je cyclus is hierdoor nog erg onregelmatig wat normaal is

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore29

Ben nu 7dagen overtijd maar elke test die ik doe is negatief 😒 maar ben we ...
Ja het kan wel een paar maanden duren voor je ontpild bent. Hoop voor jou dat je snel weer je normale cyclus hebt🤞