3648 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn nu een jaar bezig, heb 7 juni pas mijn nod, dus net weer vol goede moed in een nieuwe ronde 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Merrrr

Ik ben er weer dames🙈heb jullie gevonden raakte al in de stress haha
Hahaha gelukkig, dacht al waar blijf je nou 🥳🥳🥳

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Wij zijn nu een jaar bezig, heb 7 juni pas mijn nod, dus net weer vol goede ...
Hier vandaag ongesteld geworden dus moet nog even wachten tot eisprong. Hij was deze maand opeens later dan normaal. Dus ik weet niet echt wanneer mijn nieuwe nod is.... Als ik me eisprong weer heb gehad over ongeveer 2 weken ( hoop ik) ipv op dag 23 van me cyclus dan weet ik pas me nieuwe datum weer

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Hier vandaag ongesteld geworden dus moet nog even wachten tot eisprong. Hij ...
Ik heb een iets langere cyclus, 30 dagen. Maar wel heel regelmatig.. dan zou mijn eisprong ongeveer op cd 17 zijn, als je uitgaat van 14 dagen voor de nod. Wel lastig als je onregelmatig bent zeg!

3 jaar geleden

Ik zit op cyclusdag 20, uitgaande van een cyclus van 27/28 dagen. 21 of 22 mei nod, ik ben zo mega ongeduldig! Ik ben ook echt overal op aan het letten: steekjes, krampjes, opgeblazen buik, afscheiding. Maak mezelf he-le-maal gek.🤪

3 jaar geleden

Wat gezellig😁 ik zit in ronde 7 na een miskraam.. zit nu in mn vruchtbare week..

3 jaar geleden

Heb over 2/3dagen mijn nod. Zit vandaag op 10 DPO. Vanmorgen getest en negatief. Is er nog kans/hoop?

3 jaar geleden

Ik zit op cyclusdag 20, uitgaande van een cyclus van 27/28 dagen. 21 of 22 ...
Dat is echt vreselijk he.. dat vind ik nog het ergste 🙈 en je zet het ook niet zomaar uit!

3 jaar geleden

Ik zit op cyclusdag 20, uitgaande van een cyclus van 27/28 dagen. 21 of 22 ...
Heel herkenbaar! Helaas kan alles wat je voelt van alles betekenen. Hopelijk betekent het voor jou iets goeds!

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Wij zijn nu een jaar bezig, heb 7 juni pas mijn nod, dus net weer vol goede ...
🍀

3 jaar geleden

Ik sluit me aan. 🙋🏽‍♀️ Heb in april (ronde 4) een miskraam gehad.. 16-18e mei is mijn nod, maar tot nu toe negatieve testen, dus ga ervanuit dat ik ongesteld word een van deze dagen. Dan word mijn volgende NOD rond 20 juni.💪🏼 (ronde 6) spannend..

3 jaar geleden

Herkenbaar? Ik heb 25/5 mijn bod en heb nu sinds 3 dagen best steken in m’n buik en deze is ook opgeblazen. Onze kleine is nu 8 maanden en zijn sinds vorige maand wat actiever bezig voor een 2e, 🍀

3 jaar geleden

Heb over 2/3dagen mijn nod. Zit vandaag op 10 DPO. Vanmorgen getest en neg ...
Zeker hoor! Gewoon dan weer opnieuw testen 🙂🤞

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Dat is echt vreselijk he.. dat vind ik nog het ergste 🙈 en je zet het ook ...
Nee, ik kijk ook veel te veel in deze app alsof dat ook maar iets van invloed zou kunnen hebben op wat er momenteel plaats vindt in mijn lichaam 😂

3 jaar geleden

Zeker hoor! Gewoon dan weer opnieuw testen 🙂🤞
Thanks 😘

3 jaar geleden

Wat gezellig😁 ik zit in ronde 7 na een miskraam.. zit nu in mn vruchtbare ...
Veel geluk gewenst dan!! 🍀 wat naar.. een miskraam.. hoe ver was je?

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Ik heb een iets langere cyclus, 30 dagen. Maar wel heel regelmatig.. dan zo ...
Nou normaal heb ik een aardige regelmatige cyclus soms wel is 1/2 dagen verschil maar verder niet. Alleen deze cyclus was opeens me ei heel laat. Dus ik heb geen idee of me ei dan deze maand juist vroeger komt

3 jaar geleden

Heb over 2/3dagen mijn nod. Zit vandaag op 10 DPO. Vanmorgen getest en neg ...
Ik zou niet meer testen. Ik heb vanaf 9 dpo licht positief getest, en vandaag ongesteld geworden op nod

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ik zou niet meer testen. Ik heb vanaf 9 dpo licht positief getest, en vanda ...
Nu denk ik dat ik helemaal gek word.. nog steeds geen bloed te bespeuren. Normaal op z’n minst al bruinverlies nu.. Ik weet het echt ff niet meer hoor.. zit op 13dpo.

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ik zou niet meer testen. Ik heb vanaf 9 dpo licht positief getest, en vanda ...
Pff wat klote!!! 😓 maar wat ik me gewoon heel erg sterk afvraag; zijn je kansen verkeken als je op 10 DPO een negatieve test hebt? Of kan het nog zo zijn dat je toch zwanger bent. Wij zitten nu in ronde 7 en elke maand valt het me zwaarder en ik weet niet of ik nu al de hoop op moet geven voor deze maand. 😘