3648 Reacties

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik heb gisteren de app op m’n telefoon gezet. Wij hebben de spiraal eruit gehaald en zijn nu met ovulatie testen bezig. Als (de berekeningen) het allemaal klopt zijn we vanaf vandaag vruchtbaar en is de ovulatie 28-7. Afkortingen ben ik nog niet in thuis. Althans nog niet allemaal. We willen wel wachten tot we rond de ovulatie zitten... we (lees ik) heb al kinderen en we willen samen nog een kindje 🥰. Ik heb nog niet eerder met ovulatie testen gewerkt. Als ik me niet vergis zijn ze echt donker donker rond de ovulatie toch?

3 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Hoi allemaal, Ik heb gisteren de app op m’n telefoon gezet. Wij hebben de ...
Ongeveer 12- 36 uur voor de eisprong (ieder lichaam is anders ) vind de LH piek plaats.. dat is jou positieve ovulatietest. Makkelijk gezegd als je een positieve ovulatietest hebt dan is je eisprong over 12 tot 36uur.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Ongeveer 12- 36 uur voor de eisprong (ieder lichaam is anders ) vind de LH ...
Dit was het resultaat van vandaag 🤩 dit is het begin van onze vruchtbare periode?!

3 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Dit was het resultaat van vandaag 🤩 dit is het begin van onze vruchtbare p ...
Ik zou zeggen.. fijne avond! 😉

3 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Dit was het resultaat van vandaag 🤩 dit is het begin van onze vruchtbare p ...
Hij is negatief. Het streepje links moet donker of donkerder zijn dan de rechtse. Het linkse streepje is de hele maand zo licht 🤗

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Hij is negatief. Het streepje links moet donker of donkerder zijn dan de re ...
Dit is de eerste keer dat er een streepje staat links. Het rechtse streepje is het controle streepje. Volgens het “boekje” dat er bij zit. Ik dacht juist dat het begin er was en we nu moesten wachten tot het linkse streepje donkerder werd. Of klopt het niet zoals ik het lees/zie?

3 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Dit is de eerste keer dat er een streepje staat links. Het rechtse streepje ...
Ja klopt. Maar wil niet zeggen dat het gaat oplopen. Bij mij liep het niet op was er gewoon ineen keer een knaller. En ik heb de hele maand een licht 2e streepje

3 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Ja klopt. Maar wil niet zeggen dat het gaat oplopen. Bij mij liep het niet ...
Ik gok dat we over aan paar dagen, eind van de week, “moeten” klussen 🤩 Ben zo benieuwd en vind het allemaal spannend

3 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Ik gok dat we over aan paar dagen, eind van de week, “moeten” klussen 🤩 B ...
Is kei spannend! Blijven testen. Elke dag rond dezelfde tijd.. liefst rond 13uur ofzo

3 jaar geleden

Door naar de volgende ronde. Menstruatie vannacht begonnen 🩸😢

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Door naar de volgende ronde. Menstruatie vannacht begonnen 🩸😢
Nooooo wat vervelend 😔😘

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Door naar de volgende ronde. Menstruatie vannacht begonnen 🩸😢
Aaaah balen 😔.

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Door naar de volgende ronde. Menstruatie vannacht begonnen 🩸😢
Ah balen! Maar dan wordt het m vast gewoon de volgende ronde!

3 jaar geleden

Stomme vraag. Positieve ovulatie test had ik woensdag. Woensdag avond seks gehad. Ik denk dat ik gisteren mijn ovulatie daadwerkelijk gehad heb. Nu vertrek ik vansaag zonder mijn vriend op vakantie en het lukt niet om daarvoor nog seks te hebben. Zou het zaad van woensdag avond toch nog kunnen bevruchten?

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer31

Stomme vraag. Positieve ovulatie test had ik woensdag. Woensdag avond seks ...
Ja in theorie moet het kunnen. Zaad kan gemiddeld 3 tot 4 dagen blijven leven. Dit verschilt echter per persoon. Fijne vakantie🤗

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer31

Stomme vraag. Positieve ovulatie test had ik woensdag. Woensdag avond seks ...
Je zit juist helemaal goed! Je 2 vruchtbaarste dagen zijn op de dag van de piek en de dag erna! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer31

Stomme vraag. Positieve ovulatie test had ik woensdag. Woensdag avond seks ...
Even wat opgezocht: Levensduur van sperma In de vagina, baarmoeder en eileiders kunnen zaadcellen nog zo’n drie dagen overleven. Zaadcellen blijven na de zaadlozing nog ongeveer 48 uur vruchtbaar. Heb je dus een dag voor je meest vruchtbare dagen gevreeën, dan kan je alsnog zwanger worden. Het sperma dat de bijbal niet verlaat, wordt na ongeveer een maand weer afgebroken.

3 jaar geleden

Dankjulliewel voor de reacties! Heb dan wel alleen op de dag van test seks gehad. Dag erna niet. Mja even afwachten weer!

3 jaar geleden

Dit is mijn ovulatie test van vandaag Als ik het goed zie gaan we vandaag “klussen” Toch?!

3 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Dit is mijn ovulatie test van vandaag Als ik het goed zie gaan we vandaag ...
Jaa superpositief!