3648 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op jaenyo
Ik heb ook 23 juni mijn spiraal laten verwijderen. Grappig, dezelfde datum. ...
Oh, das wel grappig haha! Spannennnddd馃グ
4 jaar geleden
Reactie op sammyji
welke app gebruik je ?
Oh ik duim mee voor je ! nog eventjes geduld dan :) ...
Mijn kalende heet het馃檲馃榿
4 jaar geleden
Reactie op sammyji
haha, maar goed dat je de foto erbij gedaan hebt :D Bedankt ik ga het eens ...
Graag gedaan馃榿
4 jaar geleden
hoi hoi ik sluit me graag aan hier ik ben 28 jaar, we zijn sinds 5 december gestopt met de pil, altijd netjes 28 dagen cyclus tot een paar maand terug 1 maal 32 dagen, en de ena laatste keer ook 32 dagen. en toen bleef ineens de ongesteldheid weg, dus volgends myn 28dagen zou ik nu 18 dagen overtijd zijn en volgends de 32 dagen nu 14 dagen overtijd, laatste keer getest op 9 dagen overtijd volgends de 32 dagen cyclus toen zei het nog negatief. mocht van de huisarts geen bloedtest moest die dag langskomen van hem en hij zei mij jaa kan maar zo raak zijn nu test over een week maar weer dan ben je 2 weken overtijd, dat is dan eigenlijk vandaag maar ik test morgenvroeg op dag 15. vind het wel spannend ik heb meer dan 4 dagen zere tepels gehad, op de laatste 2 dagen na telkens krampjes steekjes, sinds 2 dagen krijg ik bultjes rondom me tepels en heel licht pijnlijke borsten als ik ze vastpak. mijn man beweert dat de striemen en borsten er groter uitzagen vanochtend, ik sta soms op met hoofdpijn. vandaag was ik poef ineens mega chaggerijnig om zoooiets stomsss.. lol. veel last van maagzuur maar dat heb ik wel vaker alleen niet zo vaak als nu. ook heb ik opgeblazen gevoel ervaren, dus wie weet ik hoop het zo maar ben wel weer bang voor de zoveelste negatieve test in deze overtijd periode ;/
na hoeveel dagen testen jullie positief? want men dokter zij dat de ene wel sneller hcg aanmaakt dan de andere. hij heeft mij zowieso door gestuurd naar kliniek voor als ik toch niet zwanger blijk te zijn. dus dat geeft dan wel weer een mini beetje rust dat we dan wel geholpen gaan worden.
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
hoi hoi ik sluit me graag aan hier ik ben 28 jaar, we zijn sinds 5 december ...
Lastig zeg. En hij laat je wel erg lang wachten voor een bloedtest.
Ik zou bij een negatieve test morgen de huisarts bellen en eisen om een bloedtest.
En anders kun je een verloskundige praktijk bellen. Misschien kun je daar over een halve week terecht en kunnen ze evt vanaf 6.5 week zwangerschap een kloppend hartje zien.
4 jaar geleden
Reactie op MamavanVera2022
Lastig zeg. En hij laat je wel erg lang wachten voor een bloedtest.
Ik zou ...
ja he dat dacht ik dus ook al zucht, ik wil zo graag duidelijkheid, mijn man is ook een droogklootje die zegt steeds wat de dokter zegt 'hij word vanzelf wel positief geduld' uhgg..
