3648 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapstest van zwanger en kids waarop staat dat je kunt testen van 6 tot 10 dagen eerder dan je eventuele nod.. dat zou morgen zijn... morgen is het nog 10 dagen tot aan mijn nod als het klussen gelukt is natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Ik heb een zwangerschapstest van zwanger en kids waarop staat dat je kunt t ...
10 is wel heel vroeg. Kun je de sterkte vinden op de verpakking? De meeste vroege zijn 10mu en dit is minimaal 6 dagen ervoor te gebruiken.

4 jaar geleden

Even een update van mijn kant... Ik zit inmiddels op 7dpo en heb letterlijk NERGENS last van... Normaal heb ik altijd gevoelige borsten na mijn ovulatie. Dus vind het gek hahah. Maar mijn hormonen waren sowieso een beetje in de war deze maand dus zal daar wel door komen 🤷🏼‍♀️😅

4 jaar geleden

10 is wel heel vroeg. Kun je de sterkte vinden op de verpakking? De meeste ...
Ik kan het niet vinden, dan maar even wachten. Al zijn we allebei niet zo goed in geduldig zijn... haha

4 jaar geleden

Reactie op jaenyo

Ik kan het niet vinden, dan maar even wachten. Al zijn we allebei niet zo g ...
Het staat ook in de beschrijving die in het doosje zit. Ik ga voor jullie duimen 🤞🏼🍀

4 jaar geleden

He dames❤️ Vandaag wordt dag 3 zonder pil, met de compleet zwanger tabletje ...
Heeey, ik ben 16 juni gestopt, wel flink wat kwaaltjes gehad, buikpijn, hoofdpijn. Krampen hele gevoelige tepels. En ik slikte ook gelijk davitamon. Ben nu na 39 dagen voor het eerst ongesteld geworden. het is idd heel spannend! Voor mij voelt het nu wel goed dat ik nu ongesteld ben geworden. Succes!

4 jaar geleden

Hi dames, Sinds vorige week ben ik gestopt met de pil. Na 2 dagen kreeg ik mijn laatste ''neppe'' ongesteldheid van de pil. Dit was heftiger dan toen ik de pil slikte maar duurde gelukkig niet zo lang (4 dagen). Ben ook gelijk aan foliumzuur gaan slikken. Merk wel dat ik onzeker word voor het afwachten van mijn eerste 'echte' ongesteldheid. Lees zoveel verschillende verhalen! Heb ook een app gedownload waarop ik mijn ongesteldheid/ovulatie kan bijhouden en in het begin zat ik er geregeld op te kijken (wat helemaal geen zin heeft want zo snel veranderd het niet, haha). Gelukkig voel ik mij lichamelijk verder prima en heb (nog) niet veel last van kwaaltjes. Vind het allemaal wel spannend, hoe voelen of voelden jullie je in het begin toen jullie net gestopt waren?

4 jaar geleden

He dames! Misschien een rare vraag. Maar ik heb volgens berekeningen a.s. Vrijdag ongeveer mijn eisprong. Dit is pas mijn eerste maand zonder pil. Is vandaag “klussen” veel te vroeg? Je hoort vaker dat als de man goed zaad zou hebben het tot wel 5 dagen kan blijven zitten.

4 jaar geleden

He dames! Misschien een rare vraag. Maar ik heb volgens berekeningen a.s. V ...
Dat duurt nog bijna 1 week. De kans is aanwezig hoor, maar erg klein. Ik zou gewoon vanaf je laatste dag menstruatie om de dag/om de 2 dagen seks hebben. Dat is het beste! Daarnaast, ontpillen kan 6 tot 12 maanden duren. Het kan dus zijn dat je de komende maanden onregelmatig of helemaal niet ongesteld word. 🙈 Succes 🤗

4 jaar geleden

Oke gek verhaal dit. Tot deze cyclus gebruikte ik etos ovulatie testen en in se periode van de piek deden we extra ons best en ook de dagen ervoor. Vanaf deze cyclus ben ik gaan testen met de clearblue digitale roze ovulatietesten. Deze gaf gister een smiley op cyclusdag 16 daar waar etos pas normaal bij mij op cyclus dag 20 een piek aangeefr. Nu dacht ik laat ik eens voor de gein testen wat de etos ovulatie test zegt en deze geeft nog geen piek aan! Raar toch?! Waar moet ik nou vanuit gaan?

4 jaar geleden

Oke gek verhaal dit. Tot deze cyclus gebruikte ik etos ovulatie testen en i ...
Clearblue is het betrouwbaarste!

4 jaar geleden

Ik sluit me graag aan! 😊 Ben 2 dagen over tijd en helaas gaven 2 testen een negatieve uitslag ... Ben er erg onzeker over... en vraag me ook af hoe het nu zit? Zou ik nog vruchtbaar zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Monique020

Ik sluit me graag aan! 😊 Ben 2 dagen over tijd en helaas gaven 2 testen ee ...
Wat jammer en balen van de negatieve uitslag. Het kan zijn dat de ene keer het langer duurt dan de andere keer voor je weer ongesteld wordt. Je kan altijd nog zo'n ovulatietest doen, succes voor de komende dagen!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Clearblue is het betrouwbaarste!
Goed om te weten, bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Meisje25

Wat jammer en balen van de negatieve uitslag. Het kan zijn dat de ene keer ...
Dankjewel voor de tip. Hoop op een goed resultaat

4 jaar geleden

Reactie op Monique020

Dankjewel voor de tip. Hoop op een goed resultaat
Ik hoop met je mee :)

4 jaar geleden

Ik had 28 juli mijn LH piek en heb nu 4 avonden achter elkaar heel erg buikpijn en ben ik heel erg misselijk. Ook heb ik op mijn slip heel veel afscheiding. Ik had afgelopen 3 maanden hier geen last van. Zijn er meer vrouwen hier last van hebben.

4 jaar geleden

Dag 3 over tijd.. nog niet ongesteld en gister 2x een negatieve test. Is het mogelijk dat je ineens niet meer vruchtbaar bent? Voel me ellendig en hopelios

4 jaar geleden

Reactie op Monique020

Dag 3 over tijd.. nog niet ongesteld en gister 2x een negatieve test. Is he ...
Heb je je ovulatie bijgehouden? Wat is je leeftijd

4 jaar geleden

Reactie op Sabrina-1983

Heb je je ovulatie bijgehouden? Wat is je leeftijd
Ik ben 23, ovulatie was 18 juli. Sinds feb gestopt met de pil en vrijwel gelijk normaal ongesteld geworden en dat is elke maand op dezelfde dag geweest. Eigenlijk altijd 28 dagen cyclus gehad