3648 Reacties

3 jaar geleden

Ik sluit me hier ook graag aan! Vandaag op mn nod ook ongesteld geworden. Echt even een kak dag vandaag. Met wisselende cyclussen (37-36-28) en nu weer 36 verlies ik een beetje de hoop. Gaan nu naar ronde 6 en verwacht mijn eisprong 5 juni en nod 19 juni. Klinkt nog zo ver weg馃槶

3 jaar geleden

Reactie op Ove92

Ik sluit me hier ook graag aan! Vandaag op mn nod ook ongesteld geworden. E ...
Slikte je hiervoor de pil? Nog niet de hoop verliezen hoor! Er zat al een korte cyclus bij, dus je lichaam is misschien nog gewoon aan het wennen!

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Slikte je hiervoor de pil? Nog niet de hoop verliezen hoor! Er zat al een k ...
Ja, zo'n beetje 12-13 jaar de pil geslikt. Ben in oktober 2018 gestopt, wel blij dat ik ruim van te voren al was gestopt. Lief van je, doe mijn best maar op zo'n dag dat je ongesteld wordt is alles kak馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Ove92

Ja, zo'n beetje 12-13 jaar de pil geslikt. Ben in oktober 2018 gestopt, wel ...
Dat is het ook! Het is elke keer weer balen als het niet gelukt blijkt te zijn....

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Dat is het ook! Het is elke keer weer balen als het niet gelukt blijkt te z ...
Nou echt wel! Maargoed, even dagje balen en dan weer met frisse moed verder. In welke ronde zit jij? 1e kindje? 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Ove92

Nou echt wel! Maargoed, even dagje balen en dan weer met frisse moed verder ...
Wij zijn nu ruim een jaar bezig. Soms wat minder bewust. Maar nu houd ik het al weer een tijdje scherper bij. Eerste kindje inderdaad 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Wij zijn nu ruim een jaar bezig. Soms wat minder bewust. Maar nu houd ik he ...
Dat is ook al even.. Ik hoop dat het heel snel raak is voor je!鈾ワ笍 wanneer is jou nod? En gebruik je verder nog iets om het te bevorderen?

VRIEND

3 jaar geleden

Hoi. Ik sluit ook graag aan. Ik zit inmiddels in mijn vruchtbare week. Verwacht mijn NOD ergens eind mei/begin juni (onregelmatige cyclus). Het wordt nu ronde 20. 馃

3 jaar geleden

Reactie op Ove92

Dat is ook al even.. Ik hoop dat het heel snel raak is voor je!鈾ワ笍 wanneer i ...
Dankjewel! Dat is lief. Ik gebruik de WomanLog app om mijn cyclus bij te houden, en gebruik de ClearBlue ovulatietesten. Gebruikte eerst een oorthermometer maar die is toch niet zo precies, dus nu over naar een gewone. En jij?

3 jaar geleden

Reactie op Ove92

Dat is ook al even.. Ik hoop dat het heel snel raak is voor je!鈾ワ笍 wanneer i ...
Oh ja, nod zou 7 juni zijn! 馃槍

3 jaar geleden

Reactie op Loes2311

Hoi. Ik sluit ook graag aan. Ik zit inmiddels in mijn vruchtbare week. Ve ...
Jee ook al een tijdje bezig! Vervelend dat je nog geen regelmatige cyclus hebt.. dat maakt het wat lastiger..

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Jee ook al een tijdje bezig! Vervelend dat je nog geen regelmatige cyclus h ...
Ach het is niet anders. Tot nu toe gelukkig altijd een eisprong gevonden en gevoeld 馃槉 Jullie zijn ook al een tijdje bezig! Maar wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Denken jullie er al aan om door te verwijzen?

3 jaar geleden

Ik ben afgelopen zondag gestopt met de pil. Spannende periode. Slaap weinig, denk er veel aan en heb er heel veel zin in!

3 jaar geleden

Reactie op Loes2311

Ach het is niet anders. Tot nu toe gelukkig altijd een eisprong gevonden en ...
Oh dat is fijn! Kunnen ontdekken met temperaturen? We starten nu wel met onderzoeken inderdaad. Nog geen paniek.. maar gewoon om iets te weten!

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Even smerig verhaaltje hoor. Net naar de wc geweest, dacht even tampon verv ...
Oh dat is gek!! Heel raar ja.. Mijn menstruatie verliep ook gek heb zelfs af en toen nog buikkrampen

3 jaar geleden

Reactie op Merrrr

Oh dat is gek!! Heel raar ja.. Mijn menstruatie verliep ook gek heb zelfs a ...
Ja echt heel gek... heb wel echt menstruatiekramoen. Alleen er is niks meer gekomen. En normaal heb ik dat als het doorbreekt het de eerste 2 dagen echt veel is. Gewoon elke keer met naar de wc gaan flink wat in de wc ook

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Oh dat is fijn! Kunnen ontdekken met temperaturen? We starten nu wel met on ...
Met ovulatie testen. Temperaturen vond ik te onduidelijk. Ja precies, wel fijn om straks te weten of er iets aan de hand is of niet. Ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie!

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ja echt heel gek... heb wel echt menstruatiekramoen. Alleen er is niks meer ...
Ohh echt!! Wat gek miss toch even afwachten..

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Even smerig verhaaltje hoor. Net naar de wc geweest, dacht even tampon verv ...
Owh dat is idd wel vreemd, nog niet eerder gehad begrijp ik?

3 jaar geleden

Reactie op Miep89

Oh dat is fijn! Kunnen ontdekken met temperaturen? We starten nu wel met on ...
Hoelang zijn jullie al bezig? Wij denkik 8/9 rondes... zit er ook aan te denken om te laten onderzoeken of is dat nog te vroeg