3648 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Kayleigh24

Het ziet er steeds beter uit. Morgen NOD, fingers crossed
Spannend!! Mijn NOD is ook morgen 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op Kayleigh24

Het ziet er steeds beter uit. Morgen NOD, fingers crossed
Omggggg zwanger+!

3 jaar geleden

Dames, kunnen jullie helpen?? Ik word echt gek van die testen. Nu dus wel een duidelijke streep.. ik had donderdag steken ter hoogte van m鈥檔 lies, zo fel dat ik bijna dubbel plooide. Nu dus dit resultaat.. ik dacht dat hij negatief was maar nu dus deze streep.. de indrooglijntjes van deze test gaan weg als je het tegen het licht houdt, deze blijft duidelijk staan.

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Dames, kunnen jullie helpen?? Ik word echt gek van die testen. Nu dus wel e ...
Ik zie het! 馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Ik zie het! 馃崁
Dit is toch te donker voor een indroger niet? Maar zo licht op nod heb ik nog nooit gehad.. Man ik word zo鈥檔 onzekere geit馃槀 we zijn al 2,5 jaar bezig en dit was de laatste keer voor we bij de fertiliteit starten

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Dames, kunnen jullie helpen?? Ik word echt gek van die testen. Nu dus wel e ...
Het is wel een lelijke streep. Kun je niet die andere haleb 2v5 van kruidvat Is dit ke eerste positieve?

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Dit is toch te donker voor een indroger niet? Maar zo licht op nod heb ik n ...
Alles kan, wij zouden ook starten de 21e en bij ons deze ronde ook op de natuurlijke manier gelukt 馃崁馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

Het is wel een lelijke streep. Kun je niet die andere haleb 2v5 van kruidva ...
Ja denk toch dat het niks is, de streep lijkt verdwenen.. Ik heb van deze met m鈥檔 vorige zwangerschappen een heel duidelijk positieve gehad, maar nu twijfel ik dus altijd.. ik wil het gewoon te graag denk ik馃槖

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

Het is wel een lelijke streep. Kun je niet die andere haleb 2v5 van kruidva ...
Kruidvat 2v5 of de roze action zijn echt de beste 馃崁馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Mrs4thBaby

Kruidvat 2v5 of de roze action zijn echt de beste 馃崁馃崁
Denk dat ik morgen eens wat testen haal bij de action. Die zijn ook heel gevoelig he? Heb je daarbij indringers bij?

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Denk dat ik morgen eens wat testen haal bij de action. Die zijn ook heel ge ...
Die hebben ook 10 ul nodig. Net als kruidvat. De roze zijn het beste 2 voor 2,59

3 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Denk dat ik morgen eens wat testen haal bij de action. Die zijn ook heel ge ...
Ja heb ook altijd die van de action gehaald (early) heb daar niet echt last van indrogers. Na 3 min aflezen later niet meer.

3 jaar geleden

meet.google.com/hef-vwaj-zwr

3 jaar geleden

Pff, volgens mij zijn mijn hormonen flink in de war... Heb ineens een acne uitbraak op mijn kin (normaal alleen rond menstruatie en af en toe een verdwaalde, hahaha). En zit nu al op CD 21 en heb nog geen positieve ovulatietest.... Vandaag was de test wel wat donkerder dan gisteren, dus fingers crossed... Afgelopen maanden had ik op CD 18 een positieve ovulatietest... Dit betekent dus ook dat mijn cyclus deze maand waarschijnlijk langer gaat worden dan de gemiddelde 32 dagen 馃様. (heb wel een onregelmatige cyclus, maar gemiddeld 32 dagen, 1 keer 29 dagen gehad en 1 keer 36 dagen). Vind 32 dagen altijd al zo lang duren hahaha. Meer mensen zoiets meegemaakt?

3 jaar geleden

Gisteren toch ook niet kunnen laten om te testen maar was nog veel te vroeg 9dpo en met avondurine getest dus was negatief wat wel te verwachten was ... maar ja begin er toch beetje voor te vrezen...

3 jaar geleden

Reactie op Daphneeexx

Pff, volgens mij zijn mijn hormonen flink in de war... Heb ineens een acne ...
Ik had vorige keer ook cyclus van 38 dagen en daarvoor eerst 28-32-30-33 Deze ronde voor het eerst ovulatietest gebruikt en vond mijn ovulatie pas op dag 27. Nu op dag 38 en zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden maar nog niets te zien. vanochtend met early licht positief getest. Ik had een paar dagen voor mijn ovulatie en een paar dagen voor menstruatie ook enorme puisten/pukkel uitbraak op mijn kin. Werd met de maand erger. Dus herken het wel. Hou vol!馃馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Daphneeexx

Pff, volgens mij zijn mijn hormonen flink in de war... Heb ineens een acne ...
Hoi, wij zijn sinds 2 maanden bezig met zwanger worden en ook deze 2 maanden gestart met ovulatie testen. Beide maanden een positieve test op CD 17, vandaag op dag 17 helaas nog geen positieve ovulatie test. Ik ben heel benieuwd wanneer hij nu komt. Mijn cyclus dagen waren afgelopen maanden, 27-28-39-30-29 dagen.

3 jaar geleden

Nou mijn ovulatietest gaf vandaag toch een duidelijk antwoord hahaha. Toch fijn om te weten dat alles nog gewoon werkt 鈽猴笍. Net gezellig gehad met vriendlief Hoop dat mijn LF dan niet ineens weer "kort" is (2 maanden geleden had ik ook ineens een "korte" LF van 10/11 dagen, terwijl deze de andere maanden gewoon netjes 14 dagen was). Hopelijk morgen nog even gezellig maken en dan door naar het wachtbankje. 馃馃

3 jaar geleden

Reactie op Daphneeexx

Nou mijn ovulatietest gaf vandaag toch een duidelijk antwoord hahaha. Toch ...
Succes en hou vol 馃馃徎鈽橈笍

3 jaar geleden

Reactie op A-tje

Succes en hou vol 馃馃徎鈽橈笍
Dankjewel, komt goed! 鈽猴笍