maar ga ik zeker doen dan morgen als test weer negatief is, hopelijk dan wel een bloedtest :)
en als hij dat weer niet wil dan bel ik wel zon praktijk
Dankje xx
4 jaar geleden
Hi dames, ik zit met een dilemma. Ik ben nu lekker een weekje met vrienden op vakantie en wat helemaal de gelegenheid is voor een lekker drankje. Nu houden we allemaal van een borrel en zal het ook echt opvallen wanneer ik zeg dat ik niet meer drink. Ze hebben dan gelijk door wat de reden zou zijn, dit willen we nog niet vertellen want we vinden het leuker om het als verrassing te houden. Het liefst wil ik helemaal niet drinken maar merk ook dat ik wil zin heb in een glas wijn. Ik weet even niet wat ik nu het beste kan doen. Help, hoe gaan jullie hier mee om? Als het goed is zou gister mijn eisprong zijn en voelde net tijdens het douchen dat mijn tepels ook gevoelig zijn want eerder niet zo was. Het is zo spannend allemaal. Ik durf nu eigelijk niet echt te drinken maar heb er ook weer dus wel zin in. Pff lastig!!
4 jaar geleden
Reactie op Meisje25
Hi dames, ik zit met een dilemma. Ik ben nu lekker een weekje met vrienden ...
Meid, neem dat ene glaasje! Geniet er even van. Mocht je zwanger zijn, mag je het 9 maanden lang niet. Vriendin van me wist tot de dag dat ze is bevallen niet dat ze zwanger was. Rookte heel veel, dronk regelmatig.. en kindje is 2,5 en kerngezond!
4 jaar geleden
Meid, neem dat ene glaasje! Geniet er even van. Mocht je zwanger zijn, mag ...
Huh hoe kan je niet weten dat je zwanger bent totdat je gaat bevallen? Lijkt me dat je dan toch niet meer menstrueert en dikker wordt?馃槄
4 jaar geleden
Huh hoe kan je niet weten dat je zwanger bent totdat je gaat bevallen? Lijk ...
Tja.. tot op de dag van vandaag snap ik dat ook nog steeds niet馃槀馃槀
4 jaar geleden
nou vanochtend weer getest weer negatief, zit nu op dag 15 overtijd of 19.
huisarts maar weer gebelt. die zou de afgelopen keer ons hebben doorverwezen naar een kliniek in hengelo, heeft die dat helemaal niet gedaan heeft die eerst dit telefoontje weer afgewacht dat ik nogmaals vertel dat een thuistest negatief werd. maar nu gelijk laten bloedprikken was het antwoord weer nee op de verwijzing naar de kliniek zou dan nu wel de deur uitgaan en dan werd ik daar wel onderzocht. ik word hier zo moe en verdrietig van. ik snap er niks meer van gister avond weer krampjes in een rechthoekige vlak boven de navel. en daarna bij het schaamstreek krampachtige gevoel bij bepaalde bewegingen kwa opstaan en gaan zitten en op de rechterzei toen ik naar bed ging.
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
nou vanochtend weer getest weer negatief, zit nu op dag 15 overtijd of 19. ...
Meteen de kliniek bellen om een afspraak te maken.
Je moet zelf actie ondernemen en brutaal zijn anders kom je nergens!
Geloof me
4 jaar geleden
Je moet zelf actie onder ...
mijn man zat me alweer dom aan te kijken dat ik de dokter belde, laat staan als ik nu die kliniek ga bellen, maar ik zal even googlen welke kliniek dat is en maar eens een poging wagen
4 jaar geleden
Is hier iemand die een koper spiraal heeft laten verwijderen en hoe snel was je zwanger?
4 jaar geleden
Hallo mensen, ik ben nieuw op deze pagina.
Ik heb begin december mijn spiraal eruit laten en was na 3 pogingen zwanger in februari.
Helaas is dit in maart na 8 weken geindigd in een miskraam en heb tabletten nodig gehad om de baarmoeder leeg te krijgen :(
nu zijn we in de 4e maand van weer proberen.
Ik ben net vorige week begonnen met ovulatietesten voor het eerst en ben met tarwekiemolie begonnen sinds 2 week ong.
4 jaar geleden
Je moet zelf actie onder ...
Pfff de kliniek is niet telefonisch bereikbaar ivm corona dus heb een Email naar de balie moeten sturen voor een afspraak, niet echt zo sociaal ofzo. hopen dan op snel mail terug