3648 Reacties
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
Pfff de kliniek is niet telefonisch bereikbaar ivm corona dus heb een Email ...
Jij treft het ook niet 馃槄
4 jaar geleden
Reactie op MamavanVera2022
Jij treft het ook niet 馃槄
nee echt niet, nu heb ik een email terug zegt de secretaresse dat er zonder doorverwijzing geen afspraak gepland word, Grrrrr! en dat als zoals ik zeg de verwijzing onder weg is ik deze week vanzelf wel een brief van hun ontvang.
mijn geduld word echt zwaar op de proef gesteld hier.
4 jaar geleden
Is hier iemand die een koper spiraal heeft laten verwijderen en hoe snel wa ...
ik heb begin december 2019 koper spiraal laten verwijderen en was in februari na 3 pogingen zwanger.
Wel uitgelopen op miskraam, maar had niks met spiraal te maken.
4 jaar geleden
Ik volg even mee. Ik ben in juni 2019 gestopt met de pil. Heb moeten wachten tot december 2019 om een eerste keer mijn regels te krijgen. Vanaf mei zijn we effectief beginnen proberen voor een baby! Ik was van de eerste keer zwanger. Helaas is dat op 7.2 weken een miskraam geworden (was zelfs een tweeling). Dit was op 7 juli. Ondertussen ben ik aan t wachten op een nieuwe eisprong. Duurt zo lang voor m鈥檔 gevoel馃檲!
4 jaar geleden
ik heb begin december 2019 koper spiraal laten verwijderen en was in februa ...
Was dan wel snel.. Oh wat vervelend zeg! Met hoeveel weken?
4 jaar geleden
Was dan wel snel.. Oh wat vervelend zeg! Met hoeveel weken?
Jaa was zeker snel, met 8weken hadden we miskraam helaas.. Net een week een hartslag. Maar was vanaf begin al heel klein en dus niet goed
4 jaar geleden
Jaa was zeker snel, met 8weken hadden we miskraam helaas.. Net een week een ...
Oh wat vervelend, ook heftig terwijl je het hartje al heb horen kloppen..
4 jaar geleden
Zijn hier nog meer mommy's onzeker of mommy's die niet echt veel vertrouwen hebben in hun lichaam? Ik merk toch steeds weer dat ik 'bang' ben dat het zwanger worden heeeel lang zal gaan duren. Ik probeer er niet overna te denken. Maar omdat ik verklevingen heb gehad/terug kunnen komen, en het bij mij een strijd zal worden wat er eerder is.. of een zwangerschap of verklevingen die er weer zullen groeien..
Ik kan (mocht ik niet ongesteld worden) zaterdag testen.. ik vind het zo spannend.. maar aan de andere kant, denk ik weer.. nee die zal toch negatief zijn.
En tuurlijk heeft een 2e kindje eigenlijk geen haast, want mocht het niet snel gebeuren is het ook prima.. het komt wanneer het komt. Maar lichamelijk (verklevingen) heeft het wel soort van haast..
Maakt me echt onzeker馃槳
4 jaar geleden
Zijn hier nog meer mommy's onzeker of mommy's die niet echt veel vertrouwen ...
Yess ik! Ik had eerder extreme pijn met de menstruaties, vandaar verdenking endometriose. Heb toen een MRI gehad, en daaruit bleek dat ik een "plek" heb zitten in mijn baarmoeder(wand), echter kunnen de artsen mij niet vertellen wat het is.
De enige manier om daarachter te komen volgens de gynaecologe is door mijn baarmoeder eruit te halen en deze te "ontleden". Maar deze blijft uiteraard gewoon zitten waar die zit, maar maakt mij echt wel onzeker. Zeker omdat het nu al wat "langer" duurt (ronde 7 nu).
Ik weet dat er veel mensen zijn die er langer mee bezig zijn (geweest), maar juist omdat ik weet dat er iets in mijn baarmoeder aan de hand is, word ik elke maand dat het niet gelukt is meer onzeker...
4 jaar geleden
ik heb begin december 2019 koper spiraal laten verwijderen en was in februa ...
Hey, hoe was je cyclus na het verwijderen?? Normaal of bleef het uit?
4 jaar geleden
Is hier iemand die een koper spiraal heeft laten verwijderen en hoe snel wa ...
Ik heb mijn koper spiraal 9 juli laten verwijderen. Op dit moment 10 dagen overtijd. Testen zijn negatief.. en jij?
4 jaar geleden
Hey, hoe was je cyclus na het verwijderen?? Normaal of bleef het uit?
Mijn cyclus was gewoon normaal geen problemen mee gehad
4 jaar geleden
Ik heb mijn koper spiraal 9 juli laten verwijderen. Op dit moment 10 dagen ...
Ik moet vrijdag ongesteld worden. Dus tot nu toe nog geen idee馃槀
4 jaar geleden
Ik heb mijn koper spiraal 9 juli laten verwijderen. Op dit moment 10 dagen ...
Das wel vreemd.. 10dagen overtijd..
4 jaar geleden
halloo,
Heeft hier iemand ervaring met dat ze hun ovulatie/eisprong voelen (aankomen)?
Zo ja, wat voelen jullie dan?
volgens mijn apps had ik of vandaag of de 10e moeten hebben alleen nog steeds negatieve ovulatie testen.
Vandaag wel heel licht kramp en minder fit dan normaal, maar weet het niet.
ik test altijd rond 14:00uur
4 jaar geleden
Das wel vreemd.. 10dagen overtijd..
Inderdaad, dokter zegt dat het met stress te maken heeft maar ik weet niet hoor. Ik heb altijd wel stress en dit is de eerste keer dat ik zo lang overtijd ben. Ik heb een regelmatige cyclus.
4 jaar geleden
Inderdaad, dokter zegt dat het met stress te maken heeft maar ik weet niet ...
kan best zijn dat door het verwijderen de cyclus iets van de regel is. De eerste keer had ik ook maar 2 menstruatiedagen..normaal 4... even kijken wat het komende maand doet als je nu niet zwanger bent :)
4 jaar geleden
Zijn hier nog meer mommy's onzeker of mommy's die niet echt veel vertrouwen ...
Ik heb in april mijn koperspiraal laten verwijderen, ik kon altijd precies aanvoelen wanneer ik ongesteld ging worden. Ik was nu ineens 2,5 week te laat met menstrueren. Ik raak ook erg onzeker gewoon puur door t feit dat alles altijd precies was en nu t mag komen mn lichaam andere dingen doet ...
4 jaar geleden
Reactie op Linnn95
Ik heb in april mijn koperspiraal laten verwijderen, ik kon altijd precies ...
ooh dit is zooo herkenbaar..ik was super regelmatig..en nu heb ik soms 32 dagen en dan 28 etc....