3648 Reacties

vor 4 Jahren

Vraagje.... heeft iemand wel eens een indrooglijntje gehad bij Kruidvat 2v5 test?

vor 4 Jahren

Reactie op chellaaa

Owh dat is idd wel vreemd, nog niet eerder gehad begrijp ik?
Nee normaal als het er is is het er 2 dagen gewoon goed. Nu net toevallig heel klein beetje licht rood/roze bij afvegen meer niet

vor 4 Jahren

Reactie op chellaaa

Vraagje.... heeft iemand wel eens een indrooglijntje gehad bij Kruidvat 2v5 ...
Geloof dat dat wel vaker voor komt idd

VRIEND

vor 4 Jahren

Hoelang zijn jullie al bezig? Wij denkik 8/9 rondes... zit er ook aan te de ...
20 rondes. Meeste huisartsen verwijzen pas na een jaar door.

vor 4 Jahren

Reactie op Joanp

Nee normaal als het er is is het er 2 dagen gewoon goed. Nu net toevallig h ...
Heb je vandaag nog getest of niet? Hier nog steeds niets, zelfs geen verkleurde afscheiding 🧐

vor 4 Jahren

Reactie op Chacha-24

Heb je vandaag nog getest of niet? Hier nog steeds niets, zelfs geen verkle ...
Nee niet getest... Maar voel echt die menstruatie, heb echt al de hele dag het idee dat het straks heel erg doorbreekt zeg maar. En vanochtend dus bloed, en vanmiddag bruin bloed op tampon en verder net nog bij het afvegen licht rood roze en verder niks.

vor 4 Jahren

Reactie op Joanp

Nee niet getest... Maar voel echt die menstruatie, heb echt al de hele dag ...
Benieuwd of het morgen dan deftig doorbreekt. Ik ga morgenvroeg maar eens testen, zit dan op 14dpo dus als er iets is zal het wel positief uitslaan denk ik. Heb ook wel het idee dat m’n menstruatie er aan komt. We zullen het zien morgen

vor 4 Jahren

Reactie op Chacha-24

Benieuwd of het morgen dan deftig doorbreekt. Ik ga morgenvroeg maar eens t ...
Nou Spannend hoor jou.... 🍀🍀 Ja jet was deze maand zoiezo een rare maand. Ei kwam al veel later dan normaal, en dan ook nog eens die menstruatie die gewoon anders is dan normaal. Nou ja laat het nou maar snel voorbij zijn en hup door

vor 4 Jahren

Reactie op Loes2311

Met ovulatie testen. Temperaturen vond ik te onduidelijk. Ja precies, wel f ...
Dat hoop ik voor jullie ook! Willen jullie nog niet aan onderzoeken beginnen?

vor 4 Jahren

Hoelang zijn jullie al bezig? Wij denkik 8/9 rondes... zit er ook aan te de ...
Wij zijn nu ruim een jaar bezig.. zeker omdat ik een iets tragere schildklier heb wil ik laten checken of ik ‘hulp’ nodig heb, of dat het zo zou moeten lukken!

vor 4 Jahren

Hoihoi! Joanpris wat balen dat je toch ongesteld bent geworden😫 Gezellig om hier verder te kletsen! Ronde 2 , eerste kindje. Zit nu op cyclusdag 14😊

vor 4 Jahren

Wat leuk! Mag ik meedoen? :-) Ik ben 28 jaar, eerste kindje, 2e ronde en heb een normale cyclus gehad (28 dagen), maar ook al een keer 33 en de laatste zelfs 40 dagen! Ben nu op dag 4.

vor 4 Jahren

Reactie op Joanp

Nee niet getest... Maar voel echt die menstruatie, heb echt al de hele dag ...
Wat balen... het liefst wil je dan gelijk vooruitspoelen voor een nieuwe poging he? ☺️

vor 4 Jahren

Reactie op Miep89

Dankjewel! Dat is lief. Ik gebruik de WomanLog app om mijn cyclus bij te h ...
Hoe ervaar je de clearblue ovulatie testen? Ik heb ze afgelopen maand voor het eerst gebruikt, vond t erg prettig en duidelijk. Ik gebruik mijn kalender om alles in bij te houden en daarnaast sinds een maandje maca en tarwekiemolie.. en dan dus de ovulatietesten. Ik hoop dat het 7 juni raak is voor jou/jullie!😊

vor 4 Jahren

Wat leuk! Mag ik meedoen? :-) Ik ben 28 jaar, eerste kindje, 2e ronde en he ...
Spannend! Veel geluk 🍀 Houd je je cyclus bij? In een app bijvoorbeeld? Vind ik heel fijn werken!

vor 4 Jahren

Reactie op Ove92

Hoe ervaar je de clearblue ovulatie testen? Ik heb ze afgelopen maand voor ...
Ik vind ze ook heel fijn! Tarwekiemolie heb ik ook al vaker over gehoord, moet ik me misschien ook eens voor inlezen. Ik houd mijn cyvlus en temperatuur bij in de WomanLog app, vind ik wel een fijne. Jullie ook heel veel geluk gewenst! Hopelijk mag het snel zo zijn 🍀

vor 4 Jahren

Ik heb deze maand eens sensitest gebruikt, omdat die toch een stuk goedkoper zijn dan cb. Ik heb PCOS dus heb onregelmatige cyclussen, ik draai er wel wat testen door op een maand 😂. Maar die van cb zijn wel het duidelijkste.. dus ga deze sowieso verder gebruiken en dan is het maar wat duurder 😏. Ik ben trouwens ook al een tijdje bezig, hou niet echt rondes bij omdat ik in het begin totaal geen cyclus had. Nu ongeveer 2,5 jaar, waarvan anderhalf onder bgl bij de gyne voor PCOS. Vorig jaar 2x zwanger geraakt met clomid en utrogestan, maar beide zwangerschappen moeten afbreken. Sinds januari dit jaar volledig gerecupereerd van de curretages en opnieuw aan het proberen! Vanaf maandag terug onder bgl bij de gyne!

vor 4 Jahren

Reactie op Miep89

Spannend! Veel geluk 🍀 Houd je je cyclus bij? In een app bijvoorbeeld? Vi ...
Dankje! Jij ook! Ik hou het bij in een app idd. Ga deze maand ook ovulatietesten gebruiken!

vor 4 Jahren

Reactie op Chacha-24

Ik heb deze maand eens sensitest gebruikt, omdat die toch een stuk goedkope ...
Jeetje jij hebt ook al een traject achter de rug.. heftig.. heel veel geluk! Hopelijk mag het nu snel wel zo zijn! 🙏🏻

vor 4 Jahren

Reactie op Miep89

Jeetje jij hebt ook al een traject achter de rug.. heftig.. heel veel geluk ...
Dankjewel! Morgen zal ik het weten, doe morgenvroeg een testje 😏. Heb niet het gevoel dat het raak is, maar wel rare cyclus gehad. Zondag op 8 of 9 dpo wat rozig-bruinverlies bij het vegen Savonds, maandag inieminie bruinverlies en dinsdagochtend ook. Sindsdien niets meer. Normaal nod tussen vandaag x zaterdag. Enorm spannend dus!