3648 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Oghh meis ik snap je helemaal, die wacht weken zijn drama.. Waarschijnlijk ...
Hmmm.. Ik denk eerder dat ik ziek aan het worden ben.. Tot nu toe nog geen koorts maar ik ben misselijk en heb hoofdpijn.. En het is echt niet waarschijnlijk dat dit zo snel gebeurt tijdens een mogelijke zwangerschap, misselijkheid komt van de snelle toename van HcG en aangezien mijn test OMO-wit is, is de kans dat al mijn kwaaltjes misschien gewoon komen doordat ik ziek word.. Meh, nu ook dat nog.. Denk dat ik een winterslaapje ga houden, somebody wake me when I’m pregnant.. 😴🤣

3 jaar geleden

Reactie op Gewoongewoon

Ik word hier weer gek.. 💭💭 Is nu al de hele tijd dat die borsten zo veel ...
Die wacht weken zijn idd killing bah!!!! Hopelijk knap je snel weer een beetje op, las dat je denkt ziek te worden 😔 ook niet leuk bah

3 jaar geleden

@joanp Vandaag mijn eerste echo gehad 🤩 Zo bijzonder en mooi kloppend hartje ❤️ 7+6 nu 😍

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

@joanp Vandaag mijn eerste echo gehad 🤩 Zo bijzonder en mooi kloppend hart ...
Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws. Zo blij voor je. Wij toevallig vandaag de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed met ons meisje 💝

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws. Zo blij voor je. Wij toevallig vanda ...
Hoe voel je je verder?

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws. Zo blij voor je. Wij toevallig vanda ...
Jaaa wat fijn 🤗 20 weken alweer! Bizar hoe snel het gaat!

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Hoe voel je je verder?
Jaa wat last van de kwaaltjes maar heb het er voor over ❤️ meeste last van vermoeidheid en dat ik geen avondeten kan ruiken of eten 🤢 geen enkele maaltijd, bah! Erover praten dan wordt ik al misselijk😣

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

@joanp Vandaag mijn eerste echo gehad 🤩 Zo bijzonder en mooi kloppend hart ...
Zo leuk! En ook toch weer eens een geruststelling dat alles in orde is! ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws. Zo blij voor je. Wij toevallig vanda ...
Ook geweldig nieuws! 🥰 Blij voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Jaa wat last van de kwaaltjes maar heb het er voor over ❤️ meeste last van ...
Ja het gaat echt heel snel, gewoon niet normaal. Nou idd het is het allemaal waard. En straks kan je lekker genieten

3 jaar geleden

Reactie op Gewoongewoon

Ook geweldig nieuws! 🥰 Blij voor je!
Jaaa zeker weten, toch spannend zo een echo

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

@joanp Vandaag mijn eerste echo gehad 🤩 Zo bijzonder en mooi kloppend hart ...
Ahhh zo cute!!!! Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op ikkeijke

Ahhh zo cute!!!! Gefeliciteerd
Dankje 🤩

3 jaar geleden

Huppakeetjes, het zeurderig gevoel in de onderrug is er ook alweer.. 🙄 En maar hopen omdat mijn tepels groter en donkerder zijn en echt wel anders voelen dan anders.. Zal me almaar voorbereiden op dat rode gedoe.. 🩸 Bah! By the way, sorry voor mijn gezaag steeds! 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Gewoongewoon

Huppakeetjes, het zeurderig gevoel in de onderrug is er ook alweer.. 🙄 En ...
Ook daar is dit topic voor!!.. kan nog steeds alle kanten opgaan. Duim nog steeds voor je. 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ook daar is dit topic voor!!.. kan nog steeds alle kanten opgaan. Duim nog ...
Wel, zonet ook wat bruinige afscheiding, dus dan kunnen we dit deze maand ook weer loslaten.. Op naar de volgende ronde, I guess.. Want ik zit op of 3 dagen voor mijn NOD, dus voor een innestelingsbloeding is het wel te laat.. En dan zouden mijn symptomen ook helemaal niet kloppen.. Maar goed, duidelijkheid is ook iets zeker..

3 jaar geleden

Poging 367: proberen om een beetje nuchterder met dit alles om te gaan.. Ik ga even proberen tempen volgende cyclus.. De bruine afscheiding die ik deze voormiddag had is wellicht dezelfde die ik meestal maandelijks een 3-tal dagen voor het begin van mijn maandstonden krijg, deze trend doet zich nu al een paar maanden voor.. Ik zocht het dus even op en er wordt geschreven dat dit te wijten kan zijn aan een te korte LF.. Er rinkelt een belletje omdat ik weet dat die ene maand dat ik ovulatietesten gebruikte mijn LF ook maar 10 dagen was.. Dit zou dus natuurlijk wel eens kunnen verklaren waarom het iets minder vlot gaat.. To be continued..

3 jaar geleden

Hoi! Ik heb toch even een vraagje.. Ik had mijn eisprong op 31 december. Nu vandaag had ik heel licht bloedverlies (roze? waterige textuur), slechts druppels. Ik testte gisteren negatief. Bij dit roze verlies had ik ook heel wat krampen, ook in mijn rug. Wat denken jullie? Op zich zijn we vandaag 9 dagen na mijn eisprong.. Maar ik maak me toch echt wel zorgen. Wanneer denken jullie dat ik verder zou kunnen gaan testen? liefs x

3 jaar geleden

Hallo Dames, Hier ook 1 die graag een derde kind wil hebben.. hoop dat het raak is.. moet volgende week ongesteld worden. Ik heb vandaag test gedaan met 2vk test maar helaas negatief. Ik was gewoon geduldig af en zie het dan. Hoop voor ieder die een kinder wens heeft dat het ook mag slagen... Xxx Amira

3 jaar geleden

Reactie op linnecg

Hoi! Ik heb toch even een vraagje.. Ik had mijn eisprong op 31 december. Nu ...
Hey LINNECG, Ik hoop dat het een plakkertje is en dat het een innestelingbloeding is. Ik heb mijn zelf beloofd pas rond mijn menstrautie dag testen mits ik niet ongesteld word. Wanneer word je ongesteld?