3648 Reacties

4 jaar geleden

Hoi lieve dames🌸 Morgen is de dag dat ik eigenlijk een nieuwe pil zou moeten pakken, maar we willen gaan proberen om een kleintje te krijgen. Ik heb het al eens binnen het forum gevraagd, maar wat slikken jullie mommy’s to be als extra? Zoals foliumzuur, vitamine D etc. Ik kan mijn vraag niet meer vinden😅 Liefs een hele nerveuze Ashley

4 jaar geleden

Hoi lieve dames🌸 Morgen is de dag dat ik eigenlijk een nieuwe pil zou moet ...
Hi Ashley, ik slik de Davitamon mama compleet, daar zit ook foliumzuur in en verder aanvullende vitaminen ☺️

4 jaar geleden

Hoi lieve dames🌸 Morgen is de dag dat ik eigenlijk een nieuwe pil zou moet ...
Ik slik de combinatiepil foliumzuur en vitamine D van holland en barret. Meer is niet nodig.

4 jaar geleden

Ik slik 'multi zwanger worden' van etos eigen merk + vis olie capsules (ik eet geen vis).

4 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Dit is mijn ovulatie test van vandaag Als ik het goed zie gaan we vandaag ...
Ja en vandaag weer zou ik adviseren 😃

4 jaar geleden

Hoi lieve dames🌸 Morgen is de dag dat ik eigenlijk een nieuwe pil zou moet ...
Hoi Ashley, Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, ben aan het ontpillen, zit nu op dag 54 van mn cyclus, beetje frustrerend dat afwachten!! Sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik deze ingeruild voor Davitamon foliumzuur en vitamine D! Groetjes isa

4 jaar geleden

Reactie op aprilbabyx

Ja en vandaag weer zou ik adviseren 😃
Net gedaan 😜, en gisteren ook eigenlijk... 😇 Drie dagen op rij “geklust” ook al weet ik dat 36 uur ertussen het beste is.

4 jaar geleden

Hoi Ashley, Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, ben aan het ontpillen, z ...
Hoi Isa, Hoe voel jij je? Hoor vaak dat dames bijwerkingen krijgen van het ontpillen. I’m already a curvy girl en hoef eigenlijk niet meer bij te komen😅

4 jaar geleden

Hoi Isa, Hoe voel jij je? Hoor vaak dat dames bijwerkingen krijgen van het ...
Ik heb me best wel rot gevoeld, had veel last van hoofdpijn en daarbij wat dagen misselijk. Dit heeft ongeveer 2 weken geduurd. ( vanaf dat ik eigenlijk weer met de pil moest beginnen). Na deze 2 weken voelde ik me beter! Ben niets aangekomen, en voel me mentaal veel beter! Nadeel is nu wel dat ik nog steeds wacht op mn menstruatie, maar dit schijnt erbij te horen! Ook wij zijn er klaar voor om dit avontuur aan te gaan, maar vind het ook spannend!

4 jaar geleden

Ik heb me best wel rot gevoeld, had veel last van hoofdpijn en daarbij wat ...
Heel spannend allemaal! Zou het leuk vinden om jouw/jullie ervaringen mee te volgen💗

4 jaar geleden

Heel spannend allemaal! Zou het leuk vinden om jouw/jullie ervaringen mee t ...
Lijkt me ook heel erg leuk om jullie te volgen! ❣️

4 jaar geleden

Hoi lieve dames🌸 Morgen is de dag dat ik eigenlijk een nieuwe pil zou moet ...
Hoi Ashley! Ik slik de foliumzuur tabletten van de AH & wij zijn ook aan het proberen voor een kleintje!

4 jaar geleden

Is er iemand die 1aug nod heeft ?

4 jaar geleden

Reactie op danielle-

Is er iemand die 1aug nod heeft ?
Ik rond 1 augustus! Ik denk tussen 1-3 augustus, cyclus is een beetje schommelend! 🙂

4 jaar geleden

Ik sluit mij aan! Nod zal zondag 2 augustus zijn! Dit zal verassing nummer 2 zijn maar heb al misselijkheid, verhoogde reukzin (pamper van verassing1 is snel te ruiken), en enkele spotjes bloed... Vorige zwangerschap had ik geen enkele symptomen, zat op de pil en wist pas op week 9 dat ik zwanger was.

4 jaar geleden

Reactie op danielle-

Is er iemand die 1aug nod heeft ?
Ik heb mijn NOD rond 2 augustus, maar kan ook later zijn aangezien mijn eisprong deze maand later was dan normaal (op dag 22 ipv dag 18). Maar heb ook wisselende luteale fases (10 tot 14 dagen) gehad de afgelopen maanden dus geen touw aan vast te knopen 😅😅😅

4 jaar geleden

Goedemorgen dames, Help me! Ik ben in de tweede ronde voor ons eerste kindje, nu had ik rond 14 juli de vruchtbare dagen, ik heb nu sinds een aantal dagen wat symptomen; steekjes in m’n baarmoeder, misselijkheid met vlagen, pukkelig in het gelaat en weinig zin in seks. Komen deze symptomen vaak voor? Of hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb ook wat verdikte afscheiding en m’n urine ruikt wat sterker..! Mijn dank is groot!

4 jaar geleden

Reactie op mlebelle

Goedemorgen dames, Help me! Ik ben in de tweede ronde voor ons eerste kindj ...
Hi! Het zouden symptomen kunnen zijn, maar ik zou je hier niet teveel aan vast houden. Ik ben elke cyclus misselijk geweest en steekjes maar helemaal niks aan het handje. The body feels what the mind wants.. helaas. Hoop dat het bij jou wel wat wat betekend! Veel succes! Liefs

4 jaar geleden

Hi! Het zouden symptomen kunnen zijn, maar ik zou je hier niet teveel aan v ...
Jaa dat is ook zeker waar..! Hopen op het beste! Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar als die knop eenmaal om is haha..! Dankjewel voor je berichtje! Liefs xxx

4 jaar geleden

He dames❤️ Vandaag wordt dag 3 zonder pil, met de compleet zwanger tabletjes van Davitamon. Heb tot nu toe nergens last van. Normaal ben ik door de pil op maandag de laatste dag ongesteld, nu was dit dinsdag. Ben benieuwd wat ons nog allemaal te wachten staat😱☺️ Vind het allemaal mega spannend🥰