3648 Reacties

3 jaar geleden

Na 2 en half jaar eindelijk clomid ( ei opwekkers) gekregen, maar na vele echo's, groeit het eitje niet verder dan 12 mm, vanaf 18 a 20 mm heb je een eisprong, dus krijg menstruatie op wekkers weer en dubbele dosis clomid, en dan hopen dat we nu eindelijk eens een kans gaan krijgen ♥️🤞🍀 www.instagram.com/op.weg.naar.een.wondertje

3 jaar geleden

Hi meiden! Tijdje al niks meer gezien in dit groepje. Hoe is het met iedere ...
Deze ronde geen ovulatietesten gedaan. Nu cyclusdag 20! 5 dpo... nog 9 dagen wachten haha 🤞🏻 en hoe is het met jou?

3 jaar geleden

Reactie op xcharlove98

Hier vandaag positieve ovulatie test 😊🍀
Ahhh succes!! Lekker aan de klus hihi!

3 jaar geleden

Reactie op Mauragirl

Na 2 en half jaar eindelijk clomid ( ei opwekkers) gekregen, maar na vele e ...
Jeetje wat een avontuur al! Hopelijk versnelt dit het traject voor jullie en kun je snel gaan genieten van een fijne zwangerschap! Succes en benieuwd naar je verdere journey!

3 jaar geleden

Jeetje wat een avontuur al! Hopelijk versnelt dit het traject voor jullie e ...
Dankje wel meis! Ja heb eerst maagverkleining gehad nog anders kreeg ik geen hulp...dusja van traject naar traject...maar komt goed 😊♥️hoop ik!

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Deze ronde geen ovulatietesten gedaan. Nu cyclusdag 20! 5 dpo... nog 9 dage ...
Spannend zonder ovulatie testen! Bewust voor gekozen? Welke ronde zit je? Ik zot vandaag op cyclus dag 32 wn nu 14 dagen na mn eisprong. Morgen NOD tot nu toe negatief getest nadat ik echt super veel symptomen had en mega misselijk ben geweest. Helaas denk ik dat ik dit weekend toch ongesteld ga worden. We zijn nog niet zo lang bezig (sinds april) maar merk toch dat die teleurstellingen wel iets met mij doen. Iedereen om mij heen wordt binnen no time zwanger en dat verhoogd de druk wel. Deze maand echt alles gedaan wat we konden en naar mijn idee ook alles helemaal goed gedaan maarja we hopen op een snel wonder!

3 jaar geleden

Reactie op Mauragirl

Dankje wel meis! Ja heb eerst maagverkleining gehad nog anders kreeg ik gee ...
Klinkt heel heftig allemaal! Kreeg je dan geen hulp ivm dat je dan te zwaar zou zijn? Vind ik ergens wel een soort van discriminatie. Wel goed dat je dit allemaal doet! Ben erg benieuwd hoe het traject bij jullie gaat verlopen hou me op de hoogte! En heel veel succes komende tijd!😘

3 jaar geleden

Klinkt heel heftig allemaal! Kreeg je dan geen hulp ivm dat je dan te zwaar ...
Dankje wel meis! En je kan altijd me insta volgen daar deel ik alles ♥️♥️

3 jaar geleden

Reactie op Mauragirl

Dankje wel meis! Ja heb eerst maagverkleining gehad nog anders kreeg ik gee ...
Herkenbaar, ik heb in 2011 een gbp gehad. Ik raakte alleen veels te snel zwanger. Ondanks dat ik flinke pcos heb. Dat afvallen heeft echt goed gedaan. Hoop dat het voor jou ook snel mag gebeuren 🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Herkenbaar, ik heb in 2011 een gbp gehad. Ik raakte alleen veels te snel zw ...
Ow wauw wat bijzonder!🥰 Hoop dat mijn ophoging van clomid ons ook gaat helpen!♥️

