3648 Reacties

3 jaar geleden

Lieve meiden. Ik ga even wat afstand van de app nemen door deze te verwijde ...
Lieverd! Doe dat die rust is echt wel fijn en het is ook kut vooral die dagen dat je echt ongesteld bent zodra dat voorbij is en je bezig bent met de volgende fase ben je met je hoofd al in de toekomst en gaat het hopelijk beter.

3 jaar geleden

@joanpris, hoe is het met jou?

3 jaar geleden

Vandaag smiley 🥳 NOD is 3 augustus. Hoe is het hier met iedereen? Ik zit inmiddels in ronde 11.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Vandaag smiley 🥳 NOD is 3 augustus. Hoe is het hier met iedereen? Ik zit ...
Yess! Veel plezier vandaag 😜🍀 Hier alles goed, 7 DPO.. nog een week te gaan voor NOD 😊

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Yess! Veel plezier vandaag 😜🍀 Hier alles goed, 7 DPO.. nog een week te ...
Ik zit op 8dpo! Spannend hè die dagen wachten :) succes de komende Dagen!

3 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier ☺️. Mijn NOD is 23 juli 2020. Probeerde er deze maand niet teveel mee bezig te zijn, maar door allerlei kwaaltjes, gebeurt dat toch 😂. Sinds maandag echt menstruatie klachten, voelt als een eisprong door de pijn die ik aan de linkerkant aan mijn onderbuik heb. Dat werd wel wat minder sinds donderdag. Maar vandaag rommelt het weer. Verder heb ik van maandag tot donderdag hoofdpijn gehad en misselijk. Gisteren geen misselijkheid maar wel heel de dag maagzuur. En dat is misschien een beetje gek en raar om te benoemen, maar had ook van de week soort van steken in mijn vagina. Geen idee of dit een kwaal kan zijn, maar heb dit echt nog nooit eerder gehad 🙈🙈 Vind het allemaal zo spannend en twijfel om eerder te testen. Durf het gewoon niet te hopen! “Succes” allemaal met de aankomende NOD 🍀

3 jaar geleden

Reactie op baby30102021

Ik zit op 8dpo! Spannend hè die dagen wachten :) succes de komende Dagen!
Zeker spannend! En duurt lang haha

3 jaar geleden

Vorige maand een vroege miskraam.. nu volgende ronde zie ik dit. Stom had nog even moeten wachten met testen, want nod is pas 20 juli.. kan dus nog van alles gebeuren.

3 jaar geleden

Reactie op Kayleigh24

Vorige maand een vroege miskraam.. nu volgende ronde zie ik dit. Stom had n ...
Mijn NOD is ook 20 juli

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Mijn NOD is ook 20 juli
Oeh! Ik ga duimen voor jou! Hopelijk gaat het bij jou ook de goede kant op!

3 jaar geleden

Hoi hoi, Ik zit nu in ronde 2.. morgen mijn NOD maar de test was negatief vandaag. Ik verwacht dus ook geen positieve test meer deze cyclus.. Iedereen heel veel geluk en succes🍀

3 jaar geleden

Hoe is het meiden?

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Hoe is het meiden?
Op het moment ongesteld, en hoe, heftiger dan ooit. Vorige week tijdens het avond eten spontaan moeten overgeven. En de week ervoor ook al extreem misselijk. Nu mega heftige menstruatie met stolsels (sorry beetje onsmakelijk maar haha) denk ergens dat er misschien wel iets heeft gezeten maar het niet goed is gegaan..hoe is het met jou? Heb trouwens een nieuw topic geopend nod 19 augustus voor iedereen die weer mee wilt lezen/schrijven! 🥰🥰

3 jaar geleden

Op het moment ongesteld, en hoe, heftiger dan ooit. Vorige week tijdens het ...
Oh bah wat naar dat je je zo voelt van menstruatie! 😫 Ik zit nu op 8 DPO.. 25 juli NOD

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Oh bah wat naar dat je je zo voelt van menstruatie! 😫 Ik zit nu op 8 DPO.. ...
Spannend ik duim voor je! Hoeveelste ronde zit je? En eerste kindje?

3 jaar geleden

Spannend ik duim voor je! Hoeveelste ronde zit je? En eerste kindje?
4e ronde en eerste kindje 😊ben wel al eerder gestopt met de pil. Erg spannend, en probeer niks te voelen 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

4e ronde en eerste kindje 😊ben wel al eerder gestopt met de pil. Erg spann ...
Spannend ik ga nu ook ronde 4 in voor eerste kindje. Spannend allemaal hoor!

3 jaar geleden

Spannend ik ga nu ook ronde 4 in voor eerste kindje. Spannend allemaal hoor ...
Jaa spannend he! Ik ga ook voor jou duimen voor de volgende ronde 😘

3 jaar geleden

Het ziet er steeds beter uit. Morgen NOD, fingers crossed

3 jaar geleden

Ik heb deze ochtend getest, negatief op nod. Dus gestopt met utrogestan. Ik ben ondertussen ook doorgestuurd naar een fertiliteitsarts gegaan. Het plan is als volgt: opnieuw volledige controle: bloedname, chromosoomonderzoek, zaadonderzoek en hsg. En dan zal ik clomid nemen in combi met injecties om het eitje te laten rijpen en dan pregnyl om het te laten springen. Hopelijk kunnen we snel verder maar ik denk dat wij augustus overslaan 😏. Proficiat aan de dames met een positieve test!