3648 Reacties
4 jaar geleden
nou is het dag 16 of 20 overtijd, en ga ik net naar de wc, en kwam er slijm uit met mega lichte bruine vlekjes erin, en nu net weer naar de wc geweest met afvegen heeeeeeel erg lichte roze oranje, zal ik dan toch nog ongesteld gaan worden of wat is dit ? wel raar dan na al die klachten in de overtijd periode
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
nou is het dag 16 of 20 overtijd, en ga ik net naar de wc, en kwam er slijm ...
Maar de testen zijn negatief? Dan zou ik persoonlijk of een bloedtest vragen bij je huisarts of vragen bij de verloskundige voor een echo
4 jaar geleden
Maar de testen zijn negatief? Dan zou ik persoonlijk of een bloedtest vrage ...
ja die kloten huisarts wil niks behalve mij naar die kliniek sturen ik snap er ook allemaal niks van ik zal zometeen nog eens een keer bellen en dan maar het woordje eisen gebruiken.
ik wil zo graag weten wat er aan de hand is.
zou ik nog steeds wel zwanger kunnen zijn of is het nu afgelopen met de pret ?
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
ja die kloten huisarts wil niks behalve mij naar die kliniek sturen ik snap ...
Anders gewoon rechtstreeks gynaecoloog bellen?
Ik heb altijd rechtstreeks contact met Gynae, maar ik liep er al voor baarmoederhalskanker onderzoeken
4 jaar geleden
Maar de testen zijn negatief? Dan zou ik persoonlijk of een bloedtest vrage ...
gisteren ook trouwens wou ik een mini stukje naar de auto rennen omdat mijn parkeerkaartje verlopen was na 5 renachtige stapjes voelde ik in een rechte vlak boven de navel mijn buik trekken echt een naar gevoel en daarna had ik links steken onderin
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
kan je die zomaar zelf opbellen dan?
ik zou gewoon proberen en het probleem uitleggen, dat je huisarts niks wilt doen etc. nee heb je en ja kun je krijgen. als de huisarts niks wil doen dan maar zelf touwtjes in handen nemen. :)
4 jaar geleden
ik zou gewoon proberen en het probleem uitleggen, dat je huisarts niks wilt ...
maar eens kijken dan of ik een nummer ervan kan vinden of moet ik gewoon ziekenhuis bellen en vragen door te verbinden met zon afdeling met gynaecologen, ik ben daar allemaal nog nooit geweest dus kweet t niet hahahaha
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
maar eens kijken dan of ik een nummer ervan kan vinden of moet ik gewoon zi ...
Bij ons ziekenhuis kun je gewoon de poly gynaecologie bellen, maar ze kunnen je vast doorverbinden als je gewoon het ziekenhuis belt..gewoon wat dingetjes proberen, tot je de hulp hebt die je verdiend! :)
4 jaar geleden
Reactie op Lbmk
In ronde 13e deze maand.. Na deze maand ga ik naar de dokter. Ben alleen ba ...
Ja ik ben ook niet echt positief..😪 gwn die 'angst' dat ik weer een negatieve test in me handen zal hebben
4 jaar geleden
nou de gynea poli wou me niet helpen omdat ik daar niet in behandeling ben, zij zei me wel dat de huisarts me gewoon moet helpen en als ik vrijdag nog niet echt bloed dan gewoon weer moet vragen om een bloedtest, dus ik dacht gaaan we weer van kastje naar de muur, ik een verloskundige praktijk gebelt in de buurt en uitgelegd, zij vond het maar vreemd en gaat nu met de verloskundige over leggen om het hcg gehalte in mijn bloed te gaan meten, omdat de testen negatief blijven, ik had om een echo gevraagd maar ze begon dus over een bloedtest, dus even wachten ze zal mij zometeen weer terug gaan bellen, Fingerss Crossed pffff.
4 jaar geleden
Reactie op Dame29
nou de gynea poli wou me niet helpen omdat ik daar niet in behandeling ben, ...
Ik weet wel zeker dat hun je kunnen en gaan helpen. Maar kunnen ze niet gewoon een echo maken? Dan weet je het gelijk!
4 jaar geleden
Ik weet wel zeker dat hun je kunnen en gaan helpen. Maar kunnen ze niet gew ...
ja dat vraag ik me ook af maar misschien dat ze toch een echo gaan maken hoor het zo wel als ze me terug bellen, als ik intik op hun website wat me eerste dag van me laatste ongesteldheid was zou ik nu 6 weken zwanger moeten zijn dan moeten ze dat ja zo kunnen zien op een echo ja
4 jaar geleden
Reactie op Lbmk
Ja precies, lastig he..
Welke ronde zit jij nu en voor hoeveelste kindje?
Nouja in principe ronde 3.. voor ons 2e kindje. Ik zelf denk, t komt wel wanneer t komt.. maarja.. (Voor ons tikt het een beetje.. wat betreft me lichaam). Dus elke maand niet raak is er 1 teveel zeg maar.. we doen ons best.. maar me lichaam gaat ze eigen gang wel..
4 jaar geleden
Reactie op Lbmk
Aaah oké! Wat heftig zeg. Ik hoop dat je snel gezegend mag worden met een 2 ...
Jij ook heel veel sterkte.. jij gaat al je 14e maand hierna in.. is ook niet niks. Hoop dat je snel 2streepjes ziet😇