3 jaar geleden

Spannend zonder ovulatie testen! Bewust voor gekozen? Welke ronde zit je? I ...
Ahg jeetje 😔 niet leuk! Ik blijf voor je duimen dat het niet zo is. Bekend gevoel, dat iedereen zo snel zwanger lijkt te worden ! Wij ook vanaf april bezig. Nu ronde 4. Wel bewust gekozen nu geen ovulatietesten. Merkte echt dat ik er zo erg mee bezig ben, met het zwanger willen worden. Dacht als ik de ovulatietesten laat staan, misschien geeft het iets meer rust. Daarnaast is mn cyclus altijd 28-29 dagen dus regelmatig en voel mijn eisprong. Kan dan wel van de app uit gaan met vruchtbare dagen😊 deed vorige rondes ovulatietesten meer ter bevestiging ofzo... nu mijn NOD 25 juli

3 jaar geleden

Reactie op Mauragirl

Ow wauw wat bijzonder!🥰 Hoop dat mijn ophoging van clomid ons ook gaat hel ...
Ik raakte voor gbp moeilijk zwanger (duurde 6 jaar). Uiteindelijk met 100 mg de 2e maand. 50 deed helaas niks bij mij.

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Ik raakte voor gbp moeilijk zwanger (duurde 6 jaar). Uiteindelijk met 100 m ...
Ow wauw! Ik krijg nu ook 100 mg omdat 50 wel iets deed maar niet genoeg...groeide niet verder dan 12mm

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Ahg jeetje 😔 niet leuk! Ik blijf voor je duimen dat het niet zo is. Bekend ...
Oeh we lopen dus redelijk gelijk! Succes zal duimen voor je! Heb je al ergens last van?

3 jaar geleden

Reactie op Mauragirl

Ow wauw! Ik krijg nu ook 100 mg omdat 50 wel iets deed maar niet genoeg...g ...
Spannend! Wanneer begjn je met slikken? Ik zou de 21e weer starten met het traject. Maar wonder boven wonder had ik vandaag licht positieve testen. Nog een beetje onwerkelijk zo op de natuurlijke manier.

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Spannend! Wanneer begjn je met slikken? Ik zou de 21e weer starten met het ...
Ow wauw!!! Gefeliciteerd! Ik zit nu aan de opwekkers menstruatie...nog 6 pillen...meestal 4 dagen daarna ongesteld en dan 3e dag die pillen slikken . Dus rond 28e ofzo 😊

3 jaar geleden

Oeh we lopen dus redelijk gelijk! Succes zal duimen voor je! Heb je al erge ...
Nee nergens last van, maar ook pas 5 dpo. En ik probeer sowieso niks te voelen hahaha, maak mezelf alleen maar gek! Spannende dagen voor jou🍀

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Nee nergens last van, maar ook pas 5 dpo. En ik probeer sowieso niks te voe ...
Heb je helemaal gelijk in! Ik ben ook begin april begonnen met mijn spiraal verwijderen dus ik wijd alle symptomen ook een beetje aan ontwenning (10 jaar lang niet ongesteld geweest door spiraal gebruik) ik heb mezelf wel voorgenomen om na deze ronde de app even te verwijderen, en er minder mee bezig te gaan voor zover dan kan haha

3 jaar geleden

Heb je helemaal gelijk in! Ik ben ook begin april begonnen met mijn spiraal ...
Ohjaa! Snap dat je dat als reden ziet haha. Ik ben in december gestopt met de pil dus eerst 5 maanden “ontpilt”. Vond ik achteraf wel heel fijn, we deden toen met condoom en alle klachten die ik dus had waren echt door het ontpillen en geen onzekerheid wel/niet zwanger. Ik heb op de app nog 2 forums die ik volg, deze en eentje over NOD 25-31 juli. Voor de rest lees ik niks meer 😊 geeft mij ook wel rust om niet alle zwangerschapstopics door te scrollen

3 jaar geleden

Lieve meiden. Ik ga even wat afstand van de app nemen door deze te verwijderen. Zojuist ongesteld geworden en ik merk dat ik toch slecht om kan gaan met de teleurstelling. We hebben deze maand echt alles juist gedaan voor mij gevoel... ik wens jullie alle heel veel sterkte en succes en hopelijk tot snel!