3648 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Monique020

Ik ben 23, ovulatie was 18 juli. Sinds feb gestopt met de pil en vrijwel ge ...
Als je ovulatie hebt dan is de kans klein dat je onvruchtbaar bent. De pil heeft wel Tijd nodig om Uit je lichaam te gaan. Het kan ook aan je partner liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Sabrina-1983

Als je ovulatie hebt dan is de kans klein dat je onvruchtbaar bent. De pil ...
Oke dankjewel voor je reactie. Het is een kwestie van afwachten voor nu dan maar..

4 jaar geleden

Hi allemaal. Op 1 augustus gaf de cleaurblue roze ovulatie test een smiley bij mij. Ik heb mn eisprong niet gevoeld dus besloot verder te testen met etos ovulatie testen en 2be sure dipstick vandaag. Tot mij verbazing was deze weer donker, terwijl die op 2 en 3 augustus een dip hadden. Ik snap er nu niks meer van. Is mn eisprong nou wel of niet geweest?

4 jaar geleden

En dit was vandaag die van etos boven en die van 2bsure beneden... iemand ervaring mee?

4 jaar geleden

Hi allemaal. Op 1 augustus gaf de cleaurblue roze ovulatie test een smiley ...
Clearblue is het betrouwbaarst. Beste kun je alleen die gebruiken, dan zit je ook niet met die streepjes aflezen

4 jaar geleden

Reactie op Meisje25

Hi dames, Sinds vorige week ben ik gestopt met de pil. Na 2 dagen kreeg ik ...
Op 30 juli gestopt met de mini pil. Ik lees overal dat je meteen vruchtbaar kan zijn en de pil na 2 dagen uit je lichaam is. Nu heb ik tijdens het gebruik van die pil geen menstruatie meer gehad. En na het stoppen ook nog geen onttrekkingsbloeding. Wel heb ik zeurende pijn in mijn onderbuik en gevoelige borsten. En sinds gisteravond wat misselijk.. Afwachten is zo moeilijk 😳

4 jaar geleden

En dit was vandaag die van etos boven en die van 2bsure beneden... iemand e ...
Bij mij gaven de testen ook 3 dagen een piek. Normaal gesproken zie je dit niet omdat je bij de 1e positieve test normaal stopt met testen. Als je gewoon om de dag klust kun je hem niet missen bijvoorbeeld 2 & 4 augustus 🍀

4 jaar geleden

Reactie op mlebelle

Jaa dat is ook zeker waar..! Hopen op het beste! Ik probeer er niet te veel ...
En hoe is het nu een weekje verder?

4 jaar geleden

Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje.. ben er erg onzeker van of het uberhaupt nog wel lukt.. bij ons eerste zoontje dachten ze dat ik een bbz had.. dmv een kijk operatie verklevingen opgelopen. Was gelukkig wel zwanger. Bij me bevalling liet me placenta niet los dus lag 5dagen op de ic.. 4,7l bloed verloren.. toen een koperspiraal gezet.. die is er 23juni uit gehaald tijdens me rode kruis week.. vorige maand helaas geen positieve test.. nu wachten tot ik volgende week kan testen, poging 2..🙈

4 jaar geleden

Hoi! Heeft iemand hier ervaring met een negatieve zwangerschapstest/wat bloedverlies maar wel zwangerschapssymptomen hebben? Ik heb ongeveer 2 dagen bloedverlies gehad (rond mijn NOD maar veel lichter dan normale menstruatie) en ben al ongeveer anderhalve week heel erg misselijk/emotioneel en voel me niet mezelf. Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Klinkt misschien een beetje naïef maar toch een stemmetje in mij dat zegt dat er misschien meer aan de hand is :)

4 jaar geleden

Reactie op Loes13

Hoi! Heeft iemand hier ervaring met een negatieve zwangerschapstest/wat blo ...
Ik heb het ook een keer gehad (vorige maand) en werd helaas een paar dagen later toch ongesteld....

4 jaar geleden

Bij mij gaven de testen ook 3 dagen een piek. Normaal gesproken zie je dit ...
Ja dat ken ik. Het liefst wil je meteen de uitslag weten!

