3648 Reacties

3 jaar geleden

Dag dames! 19 mei heb ik met 10 weken een miskraam gehad. Heel jammer natuurlijk en ik heb me er superrot om gevoeld. Ik heb ongeveer een week gevloeid en daarna was er op de echo niks meer te zien. Het was 'schoon'. Nu wist ik dat het zo'n 4-6 weken zou kunnen duren voordat ik weer ongesteld zou worden. Na vier weken wilde ik graag weten of dat al het HCG al weg was, dus heb ik een zwangerschapstest gedaan. Gelukkig was dit het geval, want de uitslag was negatief. Na 5,5 week nog een test gedaan, omdat ik het wel lang vond duren voordat mijn menstruatie op gang kwam. Nog steeds negatief! Nu had ik de afgelopen 3 dagen wat buikkrampen en lichtbruin bloedverlies, borsten pijnlijk, chaggerijnig, dus ik dacht dat ik eindelijk ongesteld werd. Het zette maar niet door, dus nu net voor de zekerheid toch een test gedaan. Wat zeggen jullie? Zwanger? En is lichtbruin bloedverlies normaal (had ik de vorige keer niet en is nu alleen met afvegen)? De foto is binnen 3 minuten na testen genomen. Mocht ik zwanger zijn, dan heb ik geen idee vanaf wanneer ik moet tellen, hehe. 😅

3 jaar geleden

Dag dames! 19 mei heb ik met 10 weken een miskraam gehad. Heel jammer nat ...
Duidelijk streepje! Gefeliciteerd ❤️

3 jaar geleden

11 juni was ik ongesteld, 27 of 28 juni is mijn ei gesprongen. Eergister en vandaag deed ik een ovutest. Na aanleiding van de tip dat men ook wel eens met een ovu test kan zien of je zwanger bent. De onderste is van vandaag. Vind de ovu test wel heel fel 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

11 juni was ik ongesteld, 27 of 28 juni is mijn ei gesprongen. Eergister en ...
O wauw hij is zeker fel. Of het betrouwbaar is weet ik niet misschien toch een early doen?

3 jaar geleden

O wauw hij is zeker fel. Of het betrouwbaar is weet ik niet misschien toch ...
Denk dat het te vroeg is voor een early. Ik ga ze maar wegleggen en gewoon aftellen 🙈

3 jaar geleden

Dag dames! 19 mei heb ik met 10 weken een miskraam gehad. Heel jammer nat ...
Als ik naar jouw test kijk en het bloed verlies zou ik gokken dat je net je innesteling hebt gehad. Dat zou betekenden dat je nog geen vier weken bent ook aangezien je streepje nog vrij licht is. Zou over twee dagen weer testen en als die dan donkerder is weet je het zeker, bruinbloedverlies had ik ook bij mijn vorige zwangerschap maar ook heel miskraam met 6 weken en nu heb ik weer bloed verlies. Maar nog niet getest dus weet niet wat het nu betekend

3 jaar geleden

Bizar... mijn ovu testen blijven fel. Mijn NOD is 11/12 juli (als het goed is) en had op 27/28 juni mijn eisprong. Heb wel de hele dag een misselijk gevoel in mijn keel/buik. Heel apart.

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Bizar... mijn ovu testen blijven fel. Mijn NOD is 11/12 juli (als het goed ...
Mss eens test doen? Spannend 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Noomsj

Mss eens test doen? Spannend 🤗
Gister een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Wellicht te vroeg, 8 dagen voor NOD. En was met middagurine

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Gister een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Wellicht te vro ...
Ik heb net mn laatste zwangerachapstest verbruikt ook 8 dagen voor NOD. Bij het raam zag ik een heel vaag tuurstreep maar daarna weer niet. Zal wel negatief zijn. Wil eigenlijk wel doortesten.

3 jaar geleden

Ik sluit me bij jullie aan! 19 juni gestopt met de pil! Toen doorbraak bloeding gehad zoals ik altijd heb. Nu sinds een paar dagen duizelig geen trek in eten en soms wat buikkrampen. Zo spannend ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik weet dat het langer kan gaan duren voordat het lukt maar ik hoop het zo. Mijn nod 20 juli.

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

Ik heb net mn laatste zwangerachapstest verbruikt ook 8 dagen voor NOD. Bij ...
Ik heb vanmorgen ook een zwangerschapstest gedaan (stom veel te vroeg), lijk ook in de verte iets heel lichts te zien. Mijn ovu testen daarentegen blijven positief knallen.

3 jaar geleden

Dag dames! 19 mei heb ik met 10 weken een miskraam gehad. Heel jammer nat ...
Ik zie inderdaad ook een streepje. Gefeliciteerd 💞. Ik las laatst ergens dat ze tellen vanaf de dag van je laatste menstruatie. Of is dat alleen als je niet zeker weet wanneer je ovu was en je innesteling?

