3648 Reacties
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Monique020
Zojuist test 3 gedaan na 5 dagen over tijd. Maar zoals ik al verwachtte neg ...
Hoelang gebruik je al geen anticonceptie meer?
Ik ben 2 dagen overtijd 馃檹 en al 1 jaar met de pil gestopt.
4 jaar geleden
Reactie op MamavanVera2022
Hoelang gebruik je al geen anticonceptie meer?
Ik ben 2 dagen overtijd 馃檹 ...
Sinds februari gestopt.
Spannend!
4 jaar geleden
Nu weet ik zeker dat die streep op de test van de action een indroogstreep was, helaas ongesteld geworden vanmorgen 馃様. Merk wel aan mezelf dat ik het steeds moeilijker ga vinden. Toen we net begonnen waren had ik echt zoiets van ja we zien wel, maar ik wil zooo graag! Heb nu ook 2 vriendinnen die (hoog) zwanger zijn, en ik ben echt heel blij voor ze, maar merk ook wel dat ik het steeds moeilijker ga vinden.
Ik weet dat we nog niet echt lang bezig zijn (gaan nu ronde 7 in), maar loop steeds met de gedachten in mijn achterhoofd dat het niet gaat lukken door de plek in mijn baarmoeder. (deze hebben ze vorig jaar op de mri gezien ivm verdenking endometriose) Ze weten niet wat het is, en de enige manier waarop ze daar achter kunnen komen is door mijn baarmoeder eruit te halen. Maar laat die maar lekker zitten waar die zit 馃檲. Maar word hier toch wel "bang" van...
Sorry voor het lange verhaal, moest het even kwijt.... 馃槄
4 jaar geleden
Reactie op Daphneeexx
Nu weet ik zeker dat die streep op de test van de action een indroogstreep ...
Test van de kruidvat bedoel ik natuurlijk...
4 jaar geleden
Reactie op Daphneeexx
Nu weet ik zeker dat die streep op de test van de action een indroogstreep ...
Ah wat heftig! Ik snap dat je dan wat angstiger bent. Het is sowieso al spannend en moeilijk als je een sterke wens hebt en dan komt er bij jou extra onzekerheid kijken. Heb je wel netjes elke maand een eisprong, en ongesteldheid? Dan zit het met je vruchtbaarheid in iig geval goed. Er staat indd een jaar voor, zwanger worden maar met je geschiedenis kan je misschien al wel eerder verder met onderzoek. Dat plekje kunnen ze niet zoveel dan, maar misschien wel even alle andere dingen laten checken, zaad kwaliteit e.d.?
Het gaat vast goed komen uiteindelijk, maar nu wel erg frustrerend indd. Succes!
4 jaar geleden
Reactie op Cirche
Ah wat heftig! Ik snap dat je dan wat angstiger bent. Het is sowieso al spa ...
Dankjewel. Ja ik menstueer wel elke maand en heb de afgelopen maanden wel steeds mijn LH piek gevonden. Echter is het wel allemaal onregelmatig (cyclussen wisselend tussen 29 en 36 dagen) en heb onregelmatige luteale fases (wisselend tussen 10 en 14 dagen).
Voordat ik mijn mirena kreeg had ik altijd extreem last van mijn menstruaties, vandaar ook die verdenking endometriose. Toen mijn mirena er in januari uit ging viel het de eerste maanden gelukkig mee met de pijn, maar ook dit wordt weer steeds erger.. Denk dat ik toch even naar de huisarts ga, wie niet waagt wie niet wint natuurlijk...
4 jaar geleden
Ik ben gestopt met de pil in april na 15 jaar de pil geslikt te hebben. Gelijk mijn normale cyclus terug. Nu de piek testen gehaald en gelijk mijn piek gevonden deze week. Erg spannend 馃馃徏
4 jaar geleden
Hallo allemaal, ik sluit me ook graag aan. Wij gaan voor een 2e kindje en in januari ben ik gestopt met de pi. Eind maart zwanger, maar begin april een miskraam op 6 weken. Begin mei opnieuw zwanger van een tweeling, maar helaas midden juni opnieuw een miskraam op 10 weken. Daarna curettage gehad en 2 maanden de pil genomen op aanraden van de gynaecoloog. Vandaag 1e dag van ontrekkingsbloeding en vanaf volgende week starten we terug met ovulatietesten om de cyclus op te volgen. Het zwanger worden zelf is geen probleem, het blijven plakken duidelijk wel 馃槤. Blijft elke keer toch zo spannend! Veel moed aan iedereen ...馃檶
4 jaar geleden
Hallo allemaal, ik sluit me ook graag aan. Wij gaan voor een 2e kindje en i ...
