3648 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 馃惖

@joanp Vandaag mijn eerste echo gehad 馃ぉ Zo bijzonder en mooi kloppend hart ...
Gefeliciteerd meid, Kan je meer vertellen over de symptomen die je hebt mogen ervaren tot je zw test. Of had je geen symptomen dat kan ook nog.. wat leuk hoop voor alle meiden het zelfde geluk. Ben trouwens nieuw hier in de groep, dus moet nog even uitzoeken hoe dit werkt. Xx Amira

3 jaar geleden

Bah, word ik na 6 dagen over tijd toch ongesteld.... en doooorrrr

3 jaar geleden

Reactie op Stuiterbal

Bah, word ik na 6 dagen over tijd toch ongesteld.... en doooorrrr
Oh nee 馃槩 bah wat een tegenvaller

3 jaar geleden

positieve ovu test) ei springt binnen 24/48 uur ,wat meer afscheiding, 2 keer hevige krampen, misselijk - winderig, veel creameachtige slijm afscheiding, klein beetje krampjes, pijnlijk drukkend gevoel onderbuik, klein beetje misselijk geweest, soortige spanning in me borsten, puistjes -1x hevige kramp snachts, wakker (Ei?). geworden met een beetje buikpijn,winderig, soortige spanning in me borsten,puistjes, veel creme achtige afscheiding ,zichtbare aders in mn handen en polsen, scherpe steek links onderbuik, feeling unhappy -1/3dpo opgewonden, vlaagjes misselijk, steekjes onderbuik, rugpijn -2/4dpo winderig, vlaagjes misselijk, niet lekker voelen, gevoelige borsten, cremige afscheiding, steken vagina, lichte ongesteldheids gevoel, maagzuur, rugpijn, gevoel van overgeven,pijnlijke tepels -3/5dpo veel wit cremige afscheiding,vlaagjes misselijk,pijnlijke borsten, 2x felle scherpe steekjes onderbuik, sterk trekkig gevoel baarmoeder, veel plassen, veel zin in zoetigheid,winderig -4/6dpo heel moe wakker geworden, paar minutjes na het wakker worden beetje buikpijn,winderig, vlaagjes misselijk , beetje verkouden, veel dorst, droge mond, last van borsten, jeukende tepels, trek in lekkere, opgeblazen buik, steken links in vagina, nog altijd witte cremige afscheiding -5/7dpo felle scherpen steken links onderbuik moest er echt even van piepen, moe, witte cremige afschieding -6/8dpo hevig last van borsten, lichte ongesteldheids kramp, witte cremige afscheiding,moe, steekjes rechts onderbuik,brandende ogen, veel plassen -7/9dpo winderig opstaan,negatief getest 2v5 kruidvat, hitte vlaag,puisten, cremige afscheiding -8/10dpo na het wakker worden beetje buikpijn, last bovenbeenen, lichte menstruatie krampen, me borsten KILLEN me, 2 streepjes bruinbloed verlies en heeeel klein beetje lichtroze bij t afvegen???? (Nooit gehad) hevige druk op me blaas alsof me blaas super vol zit en als ik dan op de wc zit verlies ik amper urine, pijnlijke tepels, negatieve early action test avond 23:17 -9/11dpo 9:00 negatieve early action test, af en toe rugpijn, misselijk, gevoelige borsten, alweer 1 druppel donkerbruin bloed,zwaar t gevoel dat ik ongesteld ga worden,maagzuur, veel witcremige afscheiding, heledag super koud -10/12dpo seks is gevoelig, denk negatieve action test, ongesteldheids gevoel/krampen , maagzuur af en toe, gevoelige borsten en erg gevoelige tepels -11/13dpo, denk een tuurstreepje action test te zien maagzuur, pijnlijke tepels, vollere borsten , vlaag misselijkheid na een paar slokken water, vervelend gevoel onderrug, ongesteldheidskrampen, vervelend gevoel bovenbenen, voornamelijk last links bovenbeen -12/14 dpo rugpijn, pijn in bovenbenen, lichte menstruatie krampjes, tuurstreepje actiontest, maagzuur, gevoelige tepels, veel witcremige afscheiding na ontlastig, ik verwacht 22/23 jan een goed zichtbare zw test te hebben -13/15dpo licht zichtbare zw test action, lijkt wel spierpijn in me onderrug en links in me lies. Trekt door tot in me been links, nog altijd gevoelige tepels

3 jaar geleden

positieve ovu test) ei springt binnen 24/48 uur ,wat meer afscheiding, 2 ke ...
En? Liep de test verder op Su? 馃檹馃徏

3 jaar geleden

Hey lieve meiden @merr @chacha @kleintje @gewoongewoon hoe gaat het met jullie?. Hoe verloopt Julie zwangerschap? En @gewoongewoon heb jij al mooi nieuws kunnen krijgen?

3 jaar geleden

Vanmorgen na denk ik ongeveer 14 rondes een positieve test in handen 馃槏. Ik kan het nogsteeds niet geloven, zo onwerkelijk allemaal.... Nu tot vanavond wachten en dan mijn vriend vertellen als hij thuis komt van het werk. Ik ben zooo benieuwd naar zijn reactie 馃グ馃檲.