4 jaar geleden

Weet iemand of kruidvat 2v5 indroogstrepen geeft? Ik heb vanmorgen (ong. 2 dagen voor NOD) getest en deze was binnen 5 minuten (afleestijd) gewoon negatief. Toen ik thuis was na het werk kwam ik er achter dat ik de test niet had weggegooid, en toen keek ik op de test en nu zie ik wel een lichte streep, hij lijkt rozig. Heel stom natuurlijk dat ik op de test keek zo lang na afleestijd 🤦🏼‍♀️.

4 jaar geleden

Reactie op Daphneeexx

Weet iemand of kruidvat 2v5 indroogstrepen geeft? Ik heb vanmorgen (ong. 2 ...
Ja, hier ook meermaals een indroogstreep.

4 jaar geleden

Ja, hier ook meermaals een indroogstreep.
Daar was ik al bang voor 🙊. Zit nog 2 dagen voor mijn NOD dus kan natuurlijk nog vanalles gebeuren, maar wacht nu in ieder geval tot mijn NOD met opnieuw testen, en daarna zal ik 'm meteen weggooien 😅😂

4 jaar geleden

Reactie op Daphneeexx

Daar was ik al bang voor 🙊. Zit nog 2 dagen voor mijn NOD dus kan natuurli ...
Ik ga heel hard voor je duimen🍀🍀

4 jaar geleden

Ik ga heel hard voor je duimen🍀🍀
Lief, dankjewel! 😘

4 jaar geleden

hallo allemaal, ik ben nieuw hier. ik ben begin maart gestopt met de pil na ze meer dan 14 jaar genomen te hebben. de eerste 2 periodes een "normale" cyclus gehad. Daarna een langere, dan terug een korte om dan terug een langere te hebben. Het is niet makkelijk om een patroon daarin te vinden (hoop stiekem dat kort en lang elkaar mooi blijft afwisselen dan is er tenminste iets duidelijk is). Het is lastig om dan je eisprong vast te stellen alsook om te weten wanneer je ongesteld gaat worden. We hebben gebruik gemaakt van ovulatietesten maar tot hier toe nog maar 1x mijn ovulatie kunnen vaststellen. Ik wil niet bijna een hele maand testen of ik mijn ovulatie heb of niet (kostelijke affaire ook), dus ik test de periode waarin ik normaal mijn eisprong zou moeten hebben. Ben benieuwd of ik deze maand mijn ovulatie kan vaststellen. Testen jullie dit elke maand? De eerste 2 maand hebben we nog gebruik gemaakt van condooms en daarna zijn we er volledig voor gegaan. Ben benieuwd. Ik moet zeggen dat het ontpillen tot hier toe geen pretje is geweest... misselijkheid, hoofdpijn, huilen, puisten( gezicht, hals, rug, borst) erg want ik heb dus bijna geen puisten gehad als tiener (krijg ze dubbel en dik nu blijkbaar) ben wel blij dat ik ongeveer elke maand ongesteld ben en niet meer dan 40 dagen of nog langer moet wachten. Ik had wel nooit gedacht dat zwanger worden zo'n complex gegeven was, ik dacht dat allemaal simpeler en vlotter zou gaan (als ik hier sommige verhalen lees) langs een andere kant geeft het wel steun als je weet dat je niet alleen bent en er mensen zijn die in hetzelfde bootje zitten. Liefs K.

4 jaar geleden

Reactie op KF91

hallo allemaal, ik ben nieuw hier. ik ben begin maart gestopt met de pil ...
Hi K, Fijn dat je er steun aan hebt meerdere verhalen te lezen. Snap je helemaal! Vind het ook allemaal heel complex en had ook nooit gedacht zo onzeker te worden door alles wat er nu met mijn lijf gebeurt tijdens het ontpillen. Elk kraampje en pijntje voel je nu extra en denk je over na. Ik gebruik zelf geen ovulatie testen nog. Maar heb ook pas een sinds donderdag gestopt. En nog geen menstruatie of onttrekkingsbloeding gehad. Succes 🍀

4 jaar geleden

Zojuist test 3 gedaan na 5 dagen over tijd. Maar zoals ik al verwachtte negatief... hoop toch zo dat ik snel ongesteld wordt.. Eerste keer überhaupt over tijd dus maakt me super onzeker of het allemaal nog wel komt en of we nog de kans krijgen om ervoor te gaan..😞