Heftig zeg! Succes 馃崁
4 jaar geleden
Hoi Idereen, ik ben nieuw hier. Heb al 2 jongens uit een eerder huwelijk en telkens snel zwanger. Nu met mijn huidige partner aan het proberen om ons gezin weer uit te bereiden. In oktober 2019 spiraal laten verwijderen.
Zijn dus al wel heel wat maanden aan het proberen. Ovulatietesten geprobeerd ed zonder resultaat. Voor mijn gemoedsrust hiermee gestopt en wacht nu rustig af, probeer het los te laten (niet makkelijk, want eens je de beslissing neemt om zwanger te worden kan het niet snel genoeg gaan 馃檴).
Na 9 maand zwanger proberen te worden begin je je lichaam wel goed te kennen en letten op signalen. Eisprong zou vorige week ergens tussen donderdag en zaterdag geweest zijn (cyclus wisselt tussen 28-31 dagen dus heel zeker weet ik het niet) . Zaterdagavond misselijk en zondag zo misselijk dat ik geleefd heb op aquarius, drinkjoghurt en een paar toastjes. Maandag, dinsdag voelde ik me goed, gisteren wat last van mn onderrug. Vandaag last in onderrug en zowat menstruatie achtige krampen... als je dan gaan lezen op dokter internet (馃檮馃檲) allemaal signalen van een eventuele zwangerschap. Maar dan stelde je jezelf de vraag of het echt zou zijn, of je het inbeeld omdat je het stiekem zo graag wilt.
Wil niet te veel hoop hebben...
4 jaar geleden
Pfff heb vandaag m鈥檔 NOD. Vanochtend early van action negatief. Hele dag al menstruatie krampen maar er komt niks. Normaal al minstens een avond voor NOD bruine afscheiding en nu niks, behalve krampen... heel vreemd. Vraag me af of ik alsnog zwanger kan zijn of dat het nog moet doorzetten. Ben wel zeker van mijn eisprong op donderdag 2 weken geleden..
4 jaar geleden
Reactie op Jennifer31
Pfff heb vandaag m鈥檔 NOD. Vanochtend early van action negatief. Hele dag al ...
Al nieuws? 馃檭
4 jaar geleden
Hoelang zijn julie al bezig om zwanger te worden ?
En hallo ik ben nieuw in de groep xx
4 jaar geleden
Ik heb op 26 juli een positieve ovulatie test gehad en zou gisteren ongesteld moeten worden. Tot op heden is er niets doorgekomen. Ook getest maar tot op heden negatief:(. Maar afwachten wat de komende dagen brengt.
4 jaar geleden
Ik ben sinds begin juli gestopt met de pil. Op 10 juli menstruatie gekregen en deze maand exact ook vandaag 10 augustus menstruatie gekregen. Had gehoopt dat het al raak was, al zou dat wel heel snel geweest zijn. Denk dat ik verkeerd zat met mijn ovulatiedatum aangezien ik dacht dat mijn cyclus korter was. Deze maand ben ik beter voorbereid en hopelijk deze keer wel raak! :) veel succes aan iedereen !
4 jaar geleden
Hoi! Ik ben nieuw hier 馃槉
Vorige maand aan ronde 1 voor nummer 1 begonnen, helaas vandaag ongesteld geworden. De 28e gaan wij trouwen dus achteraf gezien komt dit misschien wel beter uit, maar toch flink teleurgesteld.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat het raak was bij de 1e? Ik heb van februari tot mei aan de pil gezeten, en sinds ik gestopt ben is mijn cyclus gelijk weer regelmatig. geduld is nu denk ik mijn grootste probleem 馃榿
4 jaar geleden
Reactie op sammyji
Ik ben sinds begin juli gestopt met de pil. Op 10 juli menstruatie gekregen ...
Ik gebruik een app, waar ik alles mee bij hou. Ik heb 23juni me spiraal laten verwijderen. Helaas de 1e maand niet gelukt.. nou moet ik eigenlijk zaterdag ongesteld worden.. hoop stiekum dat het nu wel raak is馃檲馃檲