3 jaar geleden

Hoi Dames🌸 wat leuk om dit topic te volgen! Om de leuke maar ook minder leuke ervaringen te lezen. Krijg er gewoon kriebeltjes van in de buik😀 Vandaag ga ik beginnen aan de tweede week van mijn pil strip. Wij willen na deze strip ook stoppen met de pil. 4 september gaan wij trouwen, en hoe leuk zou het zijn (mits het ons gegund is) om dan misschien al te vertellen dat we in verwachting zijn! (Als ik er over na denk ik dat wel heel snel dan😅) Heb al eens de vraag ergens gesteld in de app. Maar hebben jullie advies? Wel of juist niet ovulatietests te doen, welke vitamines en/of foliumzuur. Ik zal me tegen die tijd nogmaals gaan melden en af en toe met jullie verhalen mee lezen! Goodluck allemaal🌸❤️ Liefs Ashley

3 jaar geleden

Hoi Dames🌸 wat leuk om dit topic te volgen! Om de leuke maar ook minder le ...
Elk lichaam is anders. Heb je lang de pil geslikt? Ik heb onregelmatige cyclussen dus ik ben niet het juiste voorbeeld. Ik gebruik ovulatie testen van ClearBlue Roze om mijn piek te vinden. Ik raad je deze testen van harte aan want het is heel simpel heb je een smiley dan is ie positief. Niks geen gezeur met streepjes of ze wel duidelijk zijn etc. etc. Je lichaam moet meestal een tijd "ontpillen" voor je weer een regelmatige cyclus krijgt. Dit duurt bij de één langer als bij de ander. Echter weet ik uit ervaring dat dat niet langer dan een halfjaar mag duren. Dan is er vaak "ook wat anders aan de hand". Ik ben nu 2,5 jaar gestopt met de pil. Sinds mei bezig dus dit is ronde 2. Gisteren getest en ik heb een heel licht positief streepje. Ik juich absoluut nog niet omdat het zeker nog mis kan gaan. Mocht het doorzetten dan is het bij mij dus ook heel snel gegaan. Echter ik was dus al wel 2,5 jaar hormoon-vrij. De reden dat ik zo lang al ben gestopt met pil is omdat ik wilde weten hoe mijn lichaam zou reageren. We zijn dus pas sinds mei bewust bezig met onze kinderwens. In heeeeel veel topics in dit forum zijn meiden heel lang bezig > 1 jaar maar heb ook al eens verhalen gelezen dat ze na het stoppen van de pil al gelijk zwanger zijn geraakt zonder eerst een menstruatie te hebben gehad. Dus ja het kan alle kanten op gaan. Als ik jou verhaal zo lees 4 september trouwen en dat je nog 2 weken de pil moet slikken, dan is de kans denk ik heel erg klein dat je de gasten kunt vertellen dat je zwanger bent. Dan moet het in één keer zijn gelukt, wat uiteraard mogelijk is, maar dan ben je < 2 weken zwanger en ik denk niet dat je dat dan al bekend wil maken i.v.m. de kans op dat het ook nog mis kan gaan. Ik hoop dat het jullie snel gegund is 😊 Good luck!!

3 jaar geleden

Ik ben nu 24 en slik sinds mijn 13de de pil. Heb in de tussentijd wel verschillende gehad waaronder ook de prikpil en implanon. Ik heb inderdaad die verhalen van “meteen raak” gelezen. <2 weken is inderdaad vroeg. Dus dan wordt het erna. We willen ook niet haasten. We houden/proberen het gezellig te maken en dan zien we het wel weer verder🙂 Ik hoop dat het lichte streepje zich uitgroeit tot een mooie kindje❤️

3 jaar geleden

Hoi Dames🌸 wat leuk om dit topic te volgen! Om de leuke maar ook minder le ...
Oja wat betreft je advies ik slik vitamine pillen van Davitamon (Davitamon Mama Compleet Multivitamine Omega 3 Visolie Zwangerschap) en gebruik dus de ClearBlue Roze Ovulatietesten.

3 jaar geleden

Ik ben nu 24 en slik sinds mijn 13de de pil. Heb in de tussentijd wel versc ...
Heel goed. Na het stoppen van de pil zou ik gewoon kijken hoe je cyclussen worden. Ik gebruik de Mijn Kalender app om mijn symptomen in bij te houden. En dan gewoon seksen rondom de dagen van je ovulatie. Mocht dit na een paar niet lukken dan kun je dus die ovulatietesten gaan gebruiken. Ik kreeg trouwens een foutmelding toen ik mijn bericht plaatste daarom had ik hem opnieuw geplaatst want ik zie dat je reactie op een verwijderd bericht is haha. Dat was dus dezelfde als die er nu staat. 😅

3 jaar geleden

Hi meiden! Tijdje al niks meer gezien in dit groepje. Hoe is het met iedereen?

3 jaar geleden

Hier vandaag positieve ovulatie test 